Hakutulokset

1. P

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Hei! Varmaankin tänne saa liittyä vielä mukaan. 15.4. / Pikkusirkku / 31 / 3. / KOS Olen siis ketjua seurannut jo pitkään ja tuolla kuumeilupuolella ehdin hetken olla. En kuitenkaan uskaltanut tänne ilmoittautua ennen ekaa ultraa. No, torstaina saatiin nähdä pikkuisemme. Sydän sykki ja...
  2. P

Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Heippu! Kaipa voisin, Boomkaa, sinne plussanneisiin siirtyä, vaikka hyvin nöyrästi tässä mennään päivä kerrallaan ja katsellaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Lämpimiä plussatuulahduksia kaikille ja tsemppiä heidip kurjaan tilanteeseen! Toivottavasti pian selviää, mistä on kyse!
  3. P

Paljon onnea kaikille plussanneille! Kevääksi on siis luvassa paljon vauvoja. Sitten täytyy hihkua omaa napaa! Menkkoja ei siis kuulunut ja tein testin elokuun alussa, kun luvassa oli ohjelmaa, johon viinin tissutteluakin liittyi. Noh, en saanut plussaa, paitsi ehkä testiajan jälkeen jotain...
  4. P

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Ja lämpöiset onnittelut plussanneille! :heart: Täällä on lomailtu oikein urakalla, joten kovin vähän olen ehtinyt kirjoitella, mutta säännöllisesti olen kuulumisianne lueskellut! Tervetuloa Salliina ja pillivanilli! Ihan samalta...
  5. P

Täällä edelleen lomailu jatkuu, mut täytyypä taas kännykän kanssa aktivoitua. Yk3 pyörähti käyntiin kunnolla eilen. Kierto oli tällä kertaa vähän lyhyempi, 27 päivää. Eli sen voi korjata tietoihin, vaikken kännykällä saa punaiseksi taaskaan. Kp2 siis tänään. Meillä on kaks edellistä tullu...
  6. P

Voi miten IHANAA Lillitys! Lämpimät onnittelut!
  7. P

Heippahei taas! En ookaan saanut kirjoiteltua tänne aikoihin, koska alkukesä on mennyt mökkitunnelmissa ja ärsyttää tällä kännykällä rustailla. Kivaa, että tää ryhmä on aktiivinen ja uusia ilmoittautuu mukaan! :) Tuossa moni kirjoittelikin noista kuvitteellisista oireista ja täytyy...
  8. P

Moi! Kaikenlaista hässäkkää tässä ollut, joten en oo täällä ehtinyt käydä kuin vähän lueskelemassa. Mulla menossa nyt kp 20/28-30 (en saa kännyllä punaiseksi). Sinänsä siis jännää aikaa, mutta en kyllä yhtään usko plussaamiseen, kun puuhailut ei tainnu osua ihan ovis-aikaan. Kuten aiemmin...
  9. P

Moi kaikille! Saako tänne ilmoittautua mukaan kuumeilemaan? Haaveena olisi kolmas lapsi ja jos ja kun se tulisi olemaan se viimeinen, haluan nautiskella täysillä koko hommasta jo ihan kuumeilusta asti! =) Meillä siis kaksi lasta vuosimallia -10 ja -12 ja kolmas olisi ihana. Ehkäisy on nyt...

Yhteistyössä