Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Mulla on vielä kans terveystalolla ru ylihuomenna :) pääsittekö 4d ultraan? Hui ku jännittää.. Miiimasu ja Veitikka 20+2
  2. M

    Oululaisia odottajia?

    sulla jo niin monta :) onneksi olkoon! odotatko siis säkin nyt, vai?
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Idada mulla on ry 17.7! :) pääseeköhän täällä 4d ultraan vahingossakaan..? Mulla on rintamus täynnä finnejä, pahenee auringossa.. saisin neuvolasta reseptin johonkin rasvaan mutta antaa nyt olla. Hormonit ne vaan sielä :) mulla ei oo vielä mitään hankittuna lapselle, ärsyttää kun on vähän...
  4. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    laitoin wc ankalle yksityisviestillä spostiosoitteen, mut ei oo tullut mitään.. nyt rv 17+2, eikä juurikaan oireita ollut raskauden aikana! mitä nyt vähän väsyttää välillä ja tekee mieli kaikkea. niinkin vähäoireinen raskaus, et piti ostaa doppleri, et tietää edelleen odottavansa lasta :D...
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    ompa kivaa, ei tuolla joulukuisissa ollu ketään oulusta! mulla oli siis eka la 18.12. mutta se vähän muuttu..:D ois kiva nähä ennen synnäriä!
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Niin ja vielä laskettu aika 30.11.2014
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Heips! Täällä kans yks uusi. Mut vois päivittää tohon listaan :) (en saa punaisella) eli Miiimasu, 22v. 1.lapsi, OYS. Haluaisin kans fb ryhmään!
  8. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Täällä kans laskettu aika vaihtui 30.11.2014, kaksi viikkoa aiemmaksi! Eli nyt mennäänkin rv 14+1 aiemman 12 sijaan. Hyvältä näytti np-ultrassa, turvotusta oli 1,2, eli varmaan ihan ok? Olisin halunnut pikku ukon (kyllä, ihan pippelin näköä haarusvälissä!) liikkuvan enemmän.. Pitääkö mun huolestua?
  9. M

    Oululaisia odottajia?

    Mulla vaihtuikin rv 14jotain ultran perusteella :D kaikki oli hyvin. Mistä päin Oulua olet?
  10. M

    Oululaisia odottajia?

    täällä on ja sama tilanne :) rv 11+5 ja ylihuomenna eka ultra! mites sulla?
  11. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Laitan vielä tännekin, 18.12.2014, 22v., 1.lapsi, OYS :)
  12. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Jep, eli 18.12.2014, 22v., 1.lapsi, OYS.
  13. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    voimia ihan jokaiselle! täällä kans uusi joulukuun toivotuimmasta kirjoittelija <3 ensiraskaus ja kamala vainoharhaisuus ihan koko ajan! mulla on myös nt-ultra ensi torstaina ja jännitys on aivan kamala.. oon ollut muutenkin kokoajan hermona tästä kun en ole mieheni lisäksi paljastanut kuin...
  14. M

    Oulun Odottajat

    täällä ois yks oululainen oottaja :) rv 10+5 (neuvolatädin mukaan jopa enemmän) ja ensiviikolla eka ultra, hui. vielä on asiasta uutisoiminen läheisille edessä! kaipailen jutusteluseuraa, koska kaveripiirissäni ei ole vielä lapsia. olen siis 22-vuotias ja kaikki on aivan uutta :)

Yhteistyössä