Hakutulokset

  1. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Olen ollut viimeiset puoli vuotta taustalla toisen IVF:n epäonnistuttua loppukeväästä. Nyt uskaltaudun kertomaan oman tarinani, sillä olen koko 1,5 vuotta kestäneen lapsettomuusmatkani aikana saanut täältä niin paljon tietoa ja tukea. Toivottavasti jotain tämä tarina...
  2. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei vaan kaikille, en jaksa nyt enempää kommentoida, mutta todella piinaavat kaksi viikkoa päättyivät tänään negaan. En pystynyt jäämään töihin uutiset kuultuani ja olen maannut koko päivän sängyssä. Tuntuu, etten jaksa edessä olevaa kesää ja kerätä voimia enää uuteen yritykseen. :'( Kiitos...
  3. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Äiti seiskanelonen Kuinka kurjaa! Toivottavasti lääkäri on samaa mieltä tosta inssistä. Ehdottomasti kannattaa yrittää! Lempiviola Meriann KTL Jonnuli-77 Kiitos tsempistä! :heart: Luin ne eilen illalla ja en muuta pystynyt illalla nukkumaan mennessä ajattelemaankaan. Tänään klinikalta...
  4. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Äiti seiskanelonen Voi kuinka kurjaa, että tilanne on toi. Siis ymmärsinkö oikein, että ajattelette inssiä heti seuraavaan kiertoon? Ymmärrän niin toiveen, että tää olisi jo ohi. Päätin sittenkin, että mennään IVF:ään kun jatkosta ei sitten taas tiedä, miten paljon folleja saadaan sitten...
  5. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei kaikki! Toivottavasti nautitte huippusäästä viikonloppuna. Minä yritin pitää ajatukset poissa piikittelystä ja koko hoidosta, mutta ei se tietysti onnistunut... Eeppula Olen tosi pahoillani. Meteora Pahoittelut ja voimia. :hug: Onneksi olette jo jonossa. Jonnuli77 Olen nyt vähän...
  6. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei! Äiti seiskanelonen Kiitos tsempistä, jotenkin tuntuu välillä, ett desimaali sinne ta tänne, huono yhtäkaikki... Se ensimmäinen kerta menikin jotenkin kamalan helposti, kun en oikein tiennyt mitään enkä osannut mitään jännittääkään. Jälkeenpäin vasta olen tajunnut, kuinka monta mutkaa...
  7. W

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei kaikki! Olen seurannut taustalla tätä ketjua jo viime tammikuusta, kun sain tietää AMH-arvoni 0,5 puolen vuoden turhan yrittämisen jälkeen. Takana on yksi IVF yksityisellä helmikuussa, josta saatiin 6 munasolua vain toiselta puolelta, mutta joka päättyi tuloksetta. Maaliskuu-huhtikuussa oli...

Yhteistyössä