Hakutulokset

  1. M

    Adoptioäiti pamautti kuvat kylpylälomastaan facebookkiin.

    Mulle tuli kans ammattivalittaja-vibat vahvasti :D
  2. M

    Kenet näistä miehistä valitsisit?

    Pakko valita sama vaikken voikaan sietää miehillä pitkiä hiusia mut jos ois pakko valita..
  3. M

    Ruokahaaste vko 20

    On kyllä ihanan raikas ja värikäs salaatti. Kauniisti aseteltukin. Itse en syö broileria mut voiskohan tota soveltaa jotenkin lihaan =)
  4. M

    Onko typerää ottaa yhtäaikaa lemmikiksi kissa ja koira?

    Miksi ois typerää? Tiedän monta joilla kummatkin ja mikäs siinä. Meillä koira ja minä oon aika kauan haaveillu kissiäkin mut mies ei oo innostunu ajatuksesta ja varmaan ihan hyvä näin koska meidän koiralle ois varmaan kova paikka jos katti tulis taloon :p Just kävin yhdellä tutulla kylässä...
  5. M

    Susanne Päivärinta, kuinka vanha?

    Tosi nuorekas ja hyvin säilynyt 5-kymppinen. Muuten en tykkää, oikeastaan en jaksa edes tämän ääntä kuunnella koska on todella ärsyttävä juontaja. Hyvä haastattelija on puolueeton ja antaa vastapuolen puhua loppuun. Se Soinin haastattelu oli naurettavaa katottavaa. Ilmeisesti Susannella on...
  6. M

    Painan 125kg ja olen nainen,kysyttävää.

    Oletko tyytyväinen painoosi ja ulkonäköösi?
  7. M

    Kipuraja 20km asunnon etäisyydelle keskustasta. Mikä on oma kipurajasi?

    Asutaan suht pienessä kaupungissa ja keskustassa. Mulle on tärkeetä vielä autottomana ihmisenä et kaikki peruspalvelut on kävely-/pyörämatkan päässä. Nyt kaikki palvelut on vieressä ja tuossa on CM plus muut ihan muutaman minsan matkan päässä. Ollaan toki asuttu monessa paikkaa, jopa sellasessa...

Yhteistyössä