Hakutulokset

  1. R

    Ero...

    Me ollaan eroamassa yhdeksän vuoden jälkeen. Itse halusin eroa ja itse olen kämppähakemuksen laittanut vetämään, itse olen pettänyt mutta silti oon paskana. Ollaan oltu ihan teineistä asti yhessä, koskaan en ole ollut yksin. Pelottaa sekin. Pelottaa, että miten järjestellään asiat fiksusti...
  2. R

    Ero

    Me ollaan eroamassa yhdeksän vuoden jälkeen. Itse halusin eroa ja itse olen kämppähakemuksen laittanut vetämään, itse olen pettänyt mutta silti oon paskana. Ollaan oltu ihan teineistä asti yhessä, koskaan en ole ollut yksin. Pelottaa sekin. Pelottaa, että miten järjestellään asiat fiksusti...
  3. R

    Noloa....

    Naapurissa asuva kaverini (ei olla kauhean kauan tunnettu) haki meidän pojan tuohon pihalle äsken leikkimään, että saan rauhassa siivoilla ja pakata juhannusreissua varten. No, menivät pihalle ja me ukon kanssa paineltiin samantien makkariin... :ashamed: no, hommat pääsi sitten käyntiin ja...
  4. R

    Tekeekö rusina ilmavaivoja/vatsan löysäksi?

    Söin niitä pari kourallista ja kauheat vatsapoltot :'(
  5. R

    räkäää

    Mikähän ihme mun nielua vaivaa??? Todella tympeä vaiva.Tuntuu kuin nielu jähmettyisi välillä ja sitten kun alan kakistella tulee todella sitkasta limaa nielusta.yskää ei ole, nenä ei vuoda paremminkin tukossa jne. Mut karmee tunne ja jatkunut jo kolmisen viikkoa. Onko kukaan kärsinyt samasta?
  6. R

    Ultrassa näkyi sikiö ikää 46 v

    Hei kaikki täällä, olen seurannut tätä palstaa mielenkiinnolla. Nyt sitten kävi niin että äsken kävin ultrassa ja siellä näkyi sikiö 8 + 4 ja sydän löi. Meillä on entuudestaan 5 vuotias tyttö (tehty Avassa Tampereella). Mitä teen ? Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä että kesken vaan. Olenko...
  7. R

    Majoituksesta Pärnussa

    Ollaan kesällä menossa koko perhe Pärnuun Viroon omalla autolla. Oisko kellään suositella hyvää ja edullista majoitusta? Lapsia on kolme. Onko kellään kokemuksia Kanali Puhkemaja nimisestä kotimajoituksesta. Omalla autolla ollaan siis menossa(ekaa kertaa) ja kaikki vinkit ovat tervetulleita.
  8. R

    matkarattaat

    Onkohan markkinoilla sellaisia matkarattaita, joissa selkänojan kaltevuutta voi säätää? Kun en tiijä... :headwall:
  9. R

    Kirjekaveri :)

    Hei! Esikoista odottava kakskymppinen tyttönen kaipaisi postiluukusta muutakin kun laskuja... jos sinua kiinnostaa alkaa vaihtamaan etana postia niin laita mailia ja vaihdetaan osotteita! puputupuna@luukku.com

Yhteistyössä