Hakutulokset

  1. S

    Tammimasut 2015 *elokuu*

    Heips vaan! Olen väijynyt taustalla muutaman kuukauden ja välillä käynyt lukemassa täältä kuulumisia :).Nyt on tullut sellainen fiilis,että olisi mukavaa jutella "paremmin"näistä odotukseen liittyvistä asioista ja kuulla toisten kuulumisia ja fiiliksiä.Eli miten sinne facebookin ryhmään...
  2. S

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Tervetuloa uudet! Mukavaa,kun meidän jengi kasvaa täällä! :) Mulla on nyt pari päivää ollut sellainen olo,että ihan kuin en olisi edes raskaana.Alkuviikon heikotusolokin on häipynyt ja voin vallan mainiosti.Ainoastaan rinnat on edelleen tosi arat,vanhat univaivat vaivaa ja eilen huomasin,että...
  3. S

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Varhaisultrasta Itse pystyn käymään firman piikkiin (:D) yksityisellä tutkimuksissa/ultrassa,se on kyllä tosi hieno homma! :) Vitskuista Aloitin itsekin syömään mammavitamiineja heti plussan jälkeen.Tuntuu vain,että nuo LadyVita mamat ei oikein sopisi mun mahalle.Onko kellään muulla tullut...
  4. S

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Heips kaikille,jotka täällä on olleet jo aiemmin ja tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut plussauksista! :) Mulla on jotenkin outo fiilis.Tuntuu,että onkohan mulla liian vähän raskausoireita :O ! Parina aiempana viikkona esiintynyt paleleminen on hävinnyt ja samalla myös suurinosa muista...
  5. S

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Hei kaikki! Minä ilmoittaudun mukaan tähän onnellisten odottajien kasvavaan joukkioon! :wave: Tämä raskaus oli ei-suunniteltu ylläri ja vaati ensin pientä sulattelua meiltä molemmilta vanhemmilta,mutta alkuihmettelyn jälkeen mieli on nyt iloinen ja odotamme molemmat innolla ja onnella mitä...

Yhteistyössä