Hakutulokset

  1. P

    Syyskuiset 2020

    Nassuressu pistin viestiä faceryhmästä äskettäin. Miulla nt-uä on vasta tämän viikon torstaina,täällä lähes kaikki muut tainnu jo käydä siellä. Sillon on rv 13+2 tai 12+4 riippuu nyt muuttavatko laskettua. Jos muuttavat niin tulee lokakuinen mutta ajattelin kuitenkin tässö ryhmässä pysyä koska...
  2. P

    Syyskuiset 2020

    Tänään käyty ultrassa(kolmannessa)ja vihdoin sai kunnon näkyvyyden,pikkutyyppi löytyi sykkeen kera. Voisin liittyä sinne faceryhmään,kuinka sinne pääsikään?
  3. P

    Syyskuiset 2020

    Mulla ollut jonkin verran kuvotusta mutta kun syö vähän ja tiheästi niin suht hyvin pysyy aisoissa. Mahakin tuntuu hieman paisuneen mutta mitään äitiysvaatteita en oo hommannut vielä. Kohta varmaan täytyy kun alkaa ahdistaa nuo normihousut. Tänään olisi 8+0,aika tuntuu matelevan.
  4. P

    Syyskuiset 2020

    Kävin eilen ultrassa jolloin 7+0. Kuten arvata saattoi niin ei näkyny mitään(edes koko kohtua) joten ei auta kun ootella sinne loppukuuhun milloin äitipolilla uusi aika. Täytyy toivoa että kaikki on sit kunnossa. Voisin sinne faceryhmään liittyä jossain välissä.
  5. P

    Syyskuiset 2020

    Mie kävin to äitipolilla ultrassa. Oli kaikki ok mutta sykettä ei vielä täysin varmuudella saanu näkyviin. Välillä näkyi ihan kuin pieni lepatus mutta ei voinu varmuudella sanoa. Uusi aika äitipolille 3 vko päästä. Pääsen kyllä jo ti neuvolaan ultraan kun se oli aiemmin varattu ennenkuin oli...
  6. P

    Syyskuiset 2020

    Meillä on Emmaljunga citycross ollut käytössä ja matkiksina Mutsy nexot. Matkikset jää käyttöön mutta vaunut ehkä vaihdan kun kaipaan jotain uutta. Onko täällä muita odottajia joilla on diabetes(dm1)? Faceryhmään ajattelin liittyä kunhan ultrassa oon käynyt. Sit voi myös etusivullekin tiedot...
  7. P

    Syyskuiset 2020

    Miekin tulisin mukaan syyskuisiin,la arviolta 29.9 mutta selvinnee uä:ssä tarkemmin. Varhaisultra on ensi viikolla. Plussa tuli testiin 25.1 ja pari kertaa oon sen jälkeen testaillut,viiva onneksi vahvistunut :) Tää olisi 3.lapsi mikäli kaikki menee hyvin ja synnytyssairaala on Kys.
  8. P

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Täällä olo on melko normaaliksi palautunut ja huono olo tiessään:) Eilen tuntui mielestäni ihan kunnon liike, ihan kuin mahassa olisi tehty voltti. Itse jo ensimmäisen raskauden kohdalla pidin selvänä ettei raskautta keskeytetä vaikka jotakin poikkeavaa löytyisi. Minä ajattelen että se lapsi...
  9. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mie kävin eilen np-ultrassa, jossa kaikki oli kunnossa :) la pysyi samana. Vointi alkaa olla aika normaali, ruoka ei edelleenkään hirmu hyvin maistu, mutta jospa se siitä. Paino on pudonnut noin 1.5kg mikä on tosi hyvä kun minulla on reilusti ylipainoa. Viime raskaudessakaan ei hirmuisesti...
  10. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mie kävin kanssa neuvolassa tänään, viikkoja 10+6. Sydänääniä ei vielä kuulunu. Np-ultra on 28.4 ja viim.ensi viikolla käytävä labroissa. Paino oli kilon vähempi kun aiemmin(ei haittaa yhtään kun reilusti on ylipainoa).Verenpaine korkeahko lääkkeistä huolimatta joten varmaan vielä tulee...
  11. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Neuvola on miulla ensi ke jolloin rv 10+3? En ihan noista päivistä pysy mukana. Nt-ultra on kuun lopussa eli rv 12+. Samalla myös diabeteslääkäri ekaa kertaa tässä raskaudessa. Muuten ei mitään erikoista voinnissa tai muussakaan, jonkun verran alavatsakipua etenkin iltaisin. Piiu ja pikkuinen 9+?
  12. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mie en osaa varmuudella sanoa ultrien määrästä Kuopiossa mutta luultavimmin nt-ultra ja rakenne-uä on normisti. Mutta esim mie oon jo nyt käyny 3krt ja viikot 7+(oli vähän mutkia matkassa). Ja neuvolassa ei enää jatkossa minua ultrata kun siirtyy Kysille äitipolille miun seuranta diabeteksen...
  13. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Juu tää on kyllä aika uskomatonta Miulle voi myös laittaa listaan sairaalaksi KYS, en saa punaiseksi tekstiä puhelimella. Piiu
  14. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mie voisin kumminkin liittyä takaisin joukkoon. Tänään oli lääkäri ja sieltä se pieni kumminkin löytyi ihan oikeasta paikasta ja sykekin näkyi. Kahdessa edellisessä ultrassa ei tosiaan näkynyt mitään. On vaan niin takana ettei muut oo saanu näkyviin. Olo on ihan uskomaton kun olin jo...
  15. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Minä jättäydyn pois ryhmästä, tänään uusinta ultrassa selvisi kohdunulkoinen raskaus. Vielä ei selvyyttä missä sijaitsee, hormonitaso korkea verikokeesta otettuna niin jossain on oltava kuulemma. Sairaalaan lähti lähete niin huomenna varmaan tulee kutsu sinne.
  16. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Mie sainkin jo ensi viikolle uusinta ultran ettei menis meidän reissu pilalle jos ei mahassa asukkia olekaan. Lähinnä siis jos joutuu tyhjennyksen tekemään.. Toivottavasti ei joudu. Yöllä miulla oli tosi kipeä alavatsa ja mietinkin jo että oliko se siinä. Vuotoa ei kumminkaan oo tullu. Tein myös...
  17. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Onnea uusille plussanneille:) Mie kävin eilen ultrassa ja siellä ei näkynyt muuta kuin suurentunut kohtu. Epäili että on vaan niin pieni ettei näy vielä. Viikkoja pitäis tänään olla pienimmilläänkin 6+? Sain uuden ajan parin viikon päähän. Onko kellään kokemusta että olis näkynyt sit myöhemmin...
  18. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille miunkin puolesta :) Miulla ollut rinnat nyt melko arat ja välillä kuvottavaa oloa ja sit suurin osa ajasta ei mitään tuntemuksia, kuten ei ekastakaan. Maanantaina olisi ultra, alkaa jo vähän jänskättää näkyykö siellä sykkivä sydän. Viikot ehkä 6+1.
  19. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Miekin voisin faceryhmään liittyä kunhan oon käyny ekassa ultrassa :) Laitan sit yv.
  20. P

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Voisi olla että miekin kävisin ite maksaen jos en pääsisi neuvolaan. Tuntuisi pitkältä ajalta oottaa sinne 12 viikon tienoille. Mutta hintavaahan se on :(

Yhteistyössä