Hakutulokset

  1. TiaMaria

    Bahia feliz

    Bahia felizissä emme ole olleet, mutta täytyy yhtyä tuohon Chayennen kommenttiin, että joulu-tammikuussa voi olla epävakaista. Meidän reissulla Teneriffalla Puerto de la Gruzissa 6 vuotta sitten oli 16-18 astetta lämmintä, joten eipä oikein rantakelit ollu. Muuten kyllä ihan mukavaa ja...
  2. TiaMaria

    Minne reissuun?

    Etelän lomaa ei ole kesällä tiedossa, mutta juhannuksena lähdemme Pohjois-Norjaan sukeltamaan ja voihan siinä sitten Ruotsin puolellakin tulla käytyä. Sen pidemmälle ei sitten elämää olekkaan suuniteltu, muttatuskimpa on mahdollisuutta pitää enempää lomaa ja taitaa talouskin saada sellaisen...
  3. TiaMaria

    mitä evästä mukaan sairaala kassiin??

    Spritreä! Ekassa synnytyksessä mun alko ihan hirveesti tehdä mieli spriteä, eikä sairaalassa ollu kun Jaffaa. siitä jäi päähänpiinttymä, että synnytyksessä on oltava Spriteä :) . LASissa on synnytysosastolla jääkaappi vapaassa käytössä, hedelmiä, mehua ja leipää sa aina hakea kun haluaa ja...
  4. TiaMaria

    kuka

    Ekalla kerralla meni 3 viikkoa (muutama tikki oli tullu, en tiedä montako, pitäiskö kysyä neuvolasta, josko jossain paperissa lukis, että osais jutella oikeaoppisesti synnytyksestä :p ?) toisella kerralla 2viikkoa (ei ollu yhtään tikkiä). Miestä ei haittais, mutta muo itteä ällöttää vuoto, en...
  5. TiaMaria

    -66:sia yhtään?

    olen myös 66- ja lapsia on neljä. vanhin ei asu enää luonamme vaan omassa kodissa
  6. TiaMaria

    laskettuna päivänä

    Meidän poika synyti kuukautisten mukaan laskettuna päivänä, ultran mukaan, jonka mukan virallinen laskettu aika määriteltiin, 3 viikkoa etuajassa.
  7. TiaMaria

    Kokemuksia steriloinnista?

    Minulle tehtiin sterilointi "Pomeroin" tapaan. Kuukautiskiertoni ei mitenkään muuttunut sen jälkeen, eikä kivutkaan. Eli ihan ennallaan ja ok kaikki
  8. TiaMaria

    messenger ystävät/osoitteet!

    lisäätkö minutkin ;) eli tuisku_4@hotmail.com
  9. TiaMaria

    Kukkakaaligratiini

    Eli oisko jollain ohjetta antaa tälle herkulle? Olen sitä joissain juhlissa maistanut ja tosi hyvä oli! Nyt vain ohje puutuu!!
  10. TiaMaria

    väsynyt

    Voi ei :'( Välitä itsestäsi ja eroa. Täällä eletään vain kerran, miksi pitäisi kärsiä? Jos tiedät huomenna kuolevasi niin voitko sanoa et olet elänyt onnellisen elämän???? Tee oikeesti elämästäsi onnellinen, niin että jokaista päivää voit hymyillen muistella ja sanoa: en päivääkään vaihtaisi...
  11. TiaMaria

    Naisen paikka perheessä??

    Kerrankin joku jolla on samaa "vikaa" kun meillä!!!! Meil on 3 lasta ja nuorin pian 4kk. Olen huomannut sen et kun laps kasvaa, alkaa liikkua yms niin mies selvästi on enemmän sen kanssa. Olen kysynyt myös asiasta et miks on niin et kun yhdes ollaan kotona niin mä hoidan lapsen???? Jos käväisen...

Yhteistyössä