Hakutulokset

1. L

Olen pakahtua onnesta <3

onnea !
  2. L

Jee jee tänää ryypätään

Niin tehdään, alkoholiton Emma skumppa ja kolme alkoholitonta Nikolai keppanaa odottaa kylmässä :) Minkälaista ilmaa teillä lykkä??? Täällä TREn vieressä ei kovin lämmin mutta aurinko paistaa, onneks !!! Hyvää vappua :cool:
  3. L

Miten saada kiloja pois vatsanseudulta?

Ruokavalion muutos kohdallaan? Jätäppä viljat pois hetkeksi voi helpottaa....
  4. L

Miten saada kiloja pois vatsanseudulta?

"Lihas kasvaa salilla, läski palaa pihalla." Kyseisen lauseen kuullut niin monesti. Hölkkäämistä parina päivänä viikossa ja nyt näin kevään tullen sään salliessa kannattaa hyödyntää pyöräilylenkit !!! Saa reisi-, pakara- sekä vatsalihakset töitä ja pöräily kiinteyttää !!! Jos alkaa liikuntaa...
  5. L

Onko kenellekkään tuttu sivusto/ tutut vaunut ?????

Linkki olikin aika kattava, kiitos ! Eli hintalaatu-suhde vissiinkin jeespoks mutta turvakaukalo pilipalia... Niin vähän epäilinkin. Itseäkin kiinnosti hinta (yllättävän hyvännäköset noin edullisiksi) mutta nimenomaan laatu jäi arveluttamaan....
  6. L

Onko kenellekkään tuttu sivusto/ tutut vaunut ?????

Suhkoht edullisesti tuollasen vaunupaketin saisi. Onko kellekkää tuttu paikka, tuttu merkki tai muuta vastaavaa...? Uskaltaisitko itse kyseisestä paikasta tilata...? Kunert romantic Kromi - Preeco.fi
  7. L

Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

Hei vain kaikille odottajille :) Eilis illan tabletilla luin täältä muiden kuulumisia ja olemisia ja tänään olen jatkanut töissä tietokoneella ! Itsellä rv 13+6 tänään ja la on 30.10 :)

Yhteistyössä