Hakutulokset

1. I

Esikoinen vuodelle 2015

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ihana nähdä, että plussajono on edistyny. Seawindille lämmin halaus - jaksamista. <3 En oo kertakaikkiaan voinu kirjautua tänne. On käyny tosi raskaaksi odottaa raskautta, enkä oo nyt oikein halunnut edes ajatella asiaa. Nyt kp 24/27. Yk 17 tai jotain sinne...
  2. I

Esikoinen vuodelle 2015

Vappuja kaikille! Huomenna vielä työpäivä ja sitten on taas viikonloppu. Mahtavaa! Mulle saa päivittää kp 3/27, yk 16. Tänään aloitetaan sitten Letrozolit, se on kai aika vastaava kuin Clomit. Ensi viikolla lääkkeeksi tulee Menopur, joka laitetaan pistämällä. Aika jännää. Ja jos kaikki...
  3. I

Esikoinen vuodelle 2015

Mä hätäilin ja testasin jo tänään. Ihan selvä nega. :D Oon kieltäny iteltäni testailun, mutta tänään oli ihan pakko. Alavatsa on ollu pari päivää kipeänä, ihan ihmeellisiä tuntemuksia. Ehkä tää on tätin vierailua edeltävää juilintaa. Plussatuuli Santranalle ja kaikille muillekin. :)
  4. I

Esikoinen vuodelle 2015

Täällä on niin mukavaa käydä lukemassa kirjotuksia, ihanaa kun oli taas paljon luettavaa. :) Mappis_88 tsemppiä ihan hirmuisesti viivojen vahvistumiseen! :) sassa7 Tervetuloa! Tää on just hyvä paikka kirjoitella kun tuntuu että pää halkeaa. ;) Mulla on ihan vähän ollu alavatsakipuja...
  5. I

Esikoinen vuodelle 2015

Lumikko89 Tsemppiä odotteluun, koita rentoutua ja olla jännittämättä (mahdotonta, tiedän). :) Tee jotain mukavia juttuja: ulkoile, mene leffaan tai kyläilemään. Olis varmasti hyvä, että aika vaan liitäis ohi tuossa epävarmassa tilanteessa. Toivotaan parasta ja pidetään sormet ja jalat ristissä...
  6. I

Esikoinen vuodelle 2015

SinSin: Mulla jäi viime kesänä pari ovulaatiota putkeen tulematta. Meinasin jo huolestua, mutta sitten normaali rytmi jatkuikin. Mulla kesti aika kauan "toipua" hormoniehkäisystä ja ehkäisyn pois jättämisen jälkeen ovikset ei meinannu startata. Sanoisin, että normaalia. MooiMama: Teidän...
  7. I

Esikoinen vuodelle 2015

Lumikko89 Viinilasista ei ole haittaa, eikä lasin tai kahden takia raskaus ole alkamatta. Se on enemmän sellainen omatunnon juttu, mutta eihän itsensä soimaaminen tee hyvää ollenkaan. Tuossa vaiheessa ei ole vielä verenkierrollista yhteyttä alkioon kuitenkaan. Kohtuus on kuitenkin hyvä juttu. Ja...
  8. I

Esikoinen vuodelle 2015

Taikakai: Meille lääkäri suositteli digi-ovismmittareita tikuttelun sijaan, ne kuulemma kertovat todellisen ovisajan parhaiten. Näissäkin on varmasti monia mielipteitä. Aamulämpöjä en oo mitannut, kun se tuntuu niin isolta vaivalta. :) Onnenpisara: Olen todella pahoillani teidän tilanteesta...
  9. I

Esikoinen vuodelle 2015

Oon seuraillut näitä palstoja jo pitkään. Ja nyt tuntuu siltä, että on aika itsekin kirjoitella. Ja täytyy sanoa, että tämäkin ketju on täynnä aivan mahtavia, elämäniloisia tyyppejä (kevätmasennuksista huolimatta). Ihanaa kun olette avautunu ja kertonu omista vaikeista kokemuksista. Tekee...

Yhteistyössä