Hakutulokset

1. K

Kokemuksia klnikoista

Moikka, Meillä oli vajaa vuosi yritystä takana kun mentiin Helsingin Graviditakseen tutkimuksiin oman epäsäännöllisen kiertoni vuoksi. Rauhallinen intiimin tuntuinen klinikka ja ystävällinen hlökunta. Erityisesti tykkään lääkäristämme Kari Ratsulasta, tosi kokenut ja ihmisläheinen lääkäri...
  2. K

Inseminaatio 2014

Uskaltauduin yöllä herätessäni tekemään testin ja kaksi viivaa sieltä tuli!! Ihan uskomaton olo, en sitten kovin montaa tuntia saanutkaan nukuttua :) Eli mun visiitti täällä jäi melko lyhyeksi, mutta hirveästi tsemppiä kaikille yritykseen ja plussaonnea! :)
  3. K

Inseminaatio 2014

Mursu83: Kiitti tiedosta :) Mulla oli tässä kierrossa mukana Letrozole (jolla kierron pituus saatu aiemmin lyhenemään 30pvään) ja päivä ennen inssiä pistin Ovitrellen eli lääkärin mukaan ovis olisi pitänyt tapahtua juuri inssipäivän aikana. Juu kyllä pikkuhiljaa alkaa uskaltaa jo ehkä vähän...
  4. K

Inseminaatio 2014

Kiitos :) Miten teillä joille on tehty jo useampi inssi, montako päivää inssin jälkeen on menkat alkaneet? Onko ollut paljonkin vaihtelua?
  5. K

Inseminaatio 2014

Heipsis, Olen lueskellut tätä teidän foorumia muutamia päiviä ja ajattelin nyt liittyä mukaan keskusteluun. Olen itse 28 ja mieheni 30v. Meillä yritystä takana 1,5v ja aloitettu hoidot viime vuoden loppupuolella yksityisellä klinikalla, koska oma kiertoni epänormaalin pitkä (35-45pvä). Muuten...

Yhteistyössä