Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2020

    Heissan kaikille :) Tulin ihan pikaisesti pyrähtämään täällä ja kysymään neuvoa/mielipidettä. Mehän siis yritimme TJOTtailemalla reilun vuoden, kunnes mies perääntyi tästä ajatuksesta. Kävin kuitenkin itse lääkärissä omien menkkakiertohäiriöiden vuoksi ja sain labratulokset. Lääkäriin odotan...
  2. H

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos Pampula ja kaikki muutkin tsempeistä. Ehkä tuo auttaa eteenpäin, kun on muitakin, jotka kamppailevat tämän asian tiimoilta. Ehkä itseäni se satuttavin asia on, että mä olen itse työstänyt tätä mahdollista toista lasta ajatuksen tasolla neuvolan psykologilla asti. Ekan raskauden...
  3. H

    Haaveena vauva 2020

    Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta. Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin...
  4. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille :love:. Perin erikoiset menkat taasen; tampponista läpi ekan päivän ja sitten "vuotoa" pyyhittäessä sen nelisen päivää. Eli ts. en oikein edes osaa sanoa, koska menkat loppui. Aloitan taas tikuttelun viikonloppuna ja bongailen ovista, on ainakin sitten dataa sinne gynelle...
  5. H

    Haaveena vauva 2020

    Eka lapsi on nyt 3,5v. ja tuli käytännössä heti, kun annettiin tulla, ikää oli tuolloin juuri se 30v. Kierto on 28-30 päivää eli melko optimaalinen ja ovis tuntemusten ja nyt tämän kuun tikuttelun jälkeen on kierron 16/17 pv. Voi se olla vain tämä ikäkin, ettei enää ole niin tärppiherkkä...
  6. H

    Haaveena vauva 2020

    Menkathan ne sieltä alkoi, jopa sellaisella volyymillä, että työpäivän aikana kolmen tipan tamponista tuli läpi alle "aikarajan". Onkohan tämä päivä nyt kp1 vai jo tiistainen, kun verilimaa tuli vain pyyhkiessä? Sain varattua ajan gynelle ja saa tsekata, mikä tätä kroppaa vaivaa, kun kierto on...
  7. H

    Haaveena vauva 2020

    RFSU:N testillä NEGA. Aaargh. Eikö kaiken järjen mukaan pitäisi jo näkyä? Toki voisi ajella vielä Cittariin hakemaan jonkun muun testin. En mä tuota ekaa lasta tällein piinaillut, se vain tuli : D
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    Kp 30/28 menossa ja toisinaan pyyhittäessä tulee verilimaa, muuten ei menkoista tietoa. Tein kuin tein sen viimeisen ovistestin (ks. kuva) ja selkeät viivat on. Tosin mähän onnistuin saamaan viikko sitten ovisplussan ja heti seuraavana päivänä puhdas nega ilman viivoja. Taidan lähteä...
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    Prkl. Tänään työpäivän jälkeen pyyhittäessä verestävää limaa, kp 29/28. Tismalleen kaksi vko oviksen jälkeen. Eli kai menkat alkaa?
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    Täällä suunnalla on tuossa hinnassa. Viime vuonna taisin maksaa 240e tarkastus ja ultra. Ehkä kallein gyne, missä olen ollut niin 340e, sama setti. Omaanapaa. Kp 28/28 eikä menkkoja. Jäätävä finni poskessa, eikä normisti kyllä tule finnejä. Tosin tämäkin voi olla salireenin aloittamisesta...
  11. H

    Haaveena vauva 2020

    Omaa napaa, kuinkas muutenkaan. Mun menkka-appi on laskenutkin kierron tälle kuulle 28 päivään sen 30 sijaan. Ja olen kyllä elänyt ihan sen 30pv mukaan. Huomenna pitäisi alkaa ja ihan varmana alkaakin, oviksista ja yrittämisestä huolimatta, koska tuntuu kyllä mahassa ja selässä juuri siltä, että...
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    Itse tikuttelin ensimmäistä kertaa 2015 ja onnistuin tulemaan raskaaksi, ehkäpä juuri tikkujen avulla. Nyt menossa elämäni toiset tikuttelut, koska ehkäisytön elämä on ollut jo vuoden, eikä edelleenkään ole tärpännyt. Mun mielestä tikuila saa ehkä jonkinlaisen käsityksen omasta kierrostaan.
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    Oih, onnea Satsuma ❤️. Eilen kirjoittelin siitä ovisplussasta, joka tuli kp 22/30, kun "ihan vain huvikseni testailin". Tänään testattuna viiva oli jo ihan superhailea. Outoa? Pitänee jättää nyt koko vahtaaminen hetkeksi tauolle ja keskittyä odottamaan menkkoja. Ja keskittyä elämään ihan...
  14. H

    Haaveena vauva 2020

    Joku mielenliike sai testaamaan ovistestillä tähän aikaan kierrosta ja viivat on melkein yhtä vahvat kuin ovisplussassa. Testinä rfsu:n testi. Nyt kp 22/30, ovisplussa 15/30. Pms-oireet edelleen hukassa. Voisko tuo enteillä jotain ?
  15. H

    Haaveena vauva 2020

    Kiva huomata, että täällä on muitakin 30+ haaveilijoita. En kyllä yhtään tiedä, miten helposti enää tässä iässä tärppää, tosin lähipiirissä on muutama lähempänä neljääkymppiä lapsen saanutta ja ilmeisesti ilman isompia ongelmia ovat raskautuneet. Me ollaan laitettu sellainen epämääräinen...
  16. H

    Haaveena vauva 2020

    Mullahan tuli selkeä ovisplussa kp 16 ja nyt vain odotellaan. Normaalisti pms-oireet on startannut heti oviksen jälkeen ja nyt ne loistaa poissaolollaan. Tosin viime kierrossa olin töissä pahoinvointilääkkeiden voimalla ja kärsin kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana. Onko täällä muita...
  17. H

    Haaveena vauva 2020

    Hiih, ensimmäinen kierto neljään vuoteen jonka oviksia tikutan. Tänään pärähti selkeä ovisplussa, eilen tasavahvat viivat RFSU:n testiin. Katsotaan miten tämän kierron kanssa käy. Kierto on säännöllinen 28-30 pv, menkat kyllä kauhean niukat, tosin kestävät viikon. Ovislimojakaan ei kyllä tule...
  18. H

    Haaveena vauva 2020

    Epätoivoisen varovainen haaveilu täällä toisesta lapsesta. 34v/2.lapsi/8/18
  19. H

    Niukkojen menkkojen vaikutus raskautumiseen

    Olen 34v. yhden 3,5 vuotiaan pojankoltiaisen äiti, joka haaveilee ja TJOTailee toisesta pikkuisesta. Luovuin kierukasta aikalailla tasan vuosi sitten. Varsinaista yritystä ei ole ollut, mutta ei kyllä ehkäisyttömyydestä huolimatta raskauttakaan ole kuulunut. Kierto on säännöllinen 28-30pv...
  20. H

    Yrityksen odottajat

    Hei, Olin aikalailla vuosi sitten tuolla kolmekymppisissä ensikertalaisissa kuumeilemassa,mutta vähin äänin poistuin paikalta. Olen 30v. ja mies on 33v. Miehellä on entuudestaan kaksi lasta,minulla ei lainkaan. Vakavaa vauvakuumetta oli pinnalla jo tovin,mutta elämän realiteetit pisti...

Yhteistyössä