Hakutulokset

1. M

Esikoinen vuodelle 2015

bumby, ikää mulla on 24 (täytän loppuvuodesta 25). Mulla ei oo vieläkään menkat alkanut, mutten uskalla tehdä testiä enää, ettei joudu taas pettymään.. Tein siis dpo13 testin, mut silloin ei pitänyt menkat viel alkaa, jos ois sen normikierron mukaan mennyt, vaan tänään (tai viimeistään...
  2. M

Esikoinen vuodelle 2015

Heippa kaikki! Olen ihan uusi täällä :) Tällä hetkellä menossa YK1, kp29/32 ja dpo13(?). Niin ja hormonaalisen ehkäisyn lopetin 10/2013, kymmenen vuoden säännöllisen käytön jälkeen. Yllättävän hyvin menkat pysy suht.säännöllisinä lopettamisen jälkeenkin. Pari päivää sitten tein huvikseni...
  3. M

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Okei, no katsotaan tuleeko täti käymään vai ei. Kierto ollut nyt hormonaalisenehkäisyn lopettamisen jälkeen n.32pvä, eli oikeastaan 4 päivän päästä pitäis alkaa menkat, jos alkaa.. Toivotaan parasta :) nyt ei oo ainakaan toistaiseksi mitään kummempia merkkejä siitä, et menkat ois alkamassa.. Nyt...
  4. M

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Heippa! Oli pakko nyt liittyä joukkoon.. Eli meillä YK1 menossa. Enää en jaksa uskoa, että plussa tulee, sillä pari päivää sitten tein testin ja negaa näytti, ja tänään dpo13 ja äsken tein testin ja negaa näytti :( onko kellään käynyt niin et eka näyttää negaa ja sittenkin plussaa?? oviksen...

Yhteistyössä