Hakutulokset

  1. ZorronMorsian

    onhan tää ehkä vähän aikaista...

    anttilasta ehkä saattais löytyä edullisesti..kun tää budjetti on aikas pieni mitä siihen kalusteeseen voi laittaa...
  2. ZorronMorsian

    onhan tää ehkä vähän aikaista...

    mut eteläsuomessa kun toi kevät tulee nykyään niin aikaisin, niin kertokaa mistä mä löytäisin parvekkeelle semmosen rottinki kaluston. kaksi tuolia ja pöytä. Hobbyhallissa on myynnissä, mut liian iso.e ei mahdu mun partsille :( oiskohan jollain myytävänä semmoinen :D
  3. ZorronMorsian

    toimiikos muilla mese??

    mikä ihme tota mun meseä sit vaivaa ku nykyää takkuilee kokoajan :/
  4. ZorronMorsian

    toimiikos muilla mese??

    mulla taas vaihteex ei!!! :(
  5. ZorronMorsian

    KUINKA moni asensi mesen uuden osan??

    mä yritin just saada meseä auki, mut ei toimi. enkä oo asentanu mitään... luulin et konees on vika, mut se näköjää tökkii muillakin. :(
  6. ZorronMorsian

    Tiesittekö että MIES....

    tää oli hyvä :laugh:
  7. ZorronMorsian

    onko tieto tekstiviestien hinnoista ulkomaille??

    ok.täytyy laittaa siihen elisan liittymään viestit. mä en muuten enää osaa käyttää tätä palstaa näköjään...vuosia olen tääl kirjotellu ja nyt viimesen vuoden ollu pois ni tää on muuttunu ihan täysin. :(
  8. ZorronMorsian

    onko tieto tekstiviestien hinnoista ulkomaille??

    mä olen kyl laittanu sille siihen elisan liittymään pääasiallisesti viestejä, mut sit se otto myös ausseista prepaid liittymän johon olen myöskin viestitelly... onkohan se sit kalliimpaa.
  9. ZorronMorsian

    onko tieto tekstiviestien hinnoista ulkomaille??

    Mun mies lähti kuukaudeksi australiaan ja ollaan oltu tekstiviestillä yhteyksissä päivittäin... nyt kiinnostais vaan tietää et onko se kalliimpaa ku normaalisti. Meil molemmilla on elisan puhepaketit. :/
  10. ZorronMorsian

    Kiltti vai tuhma?

    \ samma häär. =)
  11. ZorronMorsian

    testailen vaan...

    ei onnistunut :( <br><br>

Yhteistyössä