Hakutulokset

  1. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea kaikille vauvan saaneille ja ihanaa vauvantuoksuista arkea! @millionnea hienoa oli lukea sinun kuulumiset. En oo enää palstaillu tytön syntymän (29.1) jälkeen, mut välillä käyny vilkuilemassa. Muistan sinut. Oli hieno lukea, että kaikki päättynyt onnellisesti. Jäi vaivaamaan, miten odotus...
  2. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret onnittelut pikkuisesta @nyuu. Ihanaa vauva-arkea teidän perheelle. @Jantzu paljon onnea! Rankka alkutaival teillä, mutta hienoa että nyt olette päässeet vauva-arjen syrjään kiinni. Onnea ja tsemppiä myös jokaiselle muulle vaiheisiinne. Täällä typy nyt jo 5 vkoa! Mihin aika...
  3. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Suuren suuret onnittelut @Sukkis ja toipumisia. Ihanaa vauvantuoksuista arkea! Kylläpäs on tämä palsta mennyt päivityksen myötä oudon näköiseksi. Meillä on kova kasvuspurtti, tyttö painaa nyt 3580 g!! Ei kyllä ihme, kun ruoka tuntuu maistuvan. Nyt vasta on tajuntaan painunut se, että meillä on...
  4. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille onnitteluista. Miten synnytyksestä voi olla jo viikko!? Mihin se aika oikein kuluu. Tehon kautta typy kävi ponnistamassa, kun verensokeri laski liikaa. Kotiuduttiin silti onneksi kolmessa vuorokaudessa. Typy on maailman tyytyväisin. Ei juuri itke. Nälkänsäkin ilmaisee hyvin vähin...
  5. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tyttö syntyi 29.1. klo 22 rytinällä! Syöksysynnytys, joten oli hyvä, että päätettiin käynnistää. Ballonki asetettiin klo 12, klo 15 se tuli pois ja jonotettiin saliin. Saleissa oli ruuhka. Kun päästiin saliin lri tutki ja sanoi et synnytys etenisi ihan itsellään, mutta voidaan puhkaista kalvot...
  6. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Aislinn83 ei sitä oikein meinaa tajuta, että maaliviiva häämöttää jo. Juurihan sitä jännitti nouseeko se hcg niinku pitää. Toisaalta tuntuu, että siitä ajasta on ikuisuus. Kun miettii, että kesä oli alkamassa ja nyt tuntuu et on vaan loputon syksy ja kesä on tooooosi kaukainen muisto. Mut sitte...
  7. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mites toi mun teksti tuli tuonne "vierailijana", vaikka mielestäni ihan olin kirjautuneena...
  8. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Jasmina20 onnittelut plussasta. Paljon tarrasukkia sinne toivottelen.
  9. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Sukkis Hienoa, että kääntäminen onnistui! Mitä niistä nyt on kuullut niin vauvat ei tahdo helpolla kääntyä. Nyt toivotaan, että hän osaa majailla loppuun asti niin päin. Tsemppiä loppusuoralle! Mulla oli kontrolliaika synnärillä ku vauvan kokoa ja lapsiveden määrää seurailtu pitkin raskautta...
  10. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Silmu75 on ihan normaalia. Vaihtelee kovasti raskauden keston mukaan ja on tietty yksilöllistäkin. Välillä kuiva ku sahara ja välillä kostea ku sademetsä! Itselläni oli juurikin tuosta limakalvojen kuivuudesta johtuen ihan hiivatulehduksen tyylisiä oireita, ei ollut kuitenkaan hiivaa. Esikkoa...
  11. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Silmu75 tuo vuotaminen on todella yleistä näissä hoitoalkuisissa raskauksissa. Välillä olo, että ennemminkin se on sääntö kuin poikkeus. Voin kyllä kuvitella miten paljon se säikäyttää ja luo epätoivoa. Toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin!! @Rusakkonen kiitos, kun jaksat tulla...
  12. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kiia-s onnea hienoista ultrakuulumisista. On se vaan niin ihmeellinen tunne, kun sen pikkuisen sydämen näkee sykkivän :love: @Iid@ me mennään ihan samoissa niinku myös @Jantzu, la 10.2. Mulla ihan samat vaivat ku sulla! Pukamat on kyllä nyt hitsin kipeet ja mulla tullu sinne oikein joku...
  13. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @BlackCat onnea vauvasta. Olipa sulla rupeama ennenkuin sait pikkuisen syliin. Toipumista ja ihanaa vauvantuoksuista arkea! Itsellä myös jännittäny ettei vaan joutuisi sektioon juuri tuon nostorajoituksen vuoksi. Hankalaa sitten esikoisen kanssa. Tänään oli lri synnärillä. Oli aika...
  14. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille! Ja hyvää uutta vuotta jokaiselle. Itsellä taas yksi uneton yö takana. Närästys ja liitoskivut ottaneet taas vallan. Närästys on niin voimakasta, että välillä tullut oksu ihan sen vuoksi. No nyt taas omeprazol kuuri päällä, joskos se tästä. Ensi...
  15. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @nyuu En oo virallisena äippälomalaisena, kun en oo ollut tässä välissä töissä. Pojan kanssa kotona kotihoidon tuella ja nyt syksyn olen opiskellut. @odotuksenodotus pahoitteiluni! Se on niin väärin, että ensin annetaan ja sitten otetaan. Voimia! Mulla oli eilen kokokontrolliultra. En nyt...
  16. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Rusakkonen Niin kauniisti ja koskettavasti kirjoitit. Kiitos, että jaksat jakaa raskaan kokemuksesi meille palstalaisille. Arvostan sitä. Kyyneleet vuolaasti virraten luin tekstiäsi. Olette päivittäin ajatuksissa. Lähetän lämpimiä ajatuksia teille ja teidän enkelipojallenne. Siellä jossain hän...
  17. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Aislinn83 kivoja ulrakuulumisia. Mulla kans vuotaa ikenet tosi herkästi. Suuhygienisti kehoitti ostamaan tosi pehmeän harjan. Mulla normisti sähköhammasharja käytössä. @Jantzu aika kankea ja "valas" olo tällä hetkellä. Tuntuu, että vatsa kasvaa nyt joka päivä lisää. Vähän taas liitoskivut...
  18. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Rusakkonen Voi miten surullisia uutisia. Suuren suuret pahoittelut raskaassa tilanteessa! :cry::cry::cry: Ja voimia sinulle ja enkeleitä. Olet ajatuksissa.
  19. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Noran ihania vauvauutisia. Oikein paljon onnea :love: @Calico ja @odotuksenodotus tervetuloa tänne puolelle ja onnea raskaudesta. @odotuksenodotus mulla oli ekassa raskaudessa hcg 450 samoihin aikoihin kun taas tässä raskaudessa hcg oli 91. Eli kovin voi vaihdella ja nousta nopeasti tai...
  20. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Maanantaina oli kasvukontrolliultra. Kaikki oli niin kuin pitää. Edelleen siellä sanottiin tytön majailevan ja kasvaa keskikäyrällä, virtaukset hyvät ja lapsiveden määrä normaali. Tämä lri ultraa mut taas 4 vkon päästä. Olis ottanu viiden viikon päähän mut se olis just osunu jouluaattoon. Taas...

Yhteistyössä