Hakutulokset

  1. M

    Tammikuu 2015 :)

    Heippa! Ihan alkuun halitukset niille joilla mennyt kesken :hug: mä plussasin pari viikkoa sitten ja nyt menossa rv 5+2. Laskurien mukaan LA 3.1. Eka neuvola varattu reilun viikon päähän. Kovin maltilla oon vieläkin ja vaan parhaimmalle ystävälleni oon kertonut. Mies onkin sit jo laulanut...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jooo Miree onnea!! :)
  3. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    HooKoo :hug: NeIHM todellakin sun viiva vahvistunut! Jospa nyt viiihdoin ois se tärppi, kovasti oottelen tän päivän kuvia ;) Mullinmallilla nään kans hailuraista :) mä täällä ahkerasti taustailen ja seuraan tilannetta, tää on niin ihana palsta! Ei mee oikeen tää oma raskaus jakeluun..1,5 viikon...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NeIHM jääkö se viiva niissä perhosen testeissä siihen vai näkyykö vain sen hetken ku virtsa kulkee testin läpi? Joissakin testeissä nimittäin se viivan paikka saattaa ihan hetken näkyä punasena sen hetken kun pissa imeytyy mut se mitä jää näkyviin testiajan kuluttua on se lopullinen tulos...
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt NeIHM PC:tä kehiin!!!! Ihan selkee oli toi perhosen testi!!! Jeeeeeeee!!!! :heart: :heart: :heart: vois onnitella mut tee ny se pc mä ainaki luotan niihin..mut tee pissasta mikä ollu rakossa väh. pari tuntii ei välttis näytä noi aikaseen laihasta pissasta..iiiik mua jännittääääää sun...
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt Tanya!!! Todella komea plussa ei muuta ku hommiin!! ;D
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mäkään en piuun testeissä oo vielä TOISTASEKS nähny mitään mut kuvissa tosiaan näkyy huonommin ja jos oikeen himmee viiva on niin vaikea sitä on saada kameralla "kiinni" ..kunhan päivät kuluu niin eiköhän se sieltä viiva tuu näkyviin kunnolla jos on tullakseen. Tanya juu lähellä on jo! :)...
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos vastauksista! :) meni noi kivut onneks yöllä ohi ja sain nukuttua ja pitää olla vaan tyytyväinen kaikista tuntemuksista, ainakin tietää et jotain tuolla tapahtuu..Pakko kertoo teillekin ku sain kunnon aamunaurut kun kerroin miehelle tuosta kohdunkannattimien löystymisestä. Se heitti et...
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NeIHM mää nää'ään ;) ja väriä on juu myöskin :) tää ei nyt ehkä tänne kuulu mut en osaa tuonne muihin keskusteluihin lähteä ja teillä kun monella on jo ennestään lapsia niin kysynpä kuitenki että onko normaalia todella viiltävä ja melko kova kipu ajoittain oikean lonkkaluun yläpuolella/kyljessä...
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällähän on testailtu ahkerasti :) yritin kuvia tihrustaa mut oon ulkona ja aurinko paistaa niin että ei kyllä nää mitään täällä! Katselen uudestaan ku pääsen sisätiloihin...Mulla ois pitäny tänään viim. alkaa menkat ja kun ei oo kuulunu niin uskalsin viimein tehdä sen digin, nyt siis dpo 14 ja...
  11. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Krista mä nään haamun jossa alareunassa enempi väriä ;) uutta testiä vaan tekemään mut kannattaa kokeilla jotain muuta merkkiä esim. pregcheck ja noita apteekin omia on kehuttu paljon myös :) Mullinmalli testiaika kuvissa ja melkeen kuivassa näkisin, kuivassa taas en näe mitään. :) molemmille...
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    2014-04-25 09.42.45 - Aijaa.com Mun tän aamuinen apteekin oma. Varmaan roikun täällä niin kauan ku noi viivat on tasavahvat! Ja ehkä senkin jälkeen, on niin kiva jännäillä teidän muiden tikutuksia :) :heart:
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Piuu tuossa sun viimesimmän viestin ekassa nään viivasen mut vähän hassussa kohtaa..aika kaukana kontrolliviivasta, voiko se paikka vaihdella? Nuo pari muuta kuvaa on sen verta epätarkkoja et en ainakaan täs mun kännykän ruudulla niissä nää mitään. Miup mä sain dpo 9 haalean mutta selkeen...
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea Myrtti!! :) :heart:
  15. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Myrtti hyvältä näyttää ;) piuu ihan ku siel jotain olis mut viivan muotoa en ihan erota...Mä en oo koskaan saanu mihinkään testiin viivanpaikkaa niin en osaa sanoa niistä mitään, aina ollu puhtaita blankkoja ja tässä kierrossa ei sit tarvinnut arvailla kun oli heti selkee haamuviiva :) mulla...
  16. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No voi perse Haikara..jospa ne oiski valemenkat..? Tai sit jos on ihan menkat nii ainakin kiinnittymisen yritystä siel on ollut ja siitä tietää et ainaki jollain tapaa kroppa toimii. Tälleen mä oon aatellu et jos meneeki kesken ennen ku ehtii alkaakaan kunnolla...:/ :)
  17. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ruusutarha mua alko itkettään sun kommentti :'D oon kans tosi herkkä muutenkin ja nyt tässä tilanteessa ei pysty kuuntelemaan oikeen mitään musiikkia yms. ku het tulee parku, ihan sama vaikka oos julkisella paikalla, se itku tulee halis tai ei :D
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mymosa ihan ku näkyis haaleesti vaaleenpunasta, hmm..kännykältä selailen ja ruutu täynnä sormenjälkiä niin vaikee nähä :D piuulla en oikeen nää mitään mut se voi olla myös tästä ruudusta johtuvaa ja mun hajataitosta :D Muoks jaa juu nyt vasta huomasin piuu noi sun dpo:t, ei ihme jos ei vielä näy :)
  19. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20140423 163353 - Aijaa.com Tuossapa olis :) mut miten ihmeessä voi jo dpo 10 olla noin vahva?? Tuonkin testin herkkyys 25..Menkkoihin ois vielä 3-4 pvää..oon ihan äimänä D=
  20. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi vitsit täällähän on viivoja vaik kellä!! Jee!!! Myrtti toi on ihan selkee tapaus ;) Gommi mä näen viivan ja väriä siinä, uskon että vahvistuu..ja kiva kun uskaltauduit tänne, ollaan tosi kilttejä ja rohkaisevia, ei tartte pelätä :) NeIHM tuossa sun viimesimmässä en nää oikeen mitään...

Yhteistyössä