Hakutulokset

1. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Kiitos kaikille myötäelämisestä. :'( Kyllä tässä on tunteet ja ajatukset menneet vuoristorataa. Onneksi on itsellä ihana aviomies, jolta saa tukea ja joka jaksaa kuunnella vuodatustani ja aprikointiani sekä itkuani päivästä toiseen ja joka elää vahvasti tässä mukana. Henkisenä ihmisenä...
  2. M

Hyvä Minttu, että hyviä uutisia. Mulle soitettiin tänään, ja todettiin, että sikiöllä on 21-trisomia, joten ei niin hyviä uutisia. :( Huomenna lääkärin juttusille.
  3. M

Kiitos Sisso kannustuksesta! Juuri tuolta tuntui, kun kokeiden tuloksista ja ns. normaaliarvoista kyselin, ettei osattu oikein muuta kertoa kuin taulukoita näyttää (joiden käyrille ei minun lukemat edes sopineet). Ja huoli vain lisääntyi, kun lisätietoa kyselin, ja aina toistettiin vain, että...
  4. M

Kyllä nimenomaan paniikki on se oikea sana, mikä kuvastaa tämän hetkisiä tuntemuksia. Itse olen yrittänyt ajatella, että josko verikokeita edeltävinä päivinä todettu virtsarakon ja munuaisaltaan tulehdus olisi vaikuttanut myös veriarvoihin, mutta kätilö meinasi, etteivät vaikuta. Olinhan...
  5. M

Ihana kuulla Sisso, että normaalit kromosomit on vauvalla! Itse olen ahdistukseen saakka lukenut kaikki jutut netistä, sekä lääkäripalstojen että keskustelupalstojen jutut tähän liittyen, ja etsinyt samansuuntaisia lukuja kuin itselläni seulonnassa oli. Eli suhdeluku seulonnasta tuli 1:40...

Yhteistyössä