Hakutulokset

  1. H

    Kohtalotovereita 3kk unta vastaan taistelevan pojan äidille?

    Kuulostaa melkein minun kirjoitukselta :) Meilläkin ensimmäiset 3kk oli melkoisen haasteellisia vatsavaivojen takia. Vauva kuitenkin nukkui yönsä suht hyvin, nukkui kymmenisen tuntia parilla herätyksellä. Itseasiassa aamusta olisi mielellään pidempäänkin nukkunut, mutta vauva piti herätellä...
  2. H

    Marraskuun Mussukat 2014

    Morjens! Mekin ollaan hengissä :) Ja tätä nykyä sekä elämä, että vauva hymyilevät :) Pikkumies kärsi pahoista mahakivuista piirua vaille kolme kuukautta elämästään ja kovasti oli päivät itkuntäyteisiä. Muutos parempaan tapahtui melkein päivässä ja nyt meillä asuu oikea naurava nakki. Tätä kyllä...
  3. H

    Marraskuun Mussukat 2014

    Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja onnittelut moon starsille! Meillä edelleen kärsitään ilmavaivoista (tai vauva kärsii ;) ). Olen jättänyt rakkaat ruisleivät, suklaan ja sipulin kokonaan pois, se on hieman auttanut, mutta maha silti vaivaa. Kahvihan saattaa olla yksi syy, mutta siitä en...
  4. H

    Marraskuun Mussukat 2014

    Täälläkin arki rullaa ihan mukavasti. Nyt sitä osaa ihan eri lailla arvostaa, että on aikaa välillä vaan katsella vauvaa ja antaa toisen nukkua sylissä, eikä itse tarvitse koko ajan suorittaa... Muksulla on melkoiset ilmavaivat (pierua puskee koko ajan...) ja liekkö siitä syystä unet ovat...
  5. H

    Marraskuun Mussukat 2014

    Tervehdys! Mekin olemme elossa. kotiinhän pääsimme jo viikko sitten, mutta sen jälkeen ollaankin käyty päivittäin oys:ssä bilirubiinimittauksissa. Alkuviikosta jouduttiin lastenosastolle valohoitoon ja nyt parin tunnin kuluttua tulee tämän päivän tulokset ja aikalailla tuntuu siltä, että uutta...
  6. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut vauvautuneille, joihin mekin kuulumme. Meille syntyi 19.11 viikoilla 39+0 poika 3500g ja 49cm. Meillähän sf-mitta meni alakäyrillä (ja alakäyrien alapuolillakin välillä) ja ylimääräisessä kokoarvioultrassa vauvan painoksi arvioitiin laskettuna aikana vajaa 3kg, joten turhaksi...
  7. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Tuplaonnittelut Sirpalle! Hieno kolmen minuutin ikäero :) Jokohan Neljättä odottavalla se neljäs on kainalossa ? Ja tsempitykset Pikkuista odottavalle käynnistykseen! Itselle selvisi, että mun streptokokki näyte oli positiivinen ja ettei jää epäselvyyttä, niin vielä kolmella plussalla...
  8. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Jälleen kerran onnittelut vauvautuneille! Täällä on jotenkin ihan outo olo siitä miten pitkällä raskaus jo onkaan. Mikäli vauva päättäisi tulla maailmaan yhtä aikaisin kuin esikoinen, viikon päästä olisi jo nyytti kainalossa, tuntuu ihan älyttömältä! Muutenkin jos ei oteta huomioon kaameaa...
  9. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut vauvautuneille! Mää olen nyt ilmeisesti ihan poikkeustapaus enkä ole yhtään kiirehtimässä vauvaa maailmaan (ok, toki tilanne saattaa olla hieman toinen kolmen viikon kuluttua...). Mulle iski kolmas flunssa nyt kuuden viikon aikana (ja jokainen kestänyt sen pari viikkoa, eli nippa...
  10. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Jos itse saisi päättää vauvan syntymäajan, niin mielellään lapsenhoidollisista syistä viikonloppuna ja jos ajoittaminen vielä tarkemmin olisi mahdollista, niin aamupäivällä-puolenpäivän tietämillä. Meillä on kyllä aiemmat lähteneet syntymään yöllä tunnin-parin unien jälkeen ja itse olen kokenut...
  11. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnittelut Kannalle! Mulla on maha pysynyt kaikissa raskauksissa ihan hyvässä kuosissa. Kohtu on aina ollut käytännössä kiinni selkärangassa (okei, ei ihan kuitenkaan...), joten mahan kasvu on ollut suht maltillista. Itse olen nyt tässä raskaudessa käyttänyt myös tuota Bio-oilia, ainakin ihan...
  12. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Suuret onnittelut Sonkulle ja vielä uudemman kerran Qwertylille, melkoinen leikkaus verenhukkineen, mutta onneksi ilmeisesti vointi on paranemaan päin! Kuumista aalloista ei ole täällä merkkiäkään (I:heart: villasukat), mutta kieltämättä kaiken tämän kolotuksen keskeltä tuntuu, että voin nyt...
  13. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Onnittelut Sonts4 Meilläkin oli esikoisesta perhehuone pari ekaa sairaalassaolopäivää ja suosittelen lämmöllä! Mies taas muistelee erityisen lämmöllä sapuskoja (siellähän syödään koko ajan) :D Ihan oikeastihan se on erinomainen tilaisuus viettää aikaa yhdessä tulokkaaseen tutustuen...
  14. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Mielialat kyllä kieltämättä täälläkin vaihtelee, eilen verbaalisen raivoni sai tuta meidän koira, kehtasi mokoma kiemurrella, sätkiä ja potkia kun tuhannen mutkalla ja hikimärkänä koitin koiran kynsiä leikata... Siippa samaten saa välillä osumaa, lapset ovat toivon mukaan säästyneet mun...
  15. H

    alkio n. viikon liian pieni

    Meillä myös esikoisen kuukausien mukainen (kierto suht säännöllinen 30-31 päivää) laskettu aika siirtyi varhaisultran mukaan muistaakseni 9 tai kymmenen päivää eteenpäin. Raskaus normaali ja itse lapsikin normaali. Suht tavallistahan tällainen on :)
  16. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Luin tuossa eilen neuvolasta saatua "raskausviikko"-kirjaa, miehen osiota. Näillä minun viikoilta sieltä löytyi teksti "äitiä on hyvin evästetty neuvolassa miten synnytys alkaa ja milloin pitäisi lähteä sairaalaan". Aijaa, ei kyllä mua... Mutta samaten siellä luki "nyrkkisääntönä jos supistus...
  17. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Munkin on pakko vielä kommentoida tähän perhetilanteen muutokseen... Meillä on lapset sen verran isoja, että kieltämättä hirvittää tuollaiseen pikkulapsirumbaan lähteminen, taas... Kuinka helppoa mulla nyt onkaan, mun muksut voi olla itsekseen ulkona, saavat itse vaikka jogurtin jääkaapista ja...
  18. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Hurjasti onnea bosch!!! Kukahan se sitten seuraavana ensi viikolla on vuorossa? WcAnkka mä kyllä olen edelleenkin suht avoimesti kade niille, jotka pääsee synnyttämään kaksi kolme viikkoa ennen laskettua aikaa (kuten siskolleni aikanaan...). Meillä muksut ovat kyllä hyvin tiukasti pitäneet...
  19. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Vautsivau! Paljon onneaPiiu. Ja mahtavaa tosissaan jos noinkin pian jo kotiin pääsisitte! Tästä sitä sitten vissiinkin alkaa marraskuulaisia pikkuhiljaa maailmaan putkahtelemaan, tuntuu kyllä hurjalta, varsinkin kun meidän asukkia saa odotella vielä lähemmäs 2kk. Hyvä Bosch muuten, että...
  20. H

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Kiitokset WcAnkalle uudesta pinosta, liekkö olet enää yhdessä osassa seuraavaa tekemään ;) Kieltämättä tuo "syntyneet"-osio tuolla alussa tuntuu aika hurjalta, mutta näin tarkemmin ajatellen mun veikkaus on, että kahden viikon sisällä siellä on jo yksi tai useampi nimi, hurjaa...

Yhteistyössä