Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Hei kaikille pallomahoille! Oikein paljon onnea kaikille jo nyytin saaneille! :heart: :flower: Käyn teitä seuraamassa päivittäin, mutten oo saanu aikaseks kirjotella mitään. Facen puolella enempi, mutten sielläkään paljoa. Vauvoja alkaa syntymään, ihanaa!! Mä en silti vieläkään...
  2. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Hei kaikille!! Onnea tänne kaikille ultrassa käyneille ja sitä vielä jännääville!! :heart: Mä karkasin tuonne facen puolelle kans, mutta käyn täällä aina teidän kuulumisia lukemassa myös. Mulla on RU viime viikolla 27.1 ja POIKALUPAUS meillekkin annettiin. Kaikki oli hienosti, ja olo...
  3. M

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Hei kaikille! Minäkin oon karannu tuonne faceryhmän puolelle, mutta käyn täälläkin lukemassa kuulumisia. Kamalan moni ollut kipeänä, en tykkää! Itselläkin oli viime viikolla selkäongelmia. Noidannuoli nappas tuonne mun selkään kun pikkasen yskäisin. Onneks se meni 5 päivässä ohi ja nyt...
  4. M

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Pahastaolosta oli kysymys.. Mulla on helpottunut, pahin jo takana. Tosin syön vieläkin Omepratsol vatsansuojalääkettä. Sitä määrättiin mulle silloin pahimpana aikana, oliko nyt viikolla 7. Välillä olin viikon syömättä ja olo alkoi paheneen. Syödään nyt tuo loppuun ja kokeillaan sit uudestaan...
  5. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Pitkästä aikaa kirjottelemaan.. Voimia menetyksen kohdanneille! Mitenkähän tähän tottuu, jatkuvaa huolta varmaan seuraavat 20 vuotta. Täälläkin on pahin pahaolo selätetty. Pahin olo oli kahden viikon ajan (vkot 6-8) ja sitten se rupes helpottamaan. Enää yökkö refleksin saa aikaan hampaiden...
  6. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voi Sohvi, toivottavasti kaikki hyvin! Mulla oli tänään se ultra ja kyllä tuli huojentunut olo. Siellä se säkissään sykki! <3 Kooltaan vastasi viikkoja 6+6, eli muutamalla päivällä siirtyi. Kallistahan tuo oli, en jaksanut suurta vertailua tehdä ja varasin ajan suosituksen mukaan. Ihana...
  7. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hei kaikille! Täällä on tapahtunut taas paljon. Pahoittelut Hannelle. Ja onnea uusille ja ultranneille. Nyt on saikulla oltu jo viikko. Ekaks tuli flunssan oireita ja kuumetta, mut siitä ku selvisin jäi vaan järkyttävä pahoinvointi. Kävin lauantaina terveyskeskuksessa niin kirjottivat...
  8. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Täällä kans oireet vaihtelee. Aluks oli rinnat tosi arat ja jotenkin turpeet. La-su välisenä yönä heräsin järkyttävään pahaan oloon. Valvoin varmaan pari tuntia, mut onneks uni vielä tuli. Su päivän aikana paha olo välillä voimistui,syöminen kuitenkin auttoi. No eilen sitten ei ollu mitään. Ei...
  9. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hei kaikille! Täällä myös yksi varovainen uusi tulokas. Eli olen MiiSa-80 /34/ 1.lapsi / K-SKS Yritetty on ja kovasti, kaiken kaikkiaan yli kaksi vuotta. Kesällä hermostuin ja ajattelin, että annetaan olla. Enkä enää laskeskellut niin kovasti taikka yrittämällä yrittänyt. Ja nyt sitten...
  10. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Yrityskerta tais olla 17. Ja tosiaan 3.10. testiin tuli maagiset kaksi viivaa. Neuvola aika varattu. Nyt jännitetään ja toivotaan parasta. Onnea teille kaikille!! Tämä siirtyy ihmettemään muita ketjuja.
  11. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Apua, onko se totta?! En saanut linkitettyä kuvaa tämänpäiväisestä testistä, mut tuossa se nyt on profiilikuvana. Kaksi viivaa; tumma ja vaalea! Mä en kestä.. ja mua pelottaa. Uskallanko olla onnellinen?
  12. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Hyvin menee muuten, mutta painonpudotus projektissa junnataan paikallaan. Mut totinen yrittäminen on kadonnut johonkin. Juoma on maistunut ja grilliruoka hyvää. Ja ateriarytmit suoraan pe**eestä! Ja aina sitä aattelee et nyt. Heti huomenna! Joopajoo.. Tuun huomenna kertoon hurjat lukemani ja...
  13. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Hei kaikille! Mut voi siirtää sinne hiljaisiin vai mikä se nyt olikaan. Nyt menossa Kp 15. Otan tämän kesän rennosti ja elän kuin pellossa turhia ressaamatta. Syksyllä sitten mahdolliset tutkimukset käyntiin. Nyt nautitaan kesästä ja lomasta. Tsemiä kaikille ja plussa tuulia! Ai...
  14. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    MiiSa-80 junnaa paikallaan +-0 eli sama 78,8kg Ja jatketaan tätä sinne kesäkuun loppuun asti, vielä siis kuukausi aikaa, tavoitteeseeni en kyllä pääse, mut kiitos teille kuitenkin!! :)
  15. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    MiiSa-80 78.8kg eli -300g Jee, vaikka ruokavalio on ollu mitä sattuu! Tsemppiä kaikille muille kans.
  16. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Ä74 Löytyi sieltä muutama korvasieni! :) Nyt alkaa jo ihan vähän olokin helpottaan..
  17. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    MiiSa-80 79,1kg eli +200g viimeviikkoon ja lastensairaalan kirstuun roposet kilisee!! :) No jos nyt jotain selittelen..ei vaan saamaton laiskimus olen ollut. Viime tiistaina jumpalla ja keskiviikkona sienimetsässä. Siinäpä ne sitten. Lauantaina tuli kauhee räkis eli flunssa ja samalla...
  18. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    MiiSa-80 Kp 2 Täti tuli siis eilen kylään. Tuskalliseks tän tekee se, et eilen iski muhun myös ihan tajuton flussa. Päähän sattuu ja limaa riittää.. :/ Kierto taas lyheni, nyt oli vaan 28 päivää. Menkat tuntuu tosi niukoilta, mut kipuilua on. Kaikki Terot on nyt syöty ja täytyis varmaan...
  19. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    MiiSa-80 paino 78,9kg eli plussaa viime kertaan +1000g. Noh en ota paineita. Olin viimeviikon etelässä lomalla ja nautin!! Niin ruuasta, juomasta ja auringosta. Nyt on virtaa ja aloitetaan alusta ja maksetaan sakkoja! :)
  20. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Onnenpisara Anteeksi, mutta nyt sanon jyrkän mielipiteeni. Ei kukaan saa sanoa toiselle noin. Ei alistaa, vaikka asuisi kenen talossa. Tuo ei kuulosta nyt ollenkaan tasapainoiselta hyvältä suhteelta. Mitäs mies teidän vauva projektista sitten tuumaa?? Seawind Mulla terot vaikutti menkkoihin...

Yhteistyössä