Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mut voi poistaa listoilta. Meille ei marrasvauvaa tule :'( . Np-ultrassa todettiin massiivinen turvotus sikiön ympärillä ja kasvukin oli alkanut jo jätättämään. Epäilys vakavasta kehityshäiriöstä. Surettaa ja suututtaa. Elysa
  2. E

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Hienoja masuja jo teillä! Mä en taida kuvaa kehdata laittaa, on meinaa ylipainoa jo ennestään ja nyt turvotusta sen verran et tällä hetkellä näytän kuin olis puoliväli jo ohitettu ;). Ehkä sitten loppuvaiheessa, kun jotenkin tuntuu nuo läskit väistyvän vauvan tieltä =) Kävin tänään uusinta...
  3. E

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Mulla on angelsoundsin doppleri diginäytöllä ja sopii mulle. Ei tarvitse miettiä onko oma vai sikiön syke, vaan näytöltä näkee =). Esikoisen aikaan doppleri oli mulla lainassa, mut nyt ostin sen kaverilta pois parilla kympillä. Itse oli ostanut samaan hintaan joltain kirpparilta. Doppleri on...
  4. E

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Kiitoksia uudesta pinosta ja tervetuloa uusille =) Stella, tsemppiä! Hyvinkin mahdollista, että munasolu on kiinnittynyt vasta myöhemmin. Itselläni kävi varhaisultrassa niin, että alkion koko vastasi noin viikkoa pienempää mitä menkoista laskettuna olisi pitänyt. Lääkäri vaan totesi, että...
  5. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Hydrangea, se doppleri on Angelsounds, sillä sinisellä anturilla ja diginäytöllä. Hienoa, että tuli se 3+ =). Nyt nautit raskaana olemisesta :heart: Anopista, mut on otettu avosylin perheeseen ja välit on kumpaakin miehen vanhempaan lämpimät. Toivovat meille kovasti lisää lapsia. Olen...
  6. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Nyt on taas omaa napaa: Mä sain juuri dopplerilla sykkeen näkyviin! Mulla siis sellainen missä kuuluu ja näkyy. Tiedostin siis ettei välttämättä kuulu, mutta tämä oli nyt niin ihana juttu, että tällä jaksaa ultraan asti odotella. Netistä luin, että ollaan kahta mieltä voiko kuulla vai ei, mut...
  7. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tuota...menin tyhmyyksissäni tekemään vielä testin ja sain siihen kontrolliviivaa vaaleamman viivan. Syy tähän testaamiseen oli se, että perjantaina tuli parilla vessakäynnillä pyyhittäessä ruskeaa valkovuotoa ( vanhaa verta? ). Tätä ei ole tullut sen jälkeen eikä kipuja tms ole ollut. Silloin...
  8. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Muumimamma, voimia :hug: Hydrangea, hcg nousee jokaisella omaa tahtiinsa vaikuttamatta silti raskauteen negatiivisesti. Uskon kyllä, että jo esim sunnuntaina tai viimeistään maanantaina saat tuon 3+ =). Ja voithan kysyä jos tässä tapauksessa pääsisit verikokeisiin, niin ei tarvitsisi tulkita...
  9. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Valonkantajalle pahoittelut :hug: Hydrangea Mä tein digin 5+2 ( 5+0 neuvolan mukaan ) ja silloin näytti vielä 2-3. Seuraavan tein 5+4 ( 5+2 ) ja tuolloin näytti sen 3+. Eli odota rauhassa päivä pari, kyllä se sitten jo näyttää tuon 3+. Mulla olot vaan huononee. Aamulla, kun herää on ok...
  10. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Varhaisultra tehdään alkuraskaudessa, kun halutaan kartoittaa raskauden kesto, missä raskaus on alkanut jne. Itse menen siksi, että haluan tietään sydämen sykkivän ja alkion vastaavan viikkoja. En missään nimessä halua viikolla 12 saada tietää, että raskaus onkin tuulimuna tms. Mulla ei vaan...
  11. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Attente Ekalla neuvolakerralla tosiaan saa pinon erilaisia opuksia ja tehdään äitiyskortti mikäli sellaista ei ole jo varhaisultrasta saanut. Jutellaan raskaudesta ja sen tuomista ajatuksista. Plus normi pissanäytteet. Meillä mies ei tullut mukaan ja jälkeenpäin ajattelinki et hyvä niin. Eikä...
  12. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    AnnilaattoriViimeksi käytin doppleria 9+ ja kuului...en tiedä olisiko kuulunut jo aikaisemmin, kun sain tuon laitteen kaverilta lainaksi tuolloin. Nytkin tekis mieli doppleri hankkia, ite ainakin sain siitä mielenrauhan. Esikoinen oli masussa niin rauhallinen ja istukka oli edessä ettei...
  13. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Lemmikeistä Meillä on koira, joka on kummallakin kerralla vaistonnut raskauden ennen testejä =). Ekalla kerralla mullakin oli aavistus, kun tuli repäisykipuja ja mies alkoi inhottaa ;). Tällä kertaa mulla ei oikeastaan ollut mitään oloja, menkkojen odottelin ja silti koira alkoi viikko oviksesta...
  14. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Onko täällä muita, joilla kilpirauhasen vajaatoimintaa? Ootteko päässyt tarkempaan seurantaan raskausaikana? Ensimmäisen kohdalla neuvottiin et kyllä sit neuvolalääkäri ottaa kantaa joskus rv 14.. Onneksi mentiin yksityiselle varhaisultraan jossa gyne samantien nosti annosta ja tokas et juuri...
  15. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ikäeroa esikoisen ja tämän välille tulee n.1,5v =). Synnytys alkoi yllättäen 37+0 vesien menolla, mikä sinänsä ok, kun en ehtinyt jännittämään yhtään eikä kukaan kysellyt joko joko...tosin eipä mulla ollut myöskään sairaalakassia pakattuna ;). Supistukset alkoi muutama tunti vesien menon...
  16. E

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Liittyisin mukaan. Toista odotetaan rv 6+1 ja varhaisultra on varattuna reilun viikon päähän, jännittää ihan älyttömästi. Oireita on ja ei ole, etovaa oloa silloin tällöin ja menkkamaista juilintaa yleensä iltaa kohden. Toi juilinta pistää välillä huolestuttamaan vaikka normaalia onkin, tai...

Yhteistyössä