Hakutulokset

1. K

YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

kiitos onnitteluista voila! enää viikko ultraan niin tietää tarkemmin. eilen alkoi pahaolo ja väsymys alkoi jo melkein heti plussaamisen jälkeen. mulla ei näyttänyt dpo 9 vielä yhtään mitään ja dpo 14, silloinkin oli vielä tosi haamu. tein vielä eilenkin testin, kun pelkään sitä km:a ja...
  2. K

moi taas kaikille pitkästä aikaa! Uusiakin on tullut: tervetuloa! Itse olen täällä jo vanha patu, tulin listoille viime syksynä ja silloin nimellä Unelmatar. Silloin yritystä oli takana reilu puoli vuotta. Vuoden vaihteessa turhauduin kun yritystä oli vuosi takana, plussaa ei kuulunut ja jäin...
  3. K

Voi hitto, en kyl millään haluis olla jäähyllä....meillä varsinkin, kun miehelle ei kannata puhua oviksesta, ajoituksesta jne. niin on herran hallussa muutenkin. Jostain olen myös kuullut, että toisaalta jopa km:n jälkeen kroppa olis jopa vastaanottavaisempi? Tosin en muista puhuttiinko siinä...
  4. K

oodikas en edes löydä sanoja tuohon edelliseen km:si :( meillä menee aika samaan malliin nämä näköjään, mulla edellinen meni kesken viikolöa 10, mutta en ollut silloin käynyt varhaisultrassa, en nähnyt tai kuullut mitään. pitää vielä kysyä, että pidätkö välissä yhden kierron yrityksestä, kun...
  5. K

hellou...uus nikkis entiselle unelmattarelle. Haikara oli varattu, niin ajattelin, että kai se kurkikin voi tulla tänne ryhmään vähän plussia täksi kevääksi :) tosissaan, ajattelin aktivoitua takaisin keskusteluun uudella "taisteluvimmalla" ja voi laittaa listalle seuraavin tiedoin: Ikä 35...

Yhteistyössä