Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    sokerirasituksesta Meillä neuvolassa sanoivat, että katsovat sen nykyään kaikilta raskaana olevilta. Paitsi tietenkin heiltä, jotka jostain syystä kieltäytyvät. Minulla se on edessä rv24. Meillä oli tänään kolmas neuvolakäynti. Sydänäänet kuulosteltiin, ja hyvin lähti heti kuulumaan kun...
  2. L

    Ihonalaisista finneistä jää parantumisen jälkeen kovat patit ihon alle

    Minulla on oiva vinkki! Nyt raskautumisen myötä nuo ihonalaiset finnit ovat ikäväkyllämtulleet erittäin tutuiksi.. Parhaiten meikäläisellä ne ainakin lähtevät BODY SHOPIN tea tree oililla! Se on sellainen pieni vihreä pullo, ja aine on juurikin tarkoitettu ihon epäpuhtauksien paikalliseen...
  3. L

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Hei kaikille! Tällä ollaan hieman hiljaiseloa vietetty tämän palstalle kirjoittelun suhteen, mutta olen käynyt lukemassa kaikkien kuulumisia säännöllisesti, ja ollut hengessä mukana :) Täällä sujunut kaikki hyvin, oireetkin olleet varsin vähäiset. Kävimme np-ultrassa torstaina viikoilla...
  4. L

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Kiitos tsempistä, eiköhän tämä kaveri täällä sitten vielä ota kasvuspurttia! :) Ohhoh, vai on täällä kolmosten odottaja! Vau! Kosmetiikasta, minäkin meinasin raskauden ajan vaalennuttaa hiuksiani aikalailla normaaliin tapaan. Käytän jo valmiiksi hajuusteetonta väriainetta kampaajalla...
  5. L

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Uskaltautuisinkohan minäkin mukaan.. Eli tervehdys kaikille! Eli esikoista täällä odotetaan, LA olisi näillä näkymin 31.10. Plussatestin tein 22.2. Täällä ollaan jo käyty sekä neuvolassa, että varhaisultrassa. Neuvolakäynti sekä lääkärin tapaaminen oli jo viime viikolla, koska sairastan...

Yhteistyössä