Hakutulokset

  1. 9

    Mitä mieltä teiniäiteydestä?

    Mut vast nyt muistin et mun sillonen tyttöystävä tuli raskaaksi 16vuotiaana mut päätyi aborttiin enhän mäkään sitä hommaa hyvin hoitanut omalta osaltani. Mut emmä kyl olis viel isä osannu junnuna olla. Hassuu et demin lapsi aika samanlainen ku mun tyttö. Muistanku pienenä tyttö tykkäsi katella...
  2. 9

    Mitä mieltä lentokone ongelmasta

    Onko kiva haistella sukka mehui. Mua se ei haittaa mut kerran mun viereen tuli matami joka oli suihkinu haju vettä litroittain ja mä en pystynyt siinä katkussa hengittämään. Mun mielestä lentokoneeseen ei saa tulla överin verran laitetuissa deodorantti suihkeessa. Et mieluummin haisee hielle ku...
  3. 9

    Nykyhalittuksen yksi päättömyys

    Mut sote kyydit muuttuu ensikuussa. Niin että taksi on jo tilattava päivää ennen ku nykyään riittää että soittaa nyt ja taksi tulee. Mut esim mun kaverilla on ikuiset hermokivut jotka lähentelee 10 suurimman osan ajasta ei hirveesti voi kävellä ja sil ne aamut on vaikeita ja ei tiedä koska on...
  4. 9

    Heippa onko teillä tietoo

    Mitä tarkoittaa finnairin super light se olisi halvin lippu göteborgiin. Mut saako siihen ottaa mukaan repun jossa olisi vaihtovaatteet eikä muuta? Toisaalt halvaks tulis junalippu tukholma-göteborg ja säästäiain 150e ku ilmasia laiva lippui sais kyllä.
  5. 9

    Heippa karjalan paistista asiaa.

    Mut siisku menin kauppaan ni siel oli alennukses karjalanpaisti liha ja päätin lennosta vaihtaa siihen. Mut pari kyssäriä. Kuinka kauan te annatte olla uunissa ja missä asteessa teijän mielest tulee paras? Riittääkö tunti uunissa? Ja sit ostin uunijuureksia ni nakkaanko juurekset samaan aikaan...
  6. 9

    Tuin katastrofi

    Mut meille kävi näin silloisen tyttiksen kaa et tuli jotain häikkää lentokoneeseen kun istuttiin jo koneessa ni juuh oltiin juopoteltu ja tui istutti meit koneessa ja mä känäs ni mul meni hermo ku ei päässyt kessulle niinpä kun odotus venyi tunneiksi ni mä menin sit hermostuneena lentsikan...
  7. 9

    Mitä lasissa?

    Mulla on valkoviiniä lasissa. Ostin 3litran devils rock pönikän ja juhlistan et tänään loppui edunvalvonta ja mun taloudellinen piina on ohitse. Mut joo vaik eilen sätin sitä nais edunvalvojaa ni nyt kaikki sen säästämät massit kilahti mun tilille😊 mä aattelin et ens vuonna vois vähän alkaa...
  8. 9

    Tyhmin riitasi et välit on katkenneet?

    Aloin tässä muistelemaan yhtä vähän ilkeempää äitipuolta joka oli mulle monesti tyly samal ku omaa poikaansa helli. Meit asui neljä lasta saman katon alla ku oltiin lapsia siskoni,isäni ja tää äiti lapsineen. Mut nyt asiaan ku oltiin vähän vanhempia ja vanhemmat oli jo eronneet. Ni pelattiin...
  9. 9

    Mitä mieltä olet erityis herkkyydestä?.

    Mut siis mä oon nyt tässä viime vuosina tapaillut naisia tai niitä muuten ollut elämässä kohtaamisina. Ni mä alan kääntymään siihen suuntaan et erityisherkät on narskuja. Siis otan pari esimerkkiä oltiin jouluna ulkomailla ja tää erityis herkäks itteensä tituleereeva teki näin. Mut siis mulla...
  10. 9

    Taas meinaa päättäjät tyhmäillä

    Mut oletetaan et helsingissä on tuhat erityis uimakortin saajaa tekee se 60k vuodessa nyt jos tuo lakkautettaisiin jää kaikki tulot saamati ja sairaalta vietäisiin ilo et pääsee harrastamaan liikuntaa ja urheilua sitten löhöttäisiin himassa joka vaikuttaisi niin henkiseen kuin fyysisenkiin...
  11. 9

    Heippa tällänen idea tuli mieleen.

    Mut olis hauskaa jos tehtäisiin maailmanlaajuinen 10 ristiretki ei siis oikein miekoin ja asein mut kovia aseita ja panssariin laitettaisiin tunnistimet ja tiettyyn kohtaan kun osuu niin on poissa pelistä. Mut nyt asiaan eli järjestettäisiin niin että länsimaat olisi ristiretkeläisiä ja muslimit...
  12. 9

    Voisiko nokia alkaa tekemään.

    Kännyköitä jotka on yhtä kestäviä kuin usan prsessan auton lasi. Siirtyisin heti sellaisen puhelimen ostoon tietty hinnan pitäis olla kohillaan. Eilen puhelin oli matalalla tuolilla ja putos ni näyttö heti säröille? Eihän yhtiöt aja mitään ympäristö tavotteita kun ei tee laadukasta ja hyvää...
  13. 9

    Hei lispetti mitä teen.

    Mut siis oon asunut nyt muutaman kuukauden täs asunnossa. Tuttu asuu samas rapus ja vastapäätä. Mut tänään näin mun viereiseen asunnon tyypin ja jukoliste oli kaunis nainen. Meenkö alasti koputtaan sen ovee 😜 ainiin nyt keksin kovan veron. Mut musta olisi oikein et kauniilta naisilta peritään 2k...
  14. 9

    Hei pitäisikö kirkkojen olla yötä-päivää auki?

    Siis vai onko ne? Siis kun mielestä sinne pitäisi palkata yö työntekijät. Moni ratkaisee päivänsä illalla/yöllä. Kirkko voisi tuoda lohtua milloin vain. Mihin aikaan tahansa. Siellä voisi olla yöllisiä messui tai musiikkia ja ripittäytymis mahdollisuus et saisi rehellisesti purkaa tuntojaan...
  15. 9

    Heippa ootteko käynneet kansallismuseossa

    Millanen paikka se on ja mitä pitää sisällään? Kattelin sivui ja oli jptenkin sekavat nyt se vaan. Olisi yötä päivää auki ennenkun huomenna menee kiinni.
  16. 9

    Onko hoitajia paikalla?

    Tytölle oli tullut yön aikana patti. Vähän ylemmäks silmien keskelle tai siis nenän yläpäähän ja siihen otsan väliin. Punoittaa. Et pitääkö mennä sairaalaan?
  17. 9

    Ootteko pelanneet niitä pakohuone pelei?

    Siis pitkästä aikaa itte löysin pelin joka toi muhun lapsen intoa ja jännitystä. Jos ootte käynneet niin millaisia ne tehtävät on olleet? Tykästyin siihen peliin. Ja haluisin joku päivä kokea uudestaan. Jos ootte käyneet ni mikä on esim tsadin paras pakohuone jota kannattais kokeilla. Onko kauhu...
  18. 9

    Tiiättekö mistä oon hiukka kateellinen

    Mut siis tavallisten perheiden ruuhkavuosista. Te joka päivä teette kaiken perheenä yhdessä. Siivoatte pesette pyykkiä kuskaatte lapsia treeneihin ja koko ajan hommaa. Mä huomasin nytkun hain tytön koulusta mentiin shoppailee tyttö löysi itteään miellyttävän verhon ja ostettiin se ja sit käytiin...
  19. 9

    Heippa oisko teillä lautapeli ideoita?

    Sellasta minkä saa cittarista,prismasta tyyliin. Ku tyttö tulee huomenna ja mietin et vois pelaa. Mut ei monopolia,arvaa kukaa tai unoa tai kimbleä. Mut mikä ois hauska peli ni vois ostaa
  20. 9

    Hei naiset mitä teen

    Mut yks kiinalais muija tarjois mulle tonnin seksistä. Et otanko tonnin pois kulkesimasta se on tarjonnu mulle koko päivän ja nyt ehdotti tota

Yhteistyössä