Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Ja anteeksi kirjoitusvirheistä, kännykällä kirjoitan enkä jaksa ruveta korjaamaan... :)
  2. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Täällä myös on vauva-arki vienyt mennessään niin että en ole ehtinyt kirjoittamaan, lukemassa olen välillä käynyt. Napsin tavoin haluan kiittää teitä kaikkia tästä "yhteisestä matkasta", tämä osoittautui mukavaksi vertaistueksi, vaikka minulla omat epäilykseni keskustelupalstoja kohtaan onkin...
  3. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Meidän pieni poika, 3190 g ja 46 cm syntyi tänään kahden aikaan iltapäivällä rv 39+6 <3 Kipeitä supistuksiahan minulla on ollut kuluneen viikon ajan säännöllisen epäsäännöllisesti. Eilen ne alkoivat viiden maissa iltapäivällä, mutta olivat tosiaan vain sellaista menkkamaista jomotusta, ilman...
  4. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Lintetsaslle ja Ilokarpalolle paljon onnea! Ja Ilokarpalolle voimia paranemiseen, kuulostaa hurjalta ja kurjalta tuo sun tilanne. Napsille kiitos kertomuksesta, kiva lukea miten synnytys meni ja miten arki on lähtenyt teillä sujumaan. Nauttikaahan nyt pienestä nyytistä koko perhe :heart...
  5. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea Morel! :flower: Mikähän Ilokarpalolla on tilanne, joko vauva on syntynyt? Itsellä on neuvolakäynti takana. Ei mitään ihmeellistä, paitsi että vauva on nyt kiinnittynyt ja lujasti. Parin päivän aikana on tuntunutkin siltä, että se kaivaa tietään tuonne alas. Koko alkuviikon on ollut...
  6. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea Crocus ja Tine :flower: Ja Crocukselle erityistsempit toipumiseen. Kurjaa, ettei kaikki ole mennyt hyvin... Mutta kunhan toipuminen lähtee käyntiin niin toivottavasti vaikeudet ovat kohta muisto vain! Kirjoitelkaahan tarkempia kertomuksia jahka jaksatte ja ehditte. Ilokarpalolle...
  7. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Koko päivän on ollu housut kostean tuntuiset, soitin synnärille ja kävin siellä näytillä. Onneksi asutaan ihan vieressä, polkaisin siellä pyörällä mutkan :D Testit näytti negativiista eli että ei olisi lapsivettä, mutta kätilö sanoi ettei se tarkoita sitä etteikö sitä sieltä tihkuisi. Jos...
  8. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea Napsille! Tietenkään tuo raskaushematooma ei kuulosta hyvältä mutta ilmeisesti loppu hyvin kaikki hyvin? Toivottavasti näin :) Mimzylle ja Velmuttarelle kiitokset vauvakuulumisista, niitä on niin mukava lukea :) Morelille tsemppiä käynnistykseen! Pidetään peukkuja että kaikki menee...
  9. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Sinadrius, onnea uuteen kotiin! Ja mukava kuulla että voit hyvin :) Itse olen samoissa ajatuksissa kanssasi, ajattelin nyt loppuodotusajan nauttia tästä "autuudesta". Mehän kyllä muutettiin remontin ja vuoden evakon jälkeen kotiin takaisin jo toukokuussa, mutta silloin iski totaalinen väsymys...
  10. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea Keltakukka! Kuulostaa siltä ettei kaikki mennyt ihan suunnitellusti mutta onneksi kaikki on hyvin :) Kiitos Miiajohannalle synnytyskertomuksesta, ihana kuulla myös näistä positiivisista kokemuksista :) Täälläkin on nautittu ihanasta syyspäivästä ja lämmöstä. Pitkät lenkit ei enää...
  11. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Harmi Keltakukka ettet päässyt vielä tositoimiin :( Mutta, jospa se hetki ei olisi enää kaukana! Täällä on menty pari päivää pää kolmantena jalkana, eli laitettu kotia kuntoon... Nyt alkaa pikkuhiljaa riittämään tämä pesänrakennus, paikat on niin kipeät, en ole nukkunut kunnon yöuonia enkä...
  12. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea mammuttisi :flower: Ja Mimzylle kiitos synnytyskertomuksesta :) Ilokarpalo, tuollaiset irtiotot ovat kyllä juuri niitä parhaita! Harmi kun sellaisia tulee tehtyä ihan liian harvoin. Meidän mökkireissukin oli aika poikkeuksellinen mutta ehkä juuri sen vuoksi ah niin ihana. Tarkoitus...
  13. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea velmutar, Sisso ja Fyi :flower: Ihana että olette saaneet vauvat maailmaan! Paljon on kaikenlaista flunssaa ja rokkoa liikkeellä :( Sairastaminen on aina toki inhottavaa, mutta ei sitä varsinkaan näin loppuraskaudesta itselleen toivoisi.. Alapään jomotukset vain jatkuu ja jatkuu...
  14. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Mimzylle paljon onnea vauvasta! Toivottavasti toivut sektiosta nopeasti :) Melkoista tuskailua on kaikilla tämä oleminen tällä hetkellä, enkä kyllä tee poikkeusta :D Nivusten särky ja alapään jomotus jatkuu edelleen, kävelylenkit pahentaa kipuja mutta sisulla olen mennyt eteenpäin. Muutamia...
  15. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Onnea Oktonautille ja Sydäntähdelle :heart: Ilokarpalo, kirjoitpa hyvin tuosta painoasiasta :) Olen samaa mieltä, eri ihmisten on turha vertailla painoa ja sen kertymistä keskenään. Kyllähän raskausaikana myös hormonit vaikuttavat siihen, miten painoa kertyy. Ja minäkin olen nauttinut siitä...
  16. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Hauskalle paljon onnea! Näitä tarinoita kun lukee niin tulee sellainen olo, että kunpa se omakin rakas syntyisi pian :) Velmuttarelle paljon tsemppiä myös täältä! Kyllä se kaikki vaiva lopulta palkitaan! Ja Sissolle (samallamyös kaikille muille vaivojen kanssa painiville) myötätuntotsempit...
  17. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Onnea Mei :flower: Toivottavasti maito nousee ja imetys alkaa sujua. Yritä olla turhaan stressaamatta. Tiedän, että toisen on helppo sanoa, mutta et voi tilanteelle itse mitään. Ja olet paras äiti pikkuisellesi vaikka maitoa ei tulisikaan :) Kaisa-Tuulikin puolesta jännään minäkin :)...
  18. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Mulle on iskenyt sellainen pesänrakennusvietti, että en ole ehtinyt olla netissä juuri ollenkaan :D Täällä on taas sillä aikaa tapahtunut. Simpulle onnittelu ihanuuden syntymästä :flower: Synnytyskertomuksia on mukava lukea, kiitos siitä! Velmuttarelle ja Mimzylle pidän peukkuja, että vauvat...
  19. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Täällähän tapahtuu! Hanixille onnittelut pienokaisesta :heart: Sydäntähdelle ja Mimzylle paljon tsemppiä. Toivotaan ettei Sydäntähti se raskausmyrkytys lähde kovin nopeasti etenemään.. Ja Mimzy, onhan se kumma ettei yhtä pukamaa saada hoidettua! On varmasti kipeä :( Simpun ja Mein tilannetta...
  20. H

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Keltakukka, eikö raskausmyrkytykseen liity korkea verenpaine, tai sen äkillinen nousu? Kävin alkuviikolla neuvolassa ja pissa oli puhdas, eikä muitakaan raskausmyrkytyksen oireita ole. Turvotusta toki mutta se ei ole noussut mitenkään yhtäkkiä eikä sitä ole järkyttävästi. Minulla on aina ollut...

Yhteistyössä