Hakutulokset

  1. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Olisin ollut pulassa, jos pumppua ei olisi ollut valmiina. Poika söi alussa tosi huonosti ja minun pumpattu maito meni imetyksen ohella parhaiten alas. Kotiutuessa ei ollut tietoa, että miten kaupan korvikkeet uppoavat. Olen kyllä laiskistunut pumppaamisen suhteen, mutta nyt pitää ryhdistäytyä...
  2. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Ostin Vendela 79 rintapumpun etukäteen tuplien facebook kirppikseltä. Suosittelen liittymään sinne. Olen ostellut sieltä vauvoille paljon vaatteita. Tuplien facebookryhmät ovat olleet todella hyviä. Olen saanut sieltä hyviä vinkkejä kaksosarkeen. Tämä ryhmä on ollut myös hyvä, kun on saanut...
  3. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa! Meillä on kuukauden ikäiset pikkuiset, tyttö ja poika. He syntyivät vko 38+0 18.8. molempien perätilan vuoksi suunnitelulla sektiolla. A herra 2715g ja 47 cm. B neiti 2315g ja 44 cm. Toivuin todella hyvin sektiosta ja siitä jäi hyvä mieli. Viikko vietettiin sairalassa pojan huonon...
  4. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa pitkästä aikaan! Hävettää, kun en ole käynyt täällä kirjoittelemassa :( Kesä on ollut raskas tämän pallomahan kanssa. Tässäpä minun kuulumiset: Insuliinilla olen ollut keväästä saakka. Vauvat ovat kasvaneet koko ajan tasaisesti. Minulla ei ole ollut mikään kauhean iso maha...
  5. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Heippa pitkästä aikaan! Onnea Tuplatoukille! Kiitos Tulppu 83 tsemppaavista sanoista. Olen nyt ryhdistäytynyt syömisten suhteen :) Toukokuussa koetellaan kovasti herkunhimoa, kun on äitienpäivä, joka viikonloppu synttäreitä, yhdet valmistujaiset ja useat ylioppilasjuhlat. Olen saanut luvan...
  6. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Kaisuli 76 ja Maamii pikkuisista! Kävin viime viikolla rakenneultrassa. Kaikki oli hyvin :) Masussa pitäisi asustella poika ja tyttö <3 painoarvioita en muista ulkoa. Harmittaa, kun en pyytänyt kirjoittamaan paperille. Neuvolakortista en löytänyt niitä :( Olen iloinen tytöstä, koska...
  7. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tulppu! Oletko sairaalan henkilökunnalle puhunut yönälästä. Minä kysyin omalta neuvolatädiltä asiasta, koska minulla on sama ongelma. Valvon öisin 2-3 krt viikossa ja sitten iskee kamala nälkä ja vielä huonommin saa unen päästä kiinni. Neuvolatätini sanoi, että pitää syödä yöllä jos on nälkä...
  8. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tervetuloa porukkaan Niiskuneiti 87! Minun pitää alkaa rauhoittumaan noiden kotitöiden kanssa. Harmi, kun muuten energiaa ja halua riittäisi. Monen viikon väsymys ja pahoinvointi selätetty! Imurointi ja lattianpesu eivät taida kuulua enään minun hommiksi. Sen verran alkaa heti selkää...
  9. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Moikka pitkästä aikaan! Tervetuloa kaikki uudet! Tsemppiä sinulle Tulppu! Toivottavasti vauvelit malttavat pysyä masussa vielä jonkin aikaa. Meille ei kuulu mitään erikoista. Maha kasvaa ainakin vauhdilla. Selkäkivutkin ovat jääneet pois, kun hankin hyvän tukivyön. Kuulutteko te...
  10. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei! Kävin tänään äitipolilla diabeteskontrollissa. Kaikki oli hyvin ja vauvat vastasivat hyvin viikkoja :) Sukupuolia ei vielä saatu selville, koska olivat jalat ristissä ja ovat vielä niin pieniä. Ei jaksais vaan enään odottaa. Me ei olla onneksi vielä paljon riidelty. Mies yrittää...
  11. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tänään tein raskauteni ihan julkiseksi, koska maha alkaa olla valtava. Se pullahti yhtäkkiä viime viikolla. Facebookissa en kuitenkaan ole asiasta puhunut ja saa nähdä tuleeko siellä ollenkaan käsiteltyäkään. Huvittavaa oli seurata työtovereiden reaktioita. Paljon kiljumista ja naurua mahtui...
  12. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei! Kävin tänään hakemassa apuvälinelainaamosta tukivyön. Ihanan tukeva! Se nostaa sen verran mahaa, että maha alkoi näyttämään tosi tosi isolta. Minä soitin suoraan apuvälinelainaamoon, jonka työntekijä on fysioterapeutti. Kätevä paikka tollainen lainaamo. Ei tarvitse lähteä ostamaan...
  13. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Minulla on sitten se raskausdiabetes. Kaksi arvoa oli yli rajojen. Eivät onneksi olleet paljon yli. Olen semmonen herkkusuu ja tekee koko ajan mieli herkkuja. Perjantaina iski aivan hirveä pizzahimo. Söin vain kolme palaa ja heti perään tunnin kävelylenkille. Sokeriarvot olivat onneksi reilusti...
  14. N

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Kiitos uudesta ketjusta! Toivottavasti keskustelua tulee olemaan paljon. Minun synnytyssairaala on: Kokkolassa Minäkään en pysty muuttamaan tekstin väriä, kun käytän iPadia. Toivottavasti bongaat päivitetyn tiedon. Nupukaiset 13+5
  15. N

    ** Tupla/tripla odottajat vuodelle 2014 **

    Hei! Uusi tuplaäiti ilmoittautuu mukaan. Kuukausi ollaan sulateltu tuplauutista. Kyllä tässä alkaa vähitellen tottua ajatukseen :) Kaksosraskaushan on riskiraskaus, joka aiheuttaa minulle pelkoa vauvojen voinnista. Eilen oli lääkärineuvola ja jännitin tosissaan, että onko masussa kaikki...

Yhteistyössä