Hakutulokset

  1. C

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Käyn aina välillä kurkkaamassa mitä tähän ryhmään kuuluu ja lähetän suuret, suuret pahoitteluni menetyksen kohdanneille. Huomasin, että omaa tippumistani ei ole päivitetty, laitoin sen siis jo kauan aikaa sitten, mutta se on tainnut muun keskustelun lomassa kadota, alussa jutustelu oli niin...
  2. C

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Nyt minä kiitän ja kumarran. Eilisessä ultrassa rv 6+1 todettiin, että kohdussa ei ainakaan näy yhtään mitään. En tiedä, missä se on, mitään vuotoja ei ole ollut, eikä erityisempiä kipujakaan, mikä ei menis lääkärinkin mukaan ihan normaaliin piikkiin. Huomenna labra ja hcg, joka ainakin testien...
  3. C

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Sama täällä, alavatsaa juilii kovasti ja pahoinvointi esiintyy jotenkin aaltomaisena.. saattaa olla päivä, ettei se tunnu ja toisena taas vetää ihan veteläksi. Alaselkä on myös antanut kuulua itsestään, mutta ehkä nää on tosiaan aika normaaleja oloja. Kovasti näin alussa vaan miettii,tutkailee...
  4. C

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Täällä ilmoittautuisi yksi vielä mukaan, vaikka aika aikaisessa olenkin. LA olisi 14.11 (suunnilleen, kierto tosi omituinen, ja ovis hyvin varhainen, mutta voin päivittää sen sitten oikeaksi, kun varmistuu), itse olen 33- vuotias, 2. Lapsi ja Taysiin mennään. Ettekä arvaa; mulla on ihan...

Yhteistyössä