Hakutulokset

  1. Ä

    Vauva inhoaa minua

    Mitään sen kummempia apuja/ehdotuksia ei ole, mutta oma kokekus oli tämä. Eli ekan lapsen kanssa olin tosi stressaantunut ja hermoilin paljon. Nyt jälkeen päin olen varma, että esikoisen itkuisuus ja rauhattomuus johtui pitkälti juuri siitä. Mitään vaivaa ei ikinä löydetty (esim. vatsavaivat...
  2. Ä

    Marraskuun lapsoset 2013

    Meillä likka nyt 3,5kk. Pari kertaa on kääntynyt selältä vatsalleen ja ihmetellyt sitten itsekin, että mitäs tapahtui. Kovasti haluais istua vaan koko ajan. Yhtään ei viihdy enää sylissä makuullaan. Nauraa räkättelee jo kovasti vanhempien ja isoveljen touhuille :) Mutta esim. leikkimatolla...
  3. Ä

    Marraskuun lapsoset 2013

    Tervetuloa mukaan AnyHope. Vellejähän suositellaan annettavaksi vasta 4kk iässä. Mutta esikoisellakin aloitettiin iltavellin antaminen jo ennen 3kk ikää. Molemmat ovat olleet jo syntyessään reilun kokoisia ja ruokahalu sen mukaan valtava. Ja yöuniin tosiaan vaikuttanut niin, että eka unipätkä...
  4. Ä

    Marraskuun lapsoset 2013

    Lueskelin paljonkin tätä palstaa odotusaikana, mutta en kertaakaan kirjoittanut itse. Eli meidän tyttö syntyi marraskuun lopulla juuri laskettuna aikana. Entuudestaan meillä on yksi lapsi, 4 v, eli säpinää riittää. Meillä mennään aika paljon samalla kaavalla kuin Sasseri86:lla. Korviketta...

Yhteistyössä