Hakutulokset

  1. S

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Valitettevasti ei ole mitään synnytyskokemusta jaettavaksi vieläkään. Tänään 41 + 2. Treenit ovat jumiutuneet kahdeksaan ja puoleen senttiin. Tuo mitta hiukan jo rikkoo paikkoja ja aiheuttaa pientä verenvuotoa, joten olen jättänyt seuraavan ja joskus sitäkin seuraavan päivän treenit väliin...
  2. S

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Paljon onnea, Viljapelto! Mä olen ottanut nyt paljon rennommin tuon treenaamisen kanssa. Treenaan kerran päivässä ja on joku päivä jäänyt väliinkin. Edistystä on kuitenkin tapahtunut hurjasti tuon alun tuskailun jälkeen ja eilen pääsin hiukan yli kahdeksaan senttiin. Tänään 39+0
  3. S

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Asennosta kiinni! Aamutreenin tein niin, että tuin takapuolen sängyn reunaa vasten ja jalat vastapäiseen seinään. En siis istunut kunnolla siinä sängyn reunalla, enkä olisi siinä millään pysynyt ilman tukea seinästä. Äkkiseltään tuntuu sellaiselta asennolta, jossa reidet ainakin ovat...
  4. S

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Kiitos tsempistä! Tämän illan treenikerta takana, enkä päässyt yhtään pidemmälle. En kuitenkaan nyt vielä ole luovuttamassa, vaikka eilisen jälkeen jo mieli tekikin. Oon tähän mennessä tehnyt vaan tuon yhden treenin päivässä ja nyt ajattelin koittaa kahta, jos sillä tavalla toimisi paremmin...
  5. S

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Kertokaas nyt teenkö jotain väärin, kun en ole päässyt oikein minkäänlaisiin tuloksiin. Aloitin treenit melkein viikko sitten, enkä ole päässyt kuin 5,5 senttiin, joka ei ole kuin puoli senttiä enemmän kuin ekalla kerralla :( Luulen, että saan pieniä nirhaumia jokaisella treenikerralla. Verta ei...

Yhteistyössä