Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Sirpa toi kaksosten mahdollisuus on varmasti huikea ajatus :) Meillä raskaus on hoitoalkuinen ja alkioita siirrettiin 2 kpl eli riski kaksosiin oli koholla. Ultrissa on näkynyt vain yksi, mutta kyllä jännitin varhaisultraan menoa aikalailla, osittain tuon kaksoisuus asian takia. ON: alkaa...
  2. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Täällä ultra takana ja kaikki kunnossa. Siellä pieni kovasti viuhtoi ja jopa vei peukalon suuhun <3 Josko nyt osaisi olla rauhassa np ultraanasti, johon 3 vkoa aikaa. Vauva vastasi rv 10+6, punktion perusteella 10+3 Onnellinen Nansustiini
  3. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Hydrangea yksityiselle menen omakustanteisesti. Hoitoihin kuului varhaisultra silloin vkolla 7, np ultra on vasta reilun kahden vkon kuluttua ja väli tuntui kovin pitkältä. Neuvolassa ei käyntejä ole ennenkuin rv 18 seuraava, eli 10 vkon väli käynneillä :O kunnan säästöt näkyy tässäkin...
  4. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Hydrangea kovasti voimia odotella ultraa ja toivotaan ettei vuoto jatku. oireista joku muukin mainitsi yhdeksi oireeksi nenäverenvuodon, siitä täälläkin on kärsitty alusta asti. Lapsena tuota vaivaa on ollut, mutta näin aikuisena vähemmän. Töissä on hieman huvittuneita katseita tullut kun...
  5. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Tsemppiä Stella piinailuun. Itse epäilen tätä raskautta kovasti, vaikka oireet onkin kokoajan olemassa. Varasin sitten ensi maanantaille ylimääräisen ultran, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Meillä on np ultra vasta 28.4 jolloin rv 13+3 ja en sinne asti jaksa odottaa. En muista missä...
  6. N

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Pikaisesti vain äitylix3 missä noin edullisesti pääsee ultraan? Itsellä olisi kova hinku käydä tarkistamassa että kaikki on ok, mutta hinta on ollut noin 200e :( Nansustiini rv 9+4
  7. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Anopeista meillä on myöskin hieman haastava tuo anoppi tilanne. Mulla on anoppeja 2 kpl ja molemmat hieman hankalia tapauksia. Toinen (ei biologinen) ei halua olla tekemisissä, koska ei biologista sidettä ja toinen on iäkäs+hössöttävä :) Esikoinen on nyt reilut 2 vuotias ja hoitoapuja tms ei ole...
  8. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Kivan vilkasta keskustelua :) Täällä neuvolassa käyty, eihän se muuta ollut kuin verenpaineen mittaus ja paperien täyttöä. Ultra ja labra ajat pitää varata itse. Lisäksi kunta säästää niin että seuraava neuvola on rv 16 eli 8 vkon kuluttua. Lääkäri käynneillä (2 kpl) lisäksi jätetty hoitaja...
  9. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille ja tervetuloa uusille (.) neuvola huomenna kun pitäisi olla rv 8+4, mutta veikkaan että tiputtavat tuosta muutaman päivän pois (lyhyt kierto). Oireet tulee ja menee, ainut mikä on pysynyt sitkeästi on tissikipu, joka pahentunut kokoajan. Nyt yöllä...
  10. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ihanasti keskustelu vauhdittunut :heart: synnytyksestä mulla käynnistyi rv 36+2 vesien menolla, olin yksin mökillä ja klo oli 22. Siitä sitten mökki siivoten ja auto pakaten että pääsin kotimatkalle. Sairaalaan piti mennä silloin yöllä jo kun oli alle 37 viikkoinen raskaus. Osastolle...
  11. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Alicia00 Meillä hoitoihin liittyvä varhaisultra oli rv 7+0 ja katkarapu ja syke näkyi. Edellisessä raskaudessa käytiin rv 7+5 ja silloin myös syke näkyvissä. Käsittääkseni alle 7 vkolla syke ei välttämättä näy, mutta rv 7 jälkeen pitäisi hyvin näkyä.
  12. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Hydra Meillä on hoidot menneet helpolla kaavalla, suoraan ivf ja molemmista tuoresiirrot ja plussat. Meillä kokeiltiin muutama kierto Teroluteja ennekun ivf aloitettiin (mies ei ollut vielä silloin valmis varsinaisiin hoitoihin). Tie on ollut pitkä, muttei niin kivinen kuin monella muulla...
  13. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Liliannalle pahoittelut menetyksestä Tervetuloa uusille Hydra en ole tänne muihin ketjuihin kirjoitellut, mutta meillä takana lapsettomuutta vuodesta 2006 (jolloin ehkäisy jätettiin pois), hoitoihin lähdettiin 2011 alkuvuodesta ja suoraan ivf pitkän historian takia. Tuosta saatiin aikaan...
  14. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tässä on vuosien varrella tullut luettua useita ehkäisyn läpi tulleita raskauksia ja ongelmia siitä ettei mikään ehkäisy sovi. Itse olen sinäänsä varmaan hyvässä tilanteessa ettei ehkäisystä ole tarvinnut huolehtia vuosiin, eikä sopivaa menetelmää ole tarvinnut etsiä. Olen siis lopettanut...
  15. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    No niin, varhaisultra on takana ja hyviä uutisia on <3 sikiö vastaa viikkoja ja sydämen syke näkyi ja kuului reippaana :D Mies herkistyi kovasti vauvan näkemisestä, vaikka katsottavaa ei vielä paljoa olekaan. Seuraavaksi sitten odotellaan pari vkoa ekaa neuvolaa ja np ultraa sitten joskus...
  16. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Aamulla varhaisultraan, jännittää.
  17. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Onko muilla raskaus vaikuttanu yöuniin? Mulla unet ihan karmivia ja aamuyöt menee valvoessa :( havahdun johonkin uneen ja uudestaan en meinaa saada nukahdettua. Välillä on tullu valvottua klo 02 alkaen, välillä vasta klo 05.
  18. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Huomenta, Täällä tuskaillaan vaihtelevien olojen kanssa, mielessä kytee ajatus ettei tuolla masussa kukaan asusta. Huomenna on varhaisultra ja viikkoja omien laskujen mukaan 7+0, joten syke pitäisi jo näkyä jos sellainen on. Ensimmäisen raskauden kohdalla olin luottavainen alusta asti, mutta...
  19. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Voi Oodikas pahoittelut menetyksestä
  20. N

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tervetuloa uusille! Oodikselle tsemppiä! Ambrosia85: oletko kertonut raskaudesta lapsen isälle? Vaikuttaako eroon? Omaa napaa: oireet vaihtelee päivästä/tunnista toiseen, välillä ei mitään ja välillä enemmän oireita. Varhaisultra on perjantaina, hirvittää. Seuraavalla vkolla taitaa...

Yhteistyössä