Hakutulokset

  1. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kiitos onnitteluista! Kieltämättä aika onnellinen fiilis. Nyt kun vauvan on saanut jo syliin asti jotenkin korostuu miten epäreilua on et toiset ei edes millään tule raskaaksi vaikka sitä hartaasti toivovat. Ihanaa äitiyslomaa luna ja tsemppiä loppurutistukseen! Toivottavasti heikko olo...
  2. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Meille syntyi tyttö rv 39+3, su 13.7.14 klo 2.40. 3259g ja 47cm jadelyn ja prinsessa 8vrk
  3. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Meille syntyi tyttö su 13.7.14 klo 2.40. Rv 39+3 yli 30 tuntia lapsiveden menosta. Nyt ollaan vieläkin laitoksella, joten kirjoittelen paremmin kunhan kotiudutaan. jadelyn ja pikkuprinsessa 2vrk
  4. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Täällä ollaan jakauduttu jo! Prinsessa syntyi rv 39+3 su 13.7.14 klo 2.40. Painoa 3250g ja pituutta 47cm. Jadelyn ja "Ester"
  5. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Onnea Liikkuja ja -pansku- prinsessoista!!:heart: Kertokaahan tarkemmat synnytystarinat, jos jaksatte, niin tiedetään me ekakertalaisetkin mitä odottaa;) Jadelyn 39+0 tasan viikko laskettuun, toivottavasti:)
  6. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Tsemppiä kaikille joilla on tänään ultra ja Chiligailille neuvolaan. Eka neuvola on vaan yleensä vähän turha käynti, ainakin jos on jo ehtinyt kaivella netistä tietoa raskausajan ruokavaliosta yms. (.)Paskan marjat täälllä mitään oloja ole enää! Ei siis niin minkäänlaista fiilistä, et vauva...
  7. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Kovasti onnea Taffo vauvasta! =) Täällä odotellaan lääkärin soittoa eilisen magneettikuvauksen tuloksista. Painoarvio tytölle oli viime viikolla rv38+1 3,3kg. Eli ihan hyvin kasvaa eikä ole mitään kasvunhidastumaa niin kuin aiemmin epäiltiin. Samaa mietin Mimma myös, mitä laittaa vauvalle...
  8. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Luna mulla on vasta tän viikon perjantaina jatkotukimukset. Toivottavasti en sitä ennen joudu lähtemään synnärille. Olis kiva tietää voinko synnyttää alakautta vai onko se sektio ainut mahdollisuus. Sunnuntaina meinaan oli jo illalla ja yöllä kivuliaampia supistuksia. Sellasta äkkinäistä...
  9. J

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Täälläkin jo malttamattomana ootellaan synnytystä nyt kun vauva on jo täysaikainen. Toisaalta toivoisin et syntyis vast laskettuna päivänä, jos ehtis vielä vähän kasvaa masussa. Olen siis käynyt ylimääräisissä kasvukontrolliultrissa, ja viikko sitten painoarvio oli vaan 2,4kg. Mitään syytä ei...
  10. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista! Nyt tosiaan vaan ootellaan perjantain lisätutkimuksia ja synnytystä. Eilen jo jotain alkoi tapahtumaankin, olin ihan varma et nyt synnytys alkaa! Illalla ja yöllä oli satunnaisesti vihlovaa kipua alapäässä ja menkkamaista jomotusta alavatsassa. Sain...
  11. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Kiitos nemelia synnytyskertomuksesta. Paljon miellyttävämpää ja rohkasevampaa lukea niitä täältä kuin kuulla kauhutarinoita tuntemattomien suusta pyytämättä. Tänne ne kertomukset kuuluu, ollaan kaikki kuitenkin samassa veneessä niin kiva hiukan tietää mitä odottaa. Ja hienosti tosiaan oot saanut...
  12. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Pahoittelut vauvatoiveinen, elämä on välillä niin julmaa ja epäreilua. Yrittäkää panostaa parisuhteeseenne. Voimia teille molemmille!:hug: Hannuliini ja moon stars mäkin olen käynyt tyksissä hoidoissa. Kyllästyin niitten touhuun ja pistettiin vauvaprojekti jäihin. Kun taas päätettiin jatkaa...
  13. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Luin netistä että 0,1% vauvoista on poikkitilassa. Siis 0,1%! Miten voi olla näin huono tuuri?! Voi olla ettei edes ulkokäännöstä pystytä tekemään, koska mulla istukka on etuseinämässä. Ulkokäännös pitäis ilmeisesti tehdä sairaalassa jossa on valmius hätäsektioon, koska voi olla että istukka...
  14. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Omaa napaa alkuun: Täällä vietetään äitiysloman ekaa päivää. Oon menossa kasvohoitoon ja ens viikol olis jalkahoito, pientä hemmottelua luvassa siis. Eilen ostettiin taas lisää vauvakamaa, ammetta ja sen sellasta. Ihanan kallista! Sain kaverilta kassillisen vauvanvaatteita, vähän poikamaisia ja...
  15. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    VAUVATOIVEISELLE paljon tsemppiä ja tarraliimaa. Toivotaan et raskaustestissä olis ollut vaan häikkää ja sikiö pysyy matkassa! Jadelyn 35+1
  16. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Onnea NEMELIA! Vihdoinkin! Pikaista paranemista! Jadelyn 34+6
  17. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Kiitos kaikille tsempeistä!=) Ehkäpä se ahdistus tästä helpottaa. Ja ainahan voin soittaa vaikka omalle äidille ja kysyy neuvoo. Tänään olis taas neuvola. Neuvolakortista luin kohdunkaulan pituuden olleen joskus rv 24 paikkeilla vaan 2cm! Jotenki kauheen lyhyt ja sitä kun ei ole sen jälkeen...
  18. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Onnea kaikille uusille plussanneille! Ja tsemppiä pahoinvointiin. Itse pääsin suht helpolla. Nyt on loppuraskaudessa alkanut närästää. Kahtena yönä heräsin siihen että mahanesteet nousi suuhun asti, pakko ottaa närästyslääke ennen nukkumaan menoa ja nukkua puoli istuvassa asennossa. Eilen...
  19. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    VAUVATOIVEINEN, olen tosi pahoillani, en tiedä mitä sanoa. Voimia seuraavaan ultraan. Toivotaan et syke alkais näkyä. Onko sulta otettu verikoe kuitenkin? Mä taisin olla varhaisultrassa muistaakseni 7+ viikoilla eikä silloinkaan mitään sykettä nähty. Alkio kylläkin näkyi. Oliko sulla tauko...
  20. J

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Isosti onnea HIULU isosta tytöstä. Toivottavasti kaikki meni kuitenkin hyvin, vaikket kivunlievitystä ehtinyt saamaankaan. Mä oonkin sit seuraavana vuorossa. Viime viikol oli se kasvukontrolli ultra. Hyvin oli vauva kasvanut, oli jo 2kg! Ja ilmeisesti pää oli nyt alaspäin vartalo jotenkin...

Yhteistyössä