Hakutulokset

  1. T

    Yrityksen odottajat

    Heissan! Minut voi poistaa listalta. Keskusteltuani mieheni kanssa, ilmoitti hän minulle, että emme ala lähitulevaisuudessa yrittämään lasta sillä meillä ei ole tarpeeksi kestävä varallisuus moiseen. Olen todella surullinen, sillä jouduin kaivamaan tämän tiedon häneltä, kun hän halusi koko...
  2. T

    Yrityksen odottajat

    Hellurei! FantaViona: ite alotin helmikuussa syömään Möllereitä, E-epaa ja raskaus & imetys Monivitamiineja. Oon huomannu että ne vaikuttavat kyllä jaksamiseen. Lisäksi pyrin syömään pari kpl avokaadoa viikossa lisänä muun ravinnon yhteydessä :) Sitä foolihappoahan suositellaan syömään väh...
  3. T

    Yrityksen odottajat

    Heippaheippa! Täällä kevät menny aika vauhilla etiäppäin! :) Jopa niin vauhdilla, että avokin kanssa jutusteltua ja mutusteltua päätettiin, että aikaistamme yrittämistä kesäkuuhun, eli 06/2014. Toivon vaan, että ovis sattuis kuun alkuun, mut hyvähän sitä on treenata jo 1.6 alkaen oli kierto mikä...
  4. T

    Yrityksen odottajat

    Heipsan! Täällä taas on ollu hirveät suunnittelut päällä vaikkei mitään ole vielä suuntaan tai toiseen tapahtunutkaan! Hirveetä kun ite oon niin innoissaan ja toisella puoliskolla on vielä vähän jännittyneet mietteet (vaikka yhteinen päätös vauvan yrittämisestä aloittamisesta on jo sovittu). Ite...
  5. T

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Heipparallaa! Löysin itselleni ryhmän! Jes! Olemme avokkini kanssa saaneet tänä alkukeväänä yhteisen sävelen siitä, että alamme yrittämään lasta tänä kesänä! Olen niin innoissani, etten meinaa iltaisin muuhun keskittyäkkään kuin palstojen lukemiseen ja tulevan vauva-arjen suunnitteluun! Ite...

Yhteistyössä