Hakutulokset

  1. M

    Se!

  2. M

    Näkemin

    ...
  3. M

    Mitäs tänne kuuluu? :-)

    Pitkästä aika...
  4. M

    Keksikää joku mulle uuden yrityksen nimi <3

    design tuotteita kotiin sekä pellava ja oma tuotantoa, pää lyö tyhjää :-))) ja moikka kaikille ihanaiset pitkästä aika en ole käynyt täällä
  5. M

    Mihin voi ilmoittaa tästä? Feikki passi

    jos tiedät ihminen on tullut tänne asumaan feikillä passilla ja ikä on jotain muuta kuin feikki passissa lukee...
  6. M

    Haluan

    apinan kotiin, mua varoitettiin kuinka aggressiivisia he ovat, no ei oo totta, koskenut vaikka ei saa ja yks apina istui mun kanssa autossa, tätä oli niin ihana silitä, se kun on mun lemppilemmikki. Mutta joo hampaat heillä isot ja terävät, en suosittele koskea itse en vaan pysty pelkää...
  7. M

    Gucci pääsi shoppailemaan <333333

    minä hain perus setti ja Gucci sai ihanan pantaan <3
  8. M

    Meidän uusi vauva tuli eilen, ,,Haisuli,, no eikun hänen nimi on Gucci, kuva

    Gucci Yorkshire, ette usko miten pieni hän on ihan mun kämmen kokoinen :love:, en edes tiedä mistä etsin noin pienen pandan ym tänään, eilen koko ilta hän tutustui muiden koirien kanssa ja nyt he nukku kaikki 3 yhdessä :love::love::love::love::love::love:
  9. M

    Vinkki jotka arvostaa taidetta Jeff Koons

    ...
  10. M

    Mä inhoan vkloput

    kun melko joka kerta ei pääse työt hoitaa ja tylsä vain jotain paperihommia pöh. Ikinä en keksi mitä vkloppuna oikein teen, joskus kyllä ne on täynnä töitä mutta yleensä pöh ei pääse mitään tehdä. En tiedä mikä työriippuvainen mä olen...
  11. M

    Relax päivä esikoisen kansa aaaaaa todella relax

    se halusi kaikki Chanelit, Guccit pää sekaisin menee :ROFLMAO: kerrankin itse ajoissaan karannut liikkeistä pois jotain kivaa tarttunut kyllä...
  12. M

    Haluan jotain kivaa keksiä enkä osa keksiä :-)

    Tekis mieli jonkun verkkokaupan perusta vaikka on mulla joo sata ja yks projekti niskassa. Lapset haluavat kesätöitä, mutta pää lyö tyhjää mitäs kivaa voisi keksiä :geek:. Ei saa olla mitään krääsä eikä dildoja kiitos!
  13. M

    Mihin käytät Amexin pisteet? Itsellä tarkoitus ne kerätä ja muuta rahaks joskus

    Mulla membership pisteitä 391.914 en ole perehtynyt sen paremmin mutta kuinka näitä muutetaan tai mikä rahallinen arvo se on? :barefoot: On siellä klikkaa ja käyttää pisteet tai lyhennä laskut pisteillä mutta en löydä tietoa mitä vaikka 1piste tekee
  14. M

    Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

    eilen menin merkkivaatteita ostamaan lapsille tekijän kanssa ja yllätys yllätys kun eka setti kokeilin pamahdin nauruun heti, Chanelille ylipitkän mekon sain :ROFLMAO: olen niin hyvä tekemään ostokset aina mutta tohon Papuun rakastuin, piristävä oranssi, tietysti myös hemmottelin itseni :giggle...
  15. M

    Minulla hirveä shokkitila, melkein kuolin, pahoinpitely ;-(

    Ei vaan voi olla totta ! Olen nyt niin pahassa shokkitilassa ettei kukaan usko! Vein tänään äitiä kotiin kun hänen olisi pitänyt hakea papereita. Sitten joku 80 vuotias mies tuli auton eteen eikä antanut ajaa. Avasin ikkunan ja kysyin mikä on. Se alkoi nauraa helvetin ryssää painu Venäjälle, mä...
  16. M

    Tästä laukusta kun ei voi edes kuvan ota vaan videon :-P

    Chanel / Karl Lagerfels timeless sand PVC, Lagerfeldin viimeinen työ :cry: onneks sen vihdoin sain tykkäsin vain Lagerfeldin työstä uus mallisto mikä tulossa ei ole enää kiva ei!
  17. M

    Onno tuttua? Uutiset/Kuva

    https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006107717.html Pistin sinne pari Seiskasta tuttua mukia :geek: jännittää 26pv, vein sinne myös kaikki mitä en tarvitse, voin sanoa aikamoiset herkut :X3: kun en jaksanut itse myydä, vielä pitää kerätä viisi Chanelin laukkua kanssa jos vielä ottavat tähän...
  18. M

    Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

    eli jätin sinne autoon kun kävin kahdessa liikkeessä ja alas tuli kauhean pitkä naarmu että näkyy pahasti missä toinen ovi ja se musta alaosa, ei tota naarmua saa pois kuin vaihtamalla sen alaosan, veikkaan joku ajoi vähän päälle tai yritti parkkiroida tai en tiedä, mutta kun tämä on työautona...
  19. M

    Saako näin liikkua terassilla? Kuuma kun oli

    eikä uimapukua ole :ROFLMAO: ja vitutus päivä muutenkin
  20. M

    Mä en voi uskoa että löysin ja sain sen <333333 (Kuva)

    Jos 8 kk metsästän se on niin harvinainen että hyvä että ees Rihanna on sen saanut reps, itse olen VIP ja saan kaiken mutta sen en millään saanut, onneks joku Suomesta löytyi kenellä personal shopper joka hänelle se saanut ja mäkin sain, tuli vain paljon paljon kallimmaaksi kun ovh mutta se olo...

Yhteistyössä