Hakutulokset

  1. B

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Minäkin voisin varovaisesti liittyä seuraan. Testi näyttää nimittäin hailakkaa positiivista. Laskettua aikaa en osaa edes sanoa, koska mulla on ollut yhdet kuukautiset synntyksen jälkeen, joiden mukaan olisi jo 7+0. Testissä alkoi näkyä vasta pari päivää sitten joten veikkaisin että olisi 4+...
  2. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Täälläkin ihmetellään jo kotona pientä poikaa. Poika syntyi 15.10 mitoilla 50cm ja 3500g . Poika tosiaan ottikin varaslähdön ja syntyi viikoilla 39+4, vaikka olin ihan varma että hän menee reippaasti yli lasketun ajan. Synnytys käynnistyi sponttaanisti ilman esivaroituksia lapsivesien...
  3. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea vauvan saaneille! Täällä ollaan edelleen yhdessä koossa myös. Sain viime viikon lopulla kauhean räkäkuumetaudin, mutta nyt se alkaa onneksi helpottamaan. Hetken jo pelkäsin, että joudun heikossa kunnossa synnärille, mutta pojun kanssa tehty diili piti. Ei yrittänyt ulostautua ennen kun...
  4. B

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Hei pitkästä aikaa! Huikeaa, että nyt on se meidän kuu! Onnea kaikille pienen lutusen jo syliin saaneille <3 Oma napa: täällä ei oikeastaan ole mikään muuttunut muutamaan kuukauteen kuin että maha kasvanut. Olen voinut hurjan hyvin ja edelleen jaksan puuhailla normaaliin tapaan, tosin...
  5. B

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Aikalailla fifty-fifty näyttää olevan napojen laita meillä, ainakin vielä :D Loppuraskauden vaivoja tuntuu jo kovasti väellä olevan, tsemppiä jaksamiseen. Erityisesti uusiäipälle voimia, on varmasti jo todella raskasta sanan varsinaisessa merkityksessä! Omaa napaa: tänään käyty neuvolassa...
  6. B

    Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

    Heipat täältäkin! Mulla on töihin paluusta nyt neljä viikkoa ja jotenkin olen ihan poikki aina iltaisin ja viikonloppuisin, että en ole tänne jaksanut päivittää. Lueskelemassa teidän kuulumisia olen kyllä käynyt ahkeraan. Hmmm, mitähän oiskaan tapahtunut sitten viime kerran. Olen käynyt...
  7. B

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Addoda täälläkim kauhulla "odotan" arpia. Tiedän että niitä tulee, kun olen arpeutuvaa sorttia :( jännittää että mikä mahtaa olla reaktioini sitten kun se tapahtuu. Oon koittanut psyykata itseäni ettei se oo maailman loppu, mutta saas nähdä! Tervetuloa jälleen uusille! Täällä...
  8. B

    ***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

    Ompas täällä ollut vilkasta keskustelua, olen koittanut käydä lukemassa, että olen pysynyt ajan tasalla, mutta oma osaanotto on ollut vähän niin ja näin. Jos vaikka koittaisi ottaa niskasta kiinni tämänkin asian kanssa. Tekosyynä käytän kesälomaa, neliviikkoisen rupeaman viimeinen viikko on nyt...
  9. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Elli: Tsemppiä hurjasti ja toivottavasti pikkutyyppi pysyy masussa vielä pitkään! tuulia84: tervetuloa porukkaan :) Täällä on päästy yli pahimmasta tunteiden myllerryksestä ja odotetaan jo innolla seuraavaa ultraa, joka on tosiaan sikiöntutkimusyksikössä ensi perjantaina. Olen...
  10. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Ihania uutisia teillä kaikilla! Näitä ultrakuulumisia on kyllä mukava lukea, kun kaikki ovat saaneet niin hyviä uutisia :heart: Meilläkin tosiaan oli eilen rakenneultra ja kaikki näytti olevan hienosti, terve pieni poika siellä on matkalla. Osui siis vaisto ja aavistus oikeaan :heart...
  11. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Madde84: Mä ostin omani ihan Stockmannilta. Siellä oli kanta-asiakasalessa se hintaan 120e tuossa keväällä, niin nappasin mukaani. Toivottavasti löytyisi vastaavia tarjouksia jostain, koska onhan 160e aika posketon hinta... Stockmannilla on ainakin välillä niitä aleja, että saa yhdentuotteen...
  12. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Mekin hankittiin Nabbyyn juuri tuo lisäsovellus koska esimerkiksi toi lämpötilan seuraaminen vaikutti hyvältä idealta. Toivottavasti ollaan samaa mieltä vielä talvella että kyseessä on hyvä ostos. Kiva kuulla että on vaikuttanut ihan käytössäkin pätevältä :) Muoks. Ensimmäiset masukuvat myös...
  13. B

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Kiitos hienosta uudesta pinosta :) Täällä poksui eilen 20+0, jotenkin on olo kuin puulla päähän lyöty. Nyt ollaan jo raskauden "loppupuolella". Tiistaina on rakenneultra ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Vähän alkaa jo pelot nousemaan pintaan, mitä jos kaikki ei olisikaan hyvin. Toisaalta...
  14. B

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Ihania ultrauutisia täällä :) minulla on vielä viikko odotettavaa. Saa nähdä kuinka saa ajatukset muualle ja jotain aikaiseksi :D Cubula: täällä vähän liitoskivut vaivaa. Ylämäet ja rappuset ovat pahimpia. Mä olen saanut apua onneksi tukivyöstä. Suosittelen lämpimästi :) Raskaus sujuu...
  15. B

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Kiitos Ankkurinnappi uudesta pinosta! Ja kaikille uusille tervetuloa mukaan, kiva, kun meitä on näin iso porukka :) Väittäisin, että pikkuhiljaa olen alkanut tuntemaan vauvan liikkeitä. Hentoja ne vielä ovat ja oikeastaan vaan selällä maatessa ja joskus istuessa tuntuu pientä pulputusta...
  16. B

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Luckygirl: Kyselit ultran ajankohdasta. Meillä tosiaan on samana päivänä, mutta päivän viimeinen aika eli 15.40. Ei siis ainakaan tässä vaiheessa törmäillä käytävillä :D Täällä elellään tosi tasaista raskausaikaa, vielä ei maha paljon pullota ja oireet minimissään. Ainoa ikävä vaiva tällä...
  17. B

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Hei pitkästä aikaa! Mä olen kanssa vähän jämähtänyt sinne FB:n puolelle, kun siellä on niin helppo ja nopea kirjoitella. Koitan tännekin muistaa kuitenkin päivitellä, koska onhan se ymmärrettävää, ettei kaikki halua omilla kasvoilla kirjoitella :) Dolly: Kiitos uudesta pinosta! ninni12345...
  18. B

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    *pihla* pahoittelut ja voimia jatkoon <3 Täällä poksuu 9+0! Hurjaa ajatella että viikon päästä on 1/4 takana. Mihin tää aika menee? Tällä viikolla olin ekassa neuvolassa ja tätin kanssa synkkas hyvin. Mieluusti menen taas seuraavan kerran :) Omat tunteet tällä hetkellä vaihtelee, toisaalta...
  19. B

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    koruharakka: mulla on eka neuvola niin että on menossa 8+4. Oman varasin jo tosi aikaisin ja ei ne siellä edes ehdottaneet aikaisempaa aikaa. En oo edes ajatellut että olisi jotenkin myöhäisillä viikoilla. Uskon että ultrat saan oikeisiin aikoihin vaikka isossa kaupungissa asutaankin...
  20. B

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Tänään käyty varhaisultrassa ja siellä se pieni oli. Juuri oikean kokoisena ja sydän löi hurjasti. Lääkärin mukaan todennäköisyydet keskenmenolle on hyvin alhaiset, vai 1:200. Luvut ei kuulemma tuosta juurikaan parane koko raskausaikana joten annan itselleni luvan alkaa nauttimaan tästä ajasta...

Yhteistyössä