Hakutulokset

  1. Sopivasti lihava mäyrä

    Jääskän Loma

    Olis tarkoitus mennä loppukesästä Powerparkiin ja katselin majoitusvaihtoehtoja. Onko kellään kokemuksia Jääskän Loman huoneistohotellista, joka sijaitsee parin kilometrin päässä Powerparkista?
  2. Sopivasti lihava mäyrä

    Majoitusta akselilla Alahärmä-Seinäjoki

    Kesällä pitäis Power Parkiin mennä ja etsin mahdollisimman edullista yhden yön majoitusta kahdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle. Löydän kyllä Cumulukset ja muut ketjut, mutta oisko jotain pikkupaikkojakin? Power Parkin omat majoitusvaihtoehdot ovat sellaiset, että ymmärtääkseni pitäis maksaa...
  3. Sopivasti lihava mäyrä

    Talviverhoja

    Koska mulla on nyt niin h*lvetin kuuma, voisin vaikka kysyä teiltä talviverhoista :D. Eli linkatkaa mulle talvikuosisia verhoja. Saa olla sivuverhoja tai kappoja, mutta ei purjerenkaita eikä paneeliverhoja.
  4. Sopivasti lihava mäyrä

    Mielipiteitä summasta

    Mikä teidän mielestänne olisi sopiva summa, kun kyseessä on 50-vuotislahja veljen vaimolle? Summa ei tulisi käteisenä, vaan lahjakorttina urheiluliikkeeseen.
  5. Sopivasti lihava mäyrä

    Untuvikko pitkän matkan busseissa

    Koitin äsken ostaa itselleni matkalipun netistä. Olisin saanut ostettua menolipun, mutten paluulippua, kun matkaan on aikaa alle vuorokausi ja ilmeisesti tuo paluuvuoro on sellainen, missä pitää ostaa viimeistään vuorokautta ennen. Voinko mä huomenaamulla lähtiessäni ostaa jo menomatkalla...
  6. Sopivasti lihava mäyrä

    Korkeakiiltoiset ovet

    Meillä olis tarkoitus uudistaa vähän makuuhuonetta ja mietin, että josko vaihtais vaatekaappien ovet. Mietin noita korkeakiiltoisia ovia ja nyt ois kiva kuulla kokemuksia, niin positiivisia kuin negatiivisiakin :).
  7. Sopivasti lihava mäyrä

    Turisti Saimaan rannoille

    Ruvettiin tässä miettimään, että jos vaikka menisi tänä vuonna tutustumaan itäiseen Suomeen :) Mutta pakkohan tässä on kysyä plussalaistenkin mielipidettä ;). Eli me mietittiin, mentäiskö Imatran kylpylään vaiko Holiday Club Saimaaseen. Imatra olis edullisempi eivätkä näytä sijaitsevan kovinkaan...
  8. Sopivasti lihava mäyrä

    Lapsuuden huippu-urheilijat

    Vähän oli vaikea vääntää otsikkoa, mutta selitetään paremmin :) : Eli jos täällä on paikalla aikuisia, jotka lapsena harrastivat jotain lajia ihan tosissaan, olis kiva kuulla ajatuksia. Ja "tosissaan" tarkoitan sitä, että treenasitte monta kertaa viikossa tähtäimenä kilpailut, kisat...
  9. Sopivasti lihava mäyrä

    Ihonpuhdistus varhaismurkulla?

    Mun tokaluokkalaisella on murrosikä aluillaan ja jonkin verran ennenaikaisesti. Nyt on myös kasvojen iho alkanut näyttää murrosikämerkkejä, mustapäitä on ilmestynyt ja muutama pieni näppykin. Millä sitä pesis näin nuoren kasvoja? Tähän saakka on käyttänyt Lacto Linea, kun olen ajatellut että...

Yhteistyössä