Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    femmefatale mielestäni siinä mitä purkkia olet katsonut on ollut ilmeisesti siis juuri tuo 200 mikrog sitä foolihappoa Niinku tuolla on jo aikaisemmin mainuttukin, kannattaa vain ostaa suoraan sitä odottaville äideille tehtyä vitamiinia, siitä saa sitten muutkin tärkeät sivussa. :) Itsekään...
  2. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Sandri Itsellä oli kanssa sama juttu, en millään meinannut alkuun uskoa että olen raskaana, ja niinpä raskaustestejä kuluikin 6:laugh: neuvolaan kun ensimmäisen kerran soittelin niin kysyin juuri tuota neuvolatätiltä että pitäisikö minun käydä vielä tk:ssa otattamassa verikokeet jotta raskaus...
  3. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Joiku itse olen kertonut asiasta yhdelle ihmiselle, siis parhaalle ystävälleni joka on tiennyt kyllä jo meidän yrittämisestäkin. tuli aikoinaan tehtyä lupaus että heti kerron jos on jotain kerrottavaa. :) on kyllä toisaalta niin ihanaa kun vierellä on tuommoinen ihminen jolle voi kertoa ja elää...
  4. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hei kun itselle on jäänyt epäselväksi, niin miten tonne varhaisultraan saa varattua ajan ja paljon sille siis tulee hintaa..? olisi niin ihana tietää heti kun mahdollista että kaikki on kunnossa. (vaikka nyt tuntuu siltä että on aivan sama, maksoi mitä maksoi, haluan sinne silti..) =D ja millo...
  5. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    hirveästi kun olen lukenut noista pahoinvoinneista yms, niin siksi itselle tuleekin mieleen että onko kaikki kunnossa kun olo on niiiiin normaali. ainoa oire mistä tiedän odottavani vauvelia on menkkojen poisjäänti ja 5 raskaustestiä:laugh: en siis ihan vähällä uskonut. :D
  6. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    ja sen verran toki omista taustoista voin kertoa että ikää on kohta itsellä 23 w, ja vauvakuume astui kuvioihin noin vuosi sitten.:D nyt kun on asiat järjestyksessä, työpaikka vakio, oma koti ja mieskin on ollut vierellä jo kuusi vuotta niin miksipä ei :) pillerit jätin pois elokuun lopuilla...
  7. L

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Vieläkö mahtuu mukaan?=) pitkään olen jo tätä keskustelua lukenut, ja nyt sitten taidan uskaltaa liittyä. positiivinen testi tehty 11.1, ja näin ollen omien laskujen mukaan viikkoja takana 5+4. Ensimmäinen tulossa, innolla ja pienellä pelollakin odottaen.. Suunniteltu miehen kanssa tätä kyllä...

Yhteistyössä