Hakutulokset

  1. Tähkäpää-90

    Typerimmät vinkit mitä olet saanut neuvolasta?

    Itse erehdyin sanomaan, että emme ulkoile n. 2kk ikäisen lapsen kanssa ihan joka päivä, 1-2 päivää viikossa saatettiin olla ihan vaan sisällä. Ihana neuvolatäti kehoitti erittäin tosissaan että hankkisimme KOIRAN, jotta lapsi pääsee ulos, koska koiraa on pakko ulkoiluttaa. Hetken aikaa vaan...
  2. Tähkäpää-90

    Helvetinjärvi, kukaan käynyt telttailemassa/patikoimassa?

    Luontoon.fi - Helvetinjärven reitit Ollaan miehen kanssa suuniteltu että lähdettäisiin tuo 11kilsan reitti patikoimaan telttakamppeiden kanssa. Tarkoitus koko viikonloppu olla tuolla, eli tuolla reitillä olisi juuri kivasti kaksi elttailu-aluetta, tarkoitus rentoutua eikä kuntoilla koko...
  3. Tähkäpää-90

    Pöhköjä olettamuksia/luuloja mihin vain liittyen

    Itseäni huvittaa erityisesti se, kun luullaan hiusten KASVAVAN päästä paremmin/kauniimmin/nopeammin, kun niitä leikkaa. Aikamoinen taito hiuksilta kasvaa päästä sen perusteella, kuinka usein latvoja leikataan.. Eli jospa kumminkin ne vain näyttävät terveemmiltä kun huonot on leikattu pois.
  4. Tähkäpää-90

    Mitä ostoksia maksat tällä hetkellä osamaksulla?

    Mulla on meneillään telkkarin maksaminen (42e/kk), Kelalle takaisin päin maksua (50e/kk) ja kissan eläinlääkärimaksu (30e/kk). Onneksi nuo kaikki on tän vuoden puolella saatu pois.. Jiihaa!
  5. Tähkäpää-90

    Hmm. Pitäisköhän tehdä lapsi onnelliseksi ja värjätä sen hiukset punaiseksi

    Muksu kohta 5v. Pitkät vaaleet hiukset joihin on kuukauden ajan laitettu silloin tällöin punaisia raitoja, ja on itse pyytänyt että värjätään koko pää. Lapsi tosin inhoaa yli kaiken etuhiusten pesua, joten saas nähdä miten käy. Sopii raidat sille ainakin tosi hyvin ja veikkaan että punapäänä...
  6. Tähkäpää-90

    G: Käytetäänkö teillä sanaa pierunkuori, mitä se teillä tarkoittaa ja mistä päin olet?

    Jostain syystä tuli mieleen kun puhuin tästä ja pari äitiä ei ollut koskaan kuullutkaan tätä sanaa. :D Sitten taas tiedän monia jotka tätä käyttää. Joten, miten teillä?
  7. Tähkäpää-90

    Luetko (netistä) useammin Iltasanomia vai Iltalehteä?

    Ja miksi? Itse suosin Iltasanomia, koska yleensä ne kommentit on niin huvittavia. :P :D
  8. Tähkäpää-90

    Kerro kolme asiaa, jonka takia et ole "maailman paras äiti"

    Eli mitä teet huonosti/väärin/mistä tunnet huonoa omatuntoa jne jne jne. 1. Huudan lapselle. Ensin puhun mutta jos ei mene jakeluun niin karjun kuin leijona 2. Kyllästyn lapsen kanssa leikkimiseen liian nopeasti. Ei paljoa naurata kun on tunnin istunut lastenhuoneessa syömässä legoista ja...
  9. Tähkäpää-90

    Kokemuksia maca-jauheesta?

    Täällä arvon että ostanko vaiko enkö osta. Joten saa kertoa kokemuksia. :)
  10. Tähkäpää-90

    Antakaa kaikkien pudottaa painoaan niinkuin he haluavat! Prkl.

    On yllättävän rasittavaa kuulla että pudotan painoa väärin. Jos mulla tekee vaikkapa kerran kuukaudessa mieli hamppariateriaa taikka kebabrullaa, niin haen sellaisen. Joskus haen kuukauden aikana kerran molemmat. Syön juhlissa ja kylässä herkkuja, ja saatanpa ostaa kauppareissulla suklaapatukan...
  11. Tähkäpää-90

    Nyt palo hermo ja lapselle jäi tasan yksi lelu, unikaveri. Muut lähti varastoon

    HNGH, kaamee kitinä lelujen siivouksesta tänään taas, vaikka luoja soikoon tietää, että se on JOKA ILTAINEN homma. Olen yrittänyt saada tajuamaan että niitä kannattaa siivoilla välillä, muistutan asiasta ja saattaa ehkä kaks lelua laittaa koppaan siinä sitten. Ehkä 2-3kertaa viikossa siivoaminen...
  12. Tähkäpää-90

    Sivupalkin alanuoli katos! (Se millä mennään ylös alas sivua) Miten saan takas?

    Mä vaan oon taitava. Hetki sitten se oli siinä ja nyt on poissa. Apuva? :laugh:
  13. Tähkäpää-90

    Jiihhaaaa, uudenvuoden lupaus on toteutettu!

    Täällä kirjoittelee aivan HILLITÖNTÄ hammaslääkäri-kammoa poteva tyyppi, joka päätti tänä vuonna laittaa hampaat kuntoon. no nyt on reikäiset hampaat paikattu ja hammaskivet ja värjäymät poistettu. MÄ SELVISIN HENGISSÄ!! :laugh: Mites teidän uudenvuoden-lupaukset, ootteko jo unohtaneet...
  14. Tähkäpää-90

    1990 syntyneet, minkä ikäinen lapsesi on?

    Heips! Täältä löytyy yksi lapsonen, -09 syntynyt tytsykkä. :)

Yhteistyössä