Hakutulokset

  1. Ä

    VAASA+LÄHISEUTU!

    Nuoria äitejä vaasasta tai lähiseudulta?
  2. Ä

    korisägyt

    tietääkö kukaan olisko kenelläkään myytävänä sellasta "korisänkyä"..en tiedä sen oikeaa nimeä mutt niitä on ollu joskus tosi kauan sitte...haluaisin ostaa jos joku myy!?!
  3. Ä

    ois kiva nähdä!

    oon tammikuussa syntyneen poitsun äiti ja ollaan varmaan lähiaikoina muuttamassa ylivieskaan...et olis kiva saada uusia ystäviä!! :heart: vastailkaahan jos kiinnostaa!!! =)
  4. Ä

    jos rakennatte

    niin käykää esim sivuilla: www.rakentaa.fi www.rakennaoikein.fi www.rakentaja.fi ja jos lisää tämmösiä sivuja löytyy niin laittakaa listaa!
  5. Ä

    Kastelli

    Kysyin tästä mitäs nyt palstalla mut pistän tännekkin. Eli hyviä ja huonoja juttuja kastellista? me ajattelimme rakentaa tämän: http://www.kastelli.fi/suosikit2005/Suosikki7p.php
  6. Ä

    Oma talo

    mitä mieltä näistä talopaketeista??? eli www.omatalo.com
  7. Ä

    ja vielä yks uteliaan ihmisen kysymys hih

    eli noin ja suunnilleen mistä päin kaikki on? itse olen tampereen läheltä!! B)
  8. Ä

    millä "nimellä"

    teillä sanotaan äitiä ja isiä.eli oletteko ihan vaan noilla nimillä vai mutsi ja faija vai esim iskä ja äiskä? entä mummun ja papat? minä olen meillä äiti ,mamma tai josku äippä ja isi on isi vaan. MInun äiti on mammu ja mieheni äiti mummu ja mieheni isä on pappa.
  9. Ä

    kuinka usein

    teillä on alle vuoden vanhalla neuvola? meillä on 1kertaa kuussa.. oon vaan kuullut et kaikissa paikkakunnissa tämä ei oo mahdollista? :whistle:
  10. Ä

    ja nyt sittten vaan mukavia juttuja

    ja provoilijoiden viesteihin ei vastata jookosta niin saadaan tännekkin parempi ilmapiiri :D
  11. Ä

    mitä musiikkia kuuntelette?

    itse kuuntelen vähän kaikkee..tällä hetkellä kotiteollisuutta
  12. Ä

    syntymäpäiväpino

    minulla on 25.3.87 (tytöllä viikon tämän jälkeen eli 1.4.04(aprillipäivä)) :D
  13. Ä

    kuinka vanhoja

    teidän lapset on??vai odotatteko rv:t? meillä tyttö 9 kk ja jos tässä nyt toista ruvettais yrittään ;)
  14. Ä

    nyt lopetetaan

    tytöt tappelut eikä anneta kenenkään "vanhemman"äidin tulla tänne haukkumaan. ei enää vastata niihin vaan tehdään tästä samanlainen kuin muiden ikäluokkien äitien palstat on :hug:
  15. Ä

    no niin teille epäilijöille...

    JA KAIKILLE MUILLE NUORILLE ÄIDEILLE JA ISILLE VOIMIA
  16. Ä

    Hyvää joulua!!

    :xmas:
  17. Ä

    mahakas...missä olet???

    =)
  18. Ä

    Hiljaista

    Jotenki väsynyt vaan koko ajan ku on tommonen keli ku nyt...ei jaksa mitään ja vieraitakin tulossa..no saapahan jutella kaverin kaa kaikkee kivaa jos vaikka piristyis :p Kuinkas vanhoja lapsia teillä kaikilla on? Mulla on tyttö 8 kk...ihana tyttönen... No mutta jaksamista kaikille tämän...
  19. Ä

    synnytyskivut

    moni täällä aina kyselee miltä ne synntyskivut tuntuu. itse vertaisin koviin kuukautiskipuihin..samantapasia ovat....vai mitä mieltä muut...
  20. Ä

    KUVATON::::

    Kirjotit aloiteeseeni...että olet rv 28 js myös 87 pistäppä viestiä minja.venja@jippii.fi jo käy aika pitkäks ja kaipaat kaveria... :hug:

Yhteistyössä