Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) Voidaan molemmat hyvin, mä pääsen huomenna itse kotiin. Poika on päässyt kevyempään hengityslaitteeseen joka antaa vaan ilmaa, eli omin avuin hengittelee. Valoa saa vielä öisin. Sykkeen laskuja hälle tulee ajoittain, mutta se on kuulemma yleistä keskosille...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Heipä tänne pitkästä aikaa! Ollaan oltu aktiivisempia facebookin puolella, mutta tulin kertomaan tännekin, että meille syntyi Maanantaina 23.6 klo 13.31 rv 33+6 pieni keskospoika :) Kiireellinen sektio tehtiin nukutuksessa minulle. On jäänyt minullekin vielä hieman epäselväksi, miksi...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Noniin, nyt alkaa olla viimeiset hetket päästä mukaan Elokuisten fb-ryhmään. Ryhmä suljetaan huomenna 3.3, eikä tämän jälkeen uusia jäseniä enää lisätä. Joten tämän päivän/yön aikana minulle yksityisviestinä kaikki liittymispyynnöt! Kerro viestissä nimesi facebookissa, ja kuvaile hieman...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Mulle voi myös laittaa yksityisviestiä fb-ryhmään jos haluaa liittyä, Madeia ei ehkä nyt pääse viestejä lukemaan.. :) Kun painat tuota mun nimimerkkiä, pääset mun profiiliin. Sieltä valkkaat vasemmalta "lähetä yksityisviesti". Kerro nimesi, ja kuvaile mulle profiilikuvaa, niin tiedän oikean...
  5. M

    Odottajia/pienten lasten äitejä Turku

    Täällä olisi Turusta 26-kohta-27v toisen lapsen odottaja :) Esikoinen 8v ja Elokuun alkuun syntyy tämä toinen. Sähköpostia en saanut sulle jostain syystä laitettua :/ Mulle voi laittaa tänne yksäriä jos siltä tuntuu :) Mäkin oon nyt vallan kotona päivisin, joten seura on tervetullutta.
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Tästä lähtien myös minulle voi laittaa yksityisviestiä, jos haluaa liittyä Elovauvojen facebook-ryhmään. Suosittelen! Ryhmähän on täysin salainen, ja keskustelunaiheita on maan ja taivaan väliltä.
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tänne liittyisi vielä yksi odottaja, jos mukaan mahtuu. Ikää kohta 27, toinen lapsi tulossa. Esikoinen täyttää 8v. Laskettu aika olisi 7.8, ja synnytyssairaalana TYKS. Tiistaina 21.1 olisi tuo niskapoimu-ultra muine sikiöseulontatutkimuksineen. Ekassa neuvolassa kävin jo Joulukuun...

Yhteistyössä