Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Minuakin kiinnostaa fb ryhmä kun täällä ei oikein keskustelu taida käynnistyä. Mutta miten liityn?
  2. M

    Sisarusrattaat

    Kiitos vastauksesta. Meneekö mielestäsi kävellessä hyvin myös sorateillä ja lumessa? Olisiko muita kokemuksia?
  3. M

    Sisarusrattaat

    Suositelkaa meille sopivia sisarusrattaita. Ikäero tulee olemaan n. 1v9kk. Haluan rattaat joilla on hyvä lenkkeillä (kävelen pitkiäkin lenkkejä ja ehkä vähän hölkkäilenkin) mutta jotka olisivat myös näppärät kuljettaa autossa ja liikkua kauppakeskuksissa. Tiedän että tämä yhdistelmä on haastava...
  4. M

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Meille syntyi 3pv käynnistelyn jälkeen ihana pieni prinsessa 3185g ja 49cm. Minulle laitettiin lauantaina 11.00 aikaan pallonki ja se tuli sitten jo 14.00 aikaan pois ja päästiin puhkaisemaan kalvot. Siitä lähti supistukset itsestään eikä enään tarvittu tippaa. Vauva syntyi klo 21.45 eli suht...
  5. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Huomenta ja terveisiä osastolta. Tulin tänne torstaina käynnistystä varten. Torstaina sain 3xcytotec (kirjoitetaanko noin) samoin eilen. Mutta eipä ole vauva syntynyt. Supistuksia on vaihtelevasti 3-10min välein muttei kipeitä. Eilen kohdunsuu oli vähän auennut eli oli kahdelle sormelle reilusti...
  6. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Onnea Onnenmurunen! Onneksi kaikki meni hyvin:heart: Minulla lähestyy mahdollinen käynnistäminen kun torstaina on tarkoitus käynnistää synnytys. Onko jollakin täällä käynnistetty niin että laitetaan joku ballonki (?) ja sitten suoraan kalvojen puhkaisuun. Sitä lääkäri nimittäin vähän...
  7. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Niin ja Babytwo ehkä sinun kannattaa soitta synnärille jos olet epävarma? Onko supistukset kipeitä?
  8. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Minuakin kiinnostaa tuo vadelmanlehtitee. Ostin cittarista Clipperin teetä mutta se ei ole 100% sta (kuulemma pitäisi olla). Minkä merkkistä olette ostaneet? Viime viikolla taas kävin kontrollissa ja kaikki oli hyvin. Edelleen pidetään kiinni siitä 27.2 käynnistyksestä ja toivon tosiaan että...
  9. M

    odottavat urheilijat?!

    Heippa. Minä olen liikkunut tosi paljon raskauden aikana. Nyt olen jo loppusuoralla rv 35+4 ja edelleen liikun lähes päivittäin. Hiihdän, lenkkeilen ja käyn salilla. Olen ammatiltani liikunnanohjaaja joten työnkin puolesta liikuin paljon. Olen voinut erittäin hyvin koko raskausajan...
  10. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen. Minulle on annettu alustavasti aika käynnistykseen 27.2 ja sehän on ihan pian!! Paikat olivat kuulemma kypsyneet hyvin, kanavaa 2cm ja sormelle auki. Eli saattaisi olla hyvät edellytykset että käynnistäminen onnistuisi eikä venyisi. Itse toivoisin että...
  11. M

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Liikunnasta. Toki juoksu ei ole lempein mahdollinen liikuntamuoto raskauden, ja varsinkin viimeisen kolmanneksen aikana. Ja kuten täällä sanottiin niin hölskyvä liike voi tuntua pahalta ja aiheuttaa löystymistä lantionpohjanlihasten suhteen. Ekassa raskaudessa juoksin ihan viimeiseen päivään...
  12. M

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Heippa! Minäkin voisin nyt liittyä tähän ketjuun. La on 13.3, toinen lapsi ja tyttöä ennustetaan. Ikä on 33 ja synnytyssairaala on LKS. Olen käynyt teidän keskustelua ja ajttelin että nyt on aika itsekin ryhdistäytyä kirjoittelemaan. Tämä raskaus on ollut henkisesti aika raskas minulla. Reilu...

Yhteistyössä