Hakutulokset

  1. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Meille syntyi eilen pieni prinsessa klo.17.12. Painoa oli 2415 g ja pituutta 46,5cm. Kalvot puhkastiin aamulla klo.9 ja supistuksien kanssa kärvisteltiin klo.15 asti, kätilö tutki tilanteen ja sanoi ettei edistystä ole tapahtunut mihinkään suuntaan. 15.30 ajattelin että kuolen kipuihin ja...
  2. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Tipetsulle siis onnea tähän päivään!! :) Mihinhän jäi puolet lauseesta. :D
  3. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea vauvansa saaneille!! :) ja Tipetsulle onnea tähän Eilen käyty kontrollikäynnillä vauvan pienikokoisuuden vuoksi, painoarvio oli 2300g ja vatsanympärys ei ole kasvanut juurikaan kahtee viikkoon. Lääkäri arveli ettei istukka enää toimisi kunnolla ja päätti että tänään klo.7.45...
  4. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Babytwo täälläkin migreenistä saatu nauttia! Heräsin aamulla kuudelta järkyttävää päänsärkyyn. Ihme kyllä panadoli auttoi tällä kertaa puolilta päivin jomotukseen! Viimeks kaks viikkoa sit oli migreeni ja se kesti kolme päivää. Migreenissä ei yhtää kestäis kuunnella kovia ääniä ja nyt kun...
  5. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Elluskalle onnea!! :) Mulle tuli päätös äitiyspäivärahasta noin viikko sitten ja ite taisin hakemuksen laittaa marraskuun lopulla. Supistukset, mihin ne on kadonnu?? Nyt on monena peräkkäisenä iltana supistellu ja tänää ei mitää! Muutaman kerran tullu harkkasupistuksii mut ei yhtäkää...
  6. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Onnenmurunen , Onnea pienestä pojasta!! :flower: Joo mun ei onneksi tarvinnut perjantaina osastolle jäädä. Maksa-arvot oli korkeella ja lääkitys alotettiin, perjantaina taas verikokeisiin kattoo onko laskenu. Torstainahan kävin neuvolalääkärillä niin se antoi vauvan painoarvioksi 2500g...
  7. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Itse en pysty synnytysvideoita katsomaan, herkkä en ole mut en tiiä miksi synnytyksen kattominen tuntuu niin pahalle. Uteliaisuuttani haluaisin kuitenki käyä kurkkaamassa Pieniä Ihmeitä kun ohjelmasta täällä puhuttu. :D Eilen neuvolalääkärissä käyty ja paikat oli pehmenneet mutta kiinni. Jos...
  8. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Kiitos Cassyput listan päivityksestä! :) Nukkuminen: Voisin nukkua koko ajan. Oon niiiiiiin väsynyt! Yöt nukun hyvin, mutta kun olen saanut lapset päiväkotiin vietyä tekisi mieli käydä taas nukkumaan. Rautaa aloin omatoimisesti syömää viime viikolla kun ajattelin väsymyksen siitä johtuvan...
  9. SaSa87

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Heippa vaan mamit ja masut! :wave: Vihdoin ja viimein sain rekisteröityä itseni tänne, että pääsee kirjottaa teille! :) Eli siis oon 26-vuotias ja laskettu aika on 17.03. Alkuraskaudessa riitti huolta ja murhetta, joten vasta rakenneultran jälkeen sai huokaista helpotuksesta ja alkaa...

Yhteistyössä