Hakutulokset

  1. M

    Ystävä hakusessa Jkl!

    Olen 26vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen Jyväskylästä. Etsin uusia, suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa olevia ystäviä. Minulla kun ei ole tällä hetkellä ensimmäistäkään kaveria jolla olisi lapsi tai olisi raskaana... Kaipaisin seuraa ihan kyläilyyn, lenkille ja mitä nyt...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Mulla oli tänään nt-ultra. Murunen oli 67,3mm ja lääkäri siirsikin laskettua aikaa viidellä päivällä, eli nykyinen LA 22.8. Niskaturvotus oli 1,2 normaali. Jee :) Kiva oli taas katsella pikkuista jumppailemassa, kova oli kyllä liikkumaan. Kaikki näytti hyvältä tähän asti. Nyt sitten vain...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Luulin jo päässeeni pahoinvoinnista eroon, mutta tänä aamuna lensi taas kaaressa mahanesteet pönttöön.. tulipahan taas vähän varmistusta siitä, että raskaana tässä ollaan kun melko vähäisiä on olleet oireet viime aikoina. En tiedä pitäisikö tässä vaiheessa jo olla jotain alavatsakipuja (kohdun...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Pinsuli, kiitos! Laskettu aika on 17.8. Unohtui ihan se tuossa mainita :) Mieliala on kyllä tosi herkillä ollut koko raskauden ajan, saman päivän aikana voi tunteet heitellä aivan laidasta laitaan... mieskin on ollut välillä ihmeissään mun kanssa :ashamed: mutta ehkä se tästä tasoittuu (tai...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    ilmoittaudunpa minäkin mukaan tähän ketjuun, kun olen tätä lueskellutkin pari viikkoa sivusta. :) Itselläni nyt rv 13+1 meneillään ja yllätysraskaus on kyseessä joten ajatukset on vaihdellut tässä alkuraskauden aikana laidasta laitaan, mutta nyt vihdoin alkaa olla pää sen verran kasassa että...

Yhteistyössä