Hakutulokset

  1. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Moi Lucy, On tietenkin todella vaikea sanoa mitään kun jokaisen metabolia on erilainen ja ei tiedä ruokien määriä. Minulle on auttanut se että oikeasti merkkaan johonkin syömäni ruokien määrät ja ruoat, näin tiedän syönkö oikeasti hyvin, etten syö liian vähän, tai liikaa, nämä kaikki voi...
  2. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    No niin, nyt siis virallisen punnituksen tulos aamulta ja se on 109.4 eli lähtenyt -2.4kg viikossa. Hyvä me kaikki! :flower::flower::flower:
  3. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Hyvä JellyJolly, että arvot ovat olleet ok eikä ole tarkoitus pelotella että laihdutus kaikille sitä tekisi:) Kitukuurit ovat ne jotka vajista tai sen oireita saattavat aiheuttaa, joten järkevästi laihduttamalla harvemmin sellaista kuitenkaan itselleen saa. Ja kun muistaa saada riittävästi...
  4. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Kannattaa ehdottomasti käydä tarkastuttamassa, sillä 8v on pitkä aika. Normaalien arvojen sisällä voi silti olla esim. vajaatoiminnan oireita, vaikka virallisesti ei saisi diagnoosia. Itse otan Kelp-tabletteja aamulla pari, jotta saan hieman enemmän jodia. Itse olen normaalien arvojen...
  5. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Rva ilkeä harmaa: onko sulta tarkastettu kilpirauhasarvot, jos susta tuntuu että syöt ja liikut oikein ja silti meno tuntuu itselle liian hitaalta? Tsemppiä sulle ja älä lannistu, hidaskin tahti on parempi kuin painon nouseminen! :hug:
  6. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tosta sokeririippuvuudesta niin siitä on oikeasti tehty paljon tutkimuksia ja se näkyy aivoissa ihan samanlaisena kuin heroiiniriippuvuus. Tässä on joitain tutkimuksia, ja jos kiinnostaa niin googlesta löytää lisää vaikka kuinka (parhaat on Englanniksi): Sokerin himo verrattavissa...
  7. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Täälläkin pysytty syömisten kanssa ruodussa ja liikuttukin kohtuullisesti:) Lapset on kipeenä niin aika paljon on joutunut öisin valvomaan, se on vähän vienyt terää liikkumiselta mutta ihan ok olosuhteisiin nähden:) Herkkujen suhteen munkin on vedettävä nollatolenranssia sillä en tunne sanaa...
  8. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Täällä aamupaino oli 111,8kg joten tästä on hyvä jatkaa joka maanantaisia punnituksia :D Käytättekö jotain laskuria apunanne, johon merkkaatte syömisiä, liikuntoja tms? Itse käytän kalorilaskuri.fi-sivustoa, jonka olen todennut toimivaksi minulle. Jos en ole tietoinen mitä syön tai lähinnä...
  9. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Täällä myös sopii hyvin se tapa miten painot on kirjattu aiemminkin :wave: Meinaatteko muuten aloittaa liikunnan heti ruokavalion lisäksi vai vasta myöhemmin kun saa ensin ruokavalion kunnolla alkuun? Itsellä vähän ristiiriitaiset ajatukset, toisaalta tuntuu että ensin ruokavalioon...
  10. Nagu14

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Täällä yksi mukaan tuleva raskaansarjalainen ;) Pituus 172cm ja paino 112kg joten rapiat 30kg on nyt ensin tavoitteena, tai ihan ensimmäisenä tavoitteena on päästä alle sadan. Vielä nelisen vuotta sitten ei ollut paino-ongelmia, ne tuli mm. raskauksista ja väsyttävästä arjesta. Nyt on ilmassa...

Yhteistyössä