Hakutulokset

  1. T

    Toukokuiset 2024

    Mulla ei oo pahaa oloa, mutta alavatsalla tuntuu turvotusta ja epämukavaa oloa. Joka välillä vähän myös huolettaa. Kipeät ja todella turvonneet rinnat oli se josta tiesin jo ennen testiä, sama juttu aiemmilla kerroilla. Yleensä tässä vaiheessa on jo pahoinvointi alkanut..
  2. T

    Toukokuiset 2024

    Mulla myös kiinnostaa fb-ryhmä, jos toukokuiseksi jään ja kaikki jatkuu suunnitellusti.
  3. T

    Toukokuiset 2024

    Varalta kirjoitan tännekin, parin viestin verran tuonne huhtikuisiin aloittelin. En siis tiedä vielä ollaanko "kumpikuisia". Testi pos viikko sitten, ehkäisyn läpi joten ei tarkkaa tietoa kierrosta. hCG oli tiistaina 660, perjantaina 1820 eli vastaisi vasta n. 5-6 "onneksi" kuitenkin . Ei...
  4. T

    Huhtikuiset 2024

    Tänään hCg 1880.. onkohan tuo riittävä nousu (tiistaista tähän päivään) siihen että sikiö kehittyy normaalisti? En muista miten nää meni..
  5. T

    Huhtikuiset 2024

    Varalta hiljakseen liityn tänne vaikka en tiedä tarkasti edes viikkoja että oisinko kuitenkin vasta toukokuinen.. No, jokatapauksessa. Neljän lapsen äiti 36v, nuorin täytti juuri 9. Ehkäisystä huolimatta pärähti oireiden perusteella tehtyyn testiin vahva positiivinen. Eilen kävin labrassa...
  6. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Joo tosiaan neljättä nyt odotan, ja joka kerta on siinä 7-8 viikolla ultrassa käyty :) Ultraajana on siis meidän oma nlalääkäri, kun nuo muut ultrat on sitten KaKSilla :)
  7. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    No niin! Tähään sitten ensimmäinen aamu kun on heikohkoa pahoinvointia, ja minä oon pelkästään tyytyväinen :heart: jotenki ollu niin epätodellinen olo, ja pienikin oire toki sitten tekee tästä vähän todellisempaa...vaikka kolmen odotuksen kokemuksella voin sanoa että huonoksi menee olo vielä...
  8. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    kuppikakku oon täältä vähän pohjosemmasta, n. 100km tulee matkaa synnyttämään meiltä..sitäkin ehtii sitten taas ajallaan jännittämään. Kertaakaan en oisi synnärille asti ehtinyt jos oisin vasta kipeistä supistuksista lähtenyt.. Oireita mulla ei oo oikeastaan ollu muuta ku kipeät ja turvonneet...
  9. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heipä hei! Täältä olisi ensikertalainen innokkaana liittymässä mukavan näköiseen porukkaan! :wave: Ensimmäistä kertaa siis tällaisella palstalla (ja olen siis ihan pihalla), lapsia minulla sen sijaan on ennestään 3. Pillerit lopetin lokakuussa, ensimmäiset (ja viimeiset) menkat oli 22.11...

Yhteistyössä