Hakutulokset

1. K

Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

Täällä myös :wave:
  2. K

Mitä söitte tänään?

muussia ja jauhelihakastiketta meillä oli, nams.
  3. K

voisiko olla maitoallergiaa?

Millasta se kakka on? Meillä ei tullut mitään näkyviä oireita tytsylle, mutta pari kuukautta oli vesiripulilla ja se haisi erittäin pahalle.. Ja kun kasvu pysähtyi, ottivat neuvolassa vasta "vakavasti". Kunnes sitten vahingossa maito jäi pois, ja neuvolastakin uskoivat että maidosta se...
  4. K

neliöt

Kerrostalo, 70 neliöö ja vuokra kämppä. Niin ja tyttö 2-vuotias. :)
  5. K

YH joiden lapset

Mielläkin isän vanhemmati hyvissä väleissä mun kanssa ja tietty lapsen. Ja on säännöllisesti tekemisissä meiän kanssa. :)
  6. K

Adressi - ei ilmaista hoitoa

"Ja mikä se on, että työssä käyvät luulevat että toiset pääsee helpommalla kun eivät maksa hoitomaksuja. Hohhoijaa. Ite olen ollut maksamassa ja nyt opiskelen, enkä maksa ja hyvä näin. Mä olen työlläni veromarkkoja maksanut ja euroja, joten nyt kerrankin niistä on jotain hyötyä" Peesi tähän :)
  7. K

Mitä tehdä kun syytetään suhteesta?

"Mutta muhun oikeasti sattuu, kun mua epäillään ihan syyttä... Sanoin jo miehellekin, että se olis aivan sama, vaikka sitten hommaisinkin itselleni jonkun suhteen, kun joka tapauksessa epäillään. Eipä sit ainakaan tarttis epäillä ihan syyttä suotta... " Elikäs luin tän koko ketjun, ja samoi...
  8. K

Mitähän sitä tekis?

Olemme avomieheni kanssa seurustelleet kaksi vuotta, meillä on 9 kk vanha tytär ja kaikki on muuten ookoo. Ainut mikä ei toimi, on meidän kommunikointi ja itse parisuhde. Emme ole tyttäremme syntymän jälkeen nukkuneet samassa pedissä kuin n. alle kymmenen kertaa ja seksiäkin on ollu hyvin...

Yhteistyössä