Hakutulokset

  1. O

    Mäntsälä, Järvenpää, Hyvinkää, Porvoo ym. !

    Heippa, muutimme viime kesänä Mäntsälään ja jäin vuodenvaihteessa äitiyslomalle uuden poikavauvan kanssa. Nyt kaipailisin kahvittelu, kirppistely ym seuraa muista kotiäideistä Mäntsälästä ja lähikaupungeista. Minulla on auto käytössä joten pääsen liikkumaan muuallekin. Kotoa löytyy myös...
  2. O

    Hämeenlinnan paras kirpputori?

    Onko paikallisia linjoilla? Mihin kannataisi suunnata?
  3. O

    Harmittaa etälapsen kiittämättömyys

    Hän kokee nyt saaneensa vähemmän lahjoja kuin sisaruksensa. Ostin hänelle todella kalliin Pullip-keräilynuken jota oli toivonut muttei osaa iloita siitä yhtään. Vaikka lapsi on aina ollut tuollainen niin silti, huoh.
  4. O

    Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

    Muumimukin, suklaata ja Zengrow-puutarhan.
  5. O

    Olen valinnut perheeni...

    Hienoa, minä en aikanani samaan pystynyt. Kaikki kääntyi onneksi silti hyvin, minun exänikin kannalta, ja on ihana tuntea että on oikean miehen kanssa, ei tule enää muualle kuikuiltua.
  6. O

    Poikavauvan tulo masentaa. Toivoin kovin tyttöä....

    Miten on muka pahempi toivoa tiettyä sukupuolta kuin tervettä lasta? Ei se toive ketään satuta.
  7. O

    Hankkisitko lapsen 46-vuotiaana?

    Mun nuorin on 15v kun olen tuon ikäinen, en enää tekisi lapsia. Tilanne olisi ihan eri jos ei olisi lapsia ennestään. Silloin todennäköisesti tekisin.
  8. O

    Jaahas, ei tarvittu kuin yksi yö, niin kuusi oli jo nurin :D

    Meillä ei kissaa ole kuusi kiinnostanu (näkee niitä vissiin tarpeeksi ulkona päivittäin muutenkin) mutta koira kävi sitä vähän mutustelemassa kun tuotiin sisään. Koira kävi myös penkomassa lahjoja a söi pari piparminttukarkkikeppiä kuusesta mutta ei onneksi saanut isompaa tuhoa aikaan.
  9. O

    Missä teillä säilytetään joululahojoja piilossa niin, etteivät lapset edes vahingossa löydä niitä?

    Makuuhuoneessa vaatekaapin päällä on osa, osa isossa korissa jonka siirsin jo olohuoneeseen joulukuusta odottamaan, se olisi tarkoitus hakea metsästä tänään tai huomenna.
  10. O

    Miten miehesi käyttäytyy ollessaan vihainen/suuttunut?

    Korottaa ääntään ja tiuskii, yrittää keksimällä keksiä miten saisi mut provosoitua mukaan vaikka harvemmin lähden kun tiedän että sitä ärsyttää enemmän kun olen hiljaa ja noteeraamatta.

Yhteistyössä