Hakutulokset

  1. L@ur@

    Sisustusapua/ rakentelijat!

    Lapset saa omat huoneet kun jaamme väliseinällä yhen makkarin. Huoneista tulee kapeat ja pitkät. Molemmille jää ikkunat, joten valoa on. Sängyt on kummallakin päivityksen tarpeessa ja nyt pitää kehittää joku näppärä ratkaisu säilytystila/nukkuminen. Parvi on jotenkin iso, kömpelö ja ruma...
  2. L@ur@

    Kaksplussan hahmokisa!!!

    Äänestä suosikkihahmoasi palstalla!! Jätetään tästä pois huomiot siitä onko hahmo oikea vai provo. Sitä kun meistä kukaan ei voi varmaksi sanoa.. Oma ääneni menee venakolle. Ihan harmittaa kun se ei enää kirjottele. Sen jonikäänteet oli jänniä isolla J:llä :D
  3. L@ur@

    Gallup: korvakoru(t) pojalla

    Tänään poikani sai korviksen/korvikset. Huvitti kun myyjä sanoi että laitetaan vasempaan jos vain yksi tulee.. Tuli mieleen se vanha vitsi/käsitys/lasten lällättely että homot pitää oikeassa korvassa... Tutuilta sain hämmästyneitä kommentteja lapsen ikään viitaten ( ja sukupuoleen). Tuli...
  4. L@ur@

    Kumpi tulee halvemmaksi (asuntoasiaa)

    Maksaa vastiketta osakeasuntoon 300-400€ joka kuukausi vai asua omakotitalossa jossa lämmitysmuoto on joko sähkö tai öljy?? Talossa neliöitä noin sata. Uutta kotia mietitään ja ei kokemusta omakotitalosta. Mihinkään remppaan ei tarvii laskea mitään. Sitä tulee kumpaankin vaihtoehtoon..
  5. L@ur@

    Hammaslääkäri kammo..

    Pelkään mennä hammaslääkäriin. Ennen pystyin käymään siellä kun sain rauhoittavia mutta nyt en uskalla mennä vaikka saisinkin lääkkeen. Hammas on hiton kipeä. Syön burana ja panadolia täydet annokset päivittäin ja lisäksi hörpin lasten pronaxen pullosta huikkaa.. Oon pitänyt tätä kipua 6 kk...
  6. L@ur@

    Te jotka kärsitte ummetuksesta jatkuvasti.. (Laiska suoli)

    Alkoiko jo lapsena? Miten hoidattatte itseänne? Lääkitys? Tytölläni on ollut ummetusta syntymästä asti. Ns.laiska suoli. Vauvana kaivettiin kuumemittarilla kakkaa ulos. On ollut sairaalassa suolilaman vuoksi kun kaikki vaan jysähti liikkumatta tukkien suolen. Välillä ei voi kävellä kipujen...
  7. L@ur@

    Miks aina ajatellaan pahinta??

    Poika juoksi oksaan metsässä ja sai silmään naarmun. Silmä on nyt turvonnut ja musta plus et siinä on verinen rantu. Käytiin sitten illalla kaupassa ja yks keski-ikäinen nainen katsoi poikaa kauhuissaan ja mulkaisi minua pahasti. Miehelleen kommentoi isoon ääneen miten joiltakin sietäisi ottaa...
  8. L@ur@

    Ollaanko semmosta peliä..

    Että yhden sivun verran jokaisen pitää kommentoida joka ketjuun jotain. Ihan sama vaikka ei aiheesta tietäisi mitään tai kiinnostaisi, mut jotain pitää vastata?? Ollaan, jooko, pliiiis :D
  9. L@ur@

    Minkälainen lintu on lemmikkinä??

    Esim. Undulaatti ( tai joku muu) Haiseekin linnut ? Kuinka usein häkki pestään? Voiko pitää kissa taloudessa (stressaako lintu) Pitääkö lintua pitää irti? Kauan lintu elää ja sairastaako linnut paljon? Nokkiiko lintu ihmisiä?
  10. L@ur@

    Mikä on sinun voimabiisi?

    Minä kuuntelen tätä. Jännää miten joihinkin biiseihin tulee ihan oma merkitys vaikka laulun tekijä ois ajatellut tämän ihan eri tavoin. Eli vastuu on kuulijaa kuten Savossa on todettu :p http://m.youtube.com/watch?v=Y-tXXKB-4c4
  11. L@ur@

    Onko tämä vk puku? Kuva

    https://www.hobbyhall.fi/web/store/lapset/lasten-pukeutuminen/lasten-vaatteet/reimatec-haalari-lasten-sini-vihrea? Vai talviasu? Kevättä jo mietin (ja näitä nolla kelejä)
  12. L@ur@

    Pitääkö mennä lääkäriin jos murtuu sormi??

    Siivosin niin että sormi murtui.. On muuten joulu siivottu nyt pois ja joka helkutin nurkka koluttu. Nostin sohvaa ja se putos sormen päälle. Kuului " krunts" ja sormen kynsi meni heti mustaksi ja nivel turposi. Käärin äkkiä sormen tiukkaan pakettiin ja pidin kylmässä. Äsken katsoin sormea niin...
  13. L@ur@

    On se vaan aika surullista

    Enää muutama tunti ja oon 30-vuotias. En vanha,mutta silti.. En enää ikinä, siis IKINÄ ole 20- jotakin vuotta. Ikinä.. Tajusitko miten kamalaa.. Äiti ois tullut lapsenvahdiksi ja antanut jopa rahaa et mentäs miehen kans juhlimaan. Mut ei kiinnosta juhlia näin surullista asiaa. Sanoin ettei...
  14. L@ur@

    Tänne hyvää heavya!

    http://m.youtube.com/watch?v=G5RHX4QUp_I
  15. L@ur@

    Onko mä vähä väsynyt..

    Mut oon nauranu kohta tunnin ihan kusi sukassa tälle.. http://m.youtube.com/watch?v=Wyypt2x7xpg
  16. L@ur@

    Mp soitin.. Hjälp

    En vaan tajua.. Miten tuohon ladataan biisejä? Onko jossain suomenkielisiä ohjeita..
  17. L@ur@

    Vaan päästä minut pahasta..ei herkille.

    Vaan päästä minut pahasta - Ajatuksia lastensuojelusta 16.12.2013 12:53 Ninni Ylikallio 5 kommenttia ilmoita asiaton viesti Pienet pehmeät posket, pörröinen pää, tuhiseva nenä... Kuinka täydellinen voikaan olla pieni ihmisen alku, huolia vailla, täynnä ehdotonta rakkautta ja luottamusta...
  18. L@ur@

    Astmaatikot, miten sairaus puhkesi?

    Minulla on ollut lapsena astma. Lääkkeitä en ole tarvinnut 20-vuoteen. Nyt minulla alkanut kova yskä melko äkisti. Kurkkua kuivaa ja tulee pakottava tarve yskiä. Yöllä en voi nukkua. Yskän mukana erittyy kirkasta limaa. Ei flunssaa eikä kuumetta, vain yskä. Lääkärissä kävin. Poskiontelot...
  19. L@ur@

    Opettajan vaatimukset esiintymisvaatteiden suhteen..

    Lapsi on joulujuhlassa Lucia neito. Saimme ohjeet pukeutumiseen viikkoa ennen juhlaa. Ohje oli valkoiset housut ja valkoinen paita. Ihan sama millaiset mutta printtejä ei saa olla. Lapsella on läpinäkyvä mekko koulun puolesta ja siksi valkeat vaatteet alle.. Paita meillä oli kokovalkea...
  20. L@ur@

    Yöllisten visio laitettu toteen. Kuva.

    [/URL][/IMG] Jospa linkityksiä onnistui.. Sain yöllä valvoessa vision että jaan olohuoneen verholla ja tässä se nyt on! Ostan vielä tapettiin tuon kaapin takaseinään. Ehkä kiltomusta jollain kohokuviolla?

Yhteistyössä