Hakutulokset

  1. nannamanna

    Onko teillä koskaan erimielisyyttä pk:n henkilökunnan kanssa lapsen kunnosta?

    Meillä usein niin että lapsi laitetaan kotiin, vaikka on ihan normaali. Vatsatautia sanovat usein, vaikka lapsellamme aina ollut löysempi vatsa ja aina ollut ihan normaali kotona. Vesirokko oli ja kiirehtivät minua hakemaan sillä sekunnilla kun lapsi itkuinen. Olin jo lähes perillä, kun sanoivat...
  2. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Uteliaisuudellanieiolerajaa: Minkä ikäiset lapsesi ovat? :) Omani olivat 2v ja 10kk kun jatkoin opintoja. Ovat varmaan siis kumminkin tarhassa jo. :)
  3. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Voi luoja mikä sota tästäkin ketjusta nyt tuli. Miten tää on mahdollista aiheesta kuin aiheesta? :confused:
  4. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Juu. :hug:
  5. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Lisää vaan niskaan. En kyllä kommentoi enää tällaisiin. :ashamed:
  6. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Ok, omaan piikkiin, huono aamu. Mutta, oikein kovasti lykkyä opintoihin.
  7. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Siis juu, en tuota, mutta kun on tosiaan ne työt ja lapset ja vasta maistiainen lukioaineista. Amisopiskelu on kuitenkin aikas toisenlaista.
  8. nannamanna

    Blogi äitiydestä ja opiskelusta

    Nyt ei millään pahalla, mutta käsitinkö oikein että olet käynyt amiksen ja nyt kuusi iltalukion kurssia (esim. kemiasta vain ekan) ja olet jo varma pärjääväsi lääketieteenopinnoissa? Pelkkä motivaatio ja tahto ei aina riitä.
  9. nannamanna

    Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

    En kyllä ajatellut että tästäkin nyt riitaa aiotaan. Mutta kyllä, osaan poimia. Eipä ole tullut poimittua, enkä näin peukalokeskelläkämmentäkaupunkilaisena varmaan sitten sinne metsäänkään löytäisi. Aattelin vaan sanoa kun oletellaan. ;) Mutta, ei tarvitse veetuilla kun sanon ettei saada. En...
  10. nannamanna

    Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

    Juu, ymmärrän että on hyvä ostaa, mutta kyllä meillä nuo ostetutkin kuluu kaiken aikaa loppuun ja rahan huvetessa hupenevat ensin kaikki valmiiksi jo olevat. Kyllä meillä ns. nuollaan kaapinhyllyt muruista. :D Eli ei siellä paljoa ole. Mausteita löytyy, mutta rasvoja välttämättä ei. Ja kyllä...
  11. nannamanna

    Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

    Juu, siis oma vastaukseni olisi kanssa tehdä itse leipää, syödä puuroja ja jokin keitto koko ajalle, jos olisi pakko tuolla elää.
  12. nannamanna

    Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

    Ja meillä ainakin nämä on ostettavia tuotteita, ja meneehän kastikkeeseenkin rasva ja jauhoja. Jos oletetaan ettei mitään ole, kuten voi olla kun oikeasti on enää se 5 euroa jäljellä.
  13. nannamanna

    Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

    Marjoja ja jauhoja ei niin vaan kaikilla ole valmiina, joten sitä on turha oletella.
  14. nannamanna

    The ketju

    Ohhoh, mitäs mökkeilyä täällä suunnitellaan.. :cool:
  15. nannamanna

    Uusi käsityöketju

    Miksei mun pöksyjä huomioitu? :ashamed::'(
  16. nannamanna

    Miksi mielisairaille puhutaan eri tavalla?

    Siis, toki itse tiesin ja olen näistä eri häiriöistä kärsinyt 3v lähtien, mm. tuo kehityshäiriö, ja juu puhkesi myös sairaus, perinnöllinen... En siis usko että minä, tai tuntemani, ovat ees mitenkään vaarallisia... Miksi ees tulee mieleen? Ja vaikka kysyisin ufoista, ei ole ongelmaa.
  17. nannamanna

    Miksi mielisairaille puhutaan eri tavalla?

    OK, mulle on sanottu että koska on miehen kaveri niin yrittää puhua, muuten ei psykoorisairaalle puhuisi ikinä, koska ovat vaarallisia. Muut kohtelevat kuin lasta... Tosin on kehityhäiriökin...
  18. nannamanna

    Miksi mielisairaille puhutaan eri tavalla?

    Tai vältellään? Siis esim. psykoosisairaudet..
  19. nannamanna

    The ketju

    Tää on tosi ihana, sillä niin moni on niin vaivautunut kun tietää... :( Ja joskus tällainen ihminenhän on tosi sekaisin ja laitoshoidon tarpeessa, mutta monesti ei. Ja lapsia on ja varmasti huolehdittu (myös avulla).
  20. nannamanna

    The ketju

    VOI OIKEASTI, ootte aivan ihania ihmisiä! Kiitos!

Yhteistyössä