Hakutulokset

  1. Monski94

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Heippa ei oo tullut kauheesti kirjoiteltua, mutta on kyllä luettu kovasti keskustelujanne :) Täällä voidaan ihan hyvin, maha kasvaa ihan järkyttävää vauhtia ja dopplerilla oon löytänyt jo pikkuisen sydämensykkeet <3 Pahoinvointikin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan päin, tosin nyt tuntuu että...
  2. Monski94

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Voih. Tänään tuli oksennettua ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa. Toivotaan että se jäisi vain tähän yhteen kertaan, niinkuin esikoista odottaessa. Muuten on vaan koko ajan liitoskipuja sektioarven kohdalla ja tissit ihan saamarin kipeät. Ensi maanantaina olisi varhaisultra! En malttaisi...
  3. Monski94

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    dicey:lle voimia kovasti ja halauksia! IMN oi kuinka jännää! Kerro heti kun oot kotiutunut! Mie varasin varhaisultraan ajan 6.7. Neuvolaan ajattelin kertoa maanantaina kun samalla on esikoisen 10kk neuvola :)
  4. Monski94

    Hei! Minä haluisin myös fb ryhmään liittyä :) En nyt löytänyt miten lähetetään yv?

    Hei! Minä haluisin myös fb ryhmään liittyä :) En nyt löytänyt miten lähetetään yv?
  5. Monski94

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    LA 19.2. / Monski94 / 21v / 2. lapsi / PS Heipä hei! Päätin minäkin tänne liittyä. Eli odotan toista lasta ja tein viime maanantaina ensimmäisen haamun ja nyt vasta oikeastaan uskon siihen että olen raskaana. Minulla on tällä hetkellä 10kk vanha poika, joten näille tulee ikäeroksi 1,5 vuotta :)...
  6. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Meille syntyi 20.8 pieni poika suunnitellulla sektiolla. Poika syntyi klo 9.29 ja painoi 3300g ja pituus 51cm. Olin silloin rv 39+5. Vointi on hyvä ja sektiohaava paranee hyvin. :) Itse sektiosta mulle jäi erittäin posiitivinen kokemus, ainoa vaan ne jälkikivut mutta särkylääkkeillä niillä...
  7. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea taas kaikille synnyttäneille! :) En nyt kauheesti kerkeä kirjoitella, mutta maanantaina käytiin ä-polilla ja saatiin nyt leikkauspäivä. Näillä näkymin meidän poitsu syntyy 20.8 ja silloin viikkoja olisi 39+5, ellei nyt aiemmin päätä tulla :D Monski ja masukki *POKS* 37+0
  8. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Ensi kuussa olisi jo laskettu aika <3 Kauheeta kuinka aika meneekään niin nopeasti :) Onnittelut jo syntyneille! Tänne kuuluu ihan hyvää. Poitsu hikkaa mahassa kovasti! Tuntuu että sillä olisi hikka jatkuvasti. Mutta hyvä vaan että harjoittelee hengittämistä :D Mulla olisi sitten 28.7...
  9. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Pinsuli nojoo kyllä pitää olla tosi vaativa siel ja päättäväinen. Ja hb on ollut koko raskauden ajan alle 110. Vähimmillään mullakin se on ollut sen 98. Sen takia laittoi minut sinne käymään, kun syön jo tuplamäärän rautaa ja hb joko putoaa alaspäin tai pysyy samana.
  10. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Ei oo enää pitkä aika laskettuun :) Täällä voidaan ihan hyvin vaikkakin saikkua vietetään sitten kesälomaan asti supistuksien takia :/ Mutta eipähän tarvi enää mennä kuumaan keittiöön töihin. :D Poitsu on potkinut ja riehunut paljon masussa, joten hieman pelottaa minkälainen tasmanian...
  11. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Maanantaina tuli käytyä neuvolassa ja kaikki muuten hyvin paitsi se himputin hemoglobiini :kieh: Se oli nyt päättänyt sitten pudota 98... joten joudun sitten syömään tupla-annoksen rautaa ja mahdollisimman paljon lihaa ja ruisleipää..:/ Päivitystä sen verran että mulla on toinen sokerirasitus...
  12. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Kiitos pinsuli taas uudesta pinosta :) Tänään tuli käytyä ikeassa ostamassa vauvalle oma lipasto mihin sitten saa laitettua kaikki vauvan vaatteet. Muuten olohuoneen sohva on täysi niitä jos ei olisi lipastoa hommannut :D Mua on nyt järkyttävästi alkanut ahdistaa painon nousu. Muutenkin...
  13. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Mullakin oli ultra tänää ja kaikki oli hyvin. <3 Rakenteet ja kaikki kunnossaja täten ilmoitan että meillekin on tulossa poika :) Oli mun vaisto ihan oikeassa että poikahan sieltä on tulossa. Ja ainiin seuraavan neuvolan voi laittaa mulle 28.4 :)
  14. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Fiinaliina Mä syön maltoferin rautatippoja mitä voi sekoittaa mehuun, kun muut raudat ei oo imeytynyt mulle. Täytyy toivoa että tää lääke imeytyis paremmin :)
  15. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Ihanaa nyt mennään jo maaliskuussa <3 ei oo enään pitkä matka elokuuhun enään. :) Meillä on mennyt hyvin. Maha tuntuu että se alkaa pikkusen kasvamaan, mutta silti katson kateellisena muiden mahoja kun ne on jo niin söpöjä vauvamahoja jo. Oloista sen verran että väsyttää ihan sikana. No...
  16. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Nyt on varattu sokerirasitukseen aika ja se olisi 19.3. . Paljon muuta en nyt valitettavasti kerkeä kauheasti kirjoittelemaan :/ Monski ja masukki 13+6 (Huomenna poks poks :) )
  17. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Toinen neuvola takana ja rauta-arvot senkun tippuu vaan. Viimeksi hemoglobiini oli 110 nyt oli enää 101... :/ Oli myös eka neuvolalääkäri missä tehtii papakoe ja sisätutkimus. Mulla on kuulemma tosi lyhyt kohdunkaula, mutta se ei kuulemma kauheesti mitään vaikuta. Kuunneltiin myös sydänääniä...
  18. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Noniin elikkäs rakenneultra aikaistu nyt kahdella päivällä eli RU olisikin 31.3 :) Ei kyllä haittaa yhtään tuo. Itse ajattelin tehdä kesäloman kanssa silleen että pidän sen juuri ennen äitiysloman alkua, koska luulen etten jaksa kesällä olla kuumassa keittiössä tekemässä töitä koko aikaa :)...
  19. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Noniin eli tänää tuli käytyä nt ultrassa. Pikkusella oli kaikki hyvin ja kovasti se lällätteli ja heilutteli kättään meille. <3 :) Siirryttiin nyt tosin viikolla taaksepäin eli nyt LA on 22.8. Katottiin myös turvotus, joka oli 0,7mm. Mutta kaikki oli hyvin, oli niin hellyyttävää katsella kun...
  20. Monski94

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Ihanaa ollaan jo ihan just helmikuun puolella. Ei oo enää pitkä matka elokuuhun. :) Kuunneltiin miehen kanssa tänään taas sydänääniä ja voi että sai taas vähän aikaa etsiä ennen kuin kuului. Kovasti löydän aina sen oman sydänäänen, mutta sitten pikkusen sydänääntä saa hieman etsiä...

Yhteistyössä