Hakutulokset

  1. M

    Pakkasrasvaa vai Ei

    Ihan normaaliahan se on että posket punottaa ulkona olemisen jälkeen, vaikka olis lämpöasteitakin!
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    "Pesänrakennusvietti"... Phuuh! Onko muilla jotain saman tapasta? Mulla nimittäin on, siivoan päivät ku mies töissä, ku ei juuri oo muuta tekemistä, ku hevosenki käyn hoitamassa aina aamulla... Kohta loppuu siivottava kesken! :D MiiMii & papu 5+?
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mä just kans miehen siskolle kirosin, että perse ku pitää alkaa ettimään taas mammavaatteita ja kaikkea ja äh. Ja mies ressaa sitä, et pitää ostaa vaunut ja kaukalot ja kaikki :D
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    ON Jestas, että on raskasta käyä joulushoppailuilla, väsyttää niin paljon ja kerkesin jo kiukustua ku tuli niin nälkä! :D Maha on kipee tänään jostain syystä aina välillä.. Toivottavasti kaikki on hyvin.. :) MiiMii & Papu 5+2
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mariet, meillä ei mies tuu ekaankaan neuvolaan, töiden takia, vaikka haluaisin, että olis mukana :(
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Noni, nyt on mullekki neuvola sit varattuna, eli 8.1.2014 on eka käynti :) Onneksi mulla on noin lyhyt matka ku tien toiselle puolelle mennä. Jaksaa sit ison mahanki kans pyöriä tohon :D Se tätskä sano, et ois nyt 5+3 ja LA 8.8, mutta ei muutella niitä tänne mitenkää vielä, ootan sen ultran...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tänään ollu taas nälkä-väsy-päivä. Nukuin 12h yöllä, mies teki hyvää ruokaa päivällä, söin ja menin nukkumaan, nukuin 2h ja TAAS söin... Voi hele tätä väsyä ja nälkää ja palelua, makeeta ku syö niin heti ällöttää, mutta kaikkea suolasta vois kyllä vetää napaan niin paljon, että :P Miimii &...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Siis miten voi joku noin pieni ihmisen alku vetää olon näin väsyneeksi? Mä voisin vaan nukkua, nukkua ja nukkua... ARGH! Eilen vietettiin "kihlajaisia" kotona kattomalla leffaa ja syömällä suklaata, ku mammaa vähä väsytti, eikä jaksanu lähtee mihinkään :D Saa nähä haluaako tuo mies mitään...
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Fiinaliina, pötköteltii sängyllä, mies silitteli mun mahaa ja totes "Haluaisitko sä tulla mulle vaimoksi?" Jotenki niin ihana tilanne, kun plussattukki on vasta tällä viikolla :heart: Saapa nähä mennäänkö ennen papua naimisiin vai vasta ristiäisissä yllärinä vai vasta paaaaljon myöhemmin :)
  10. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    ).( Oli PAKKO tulla hehkuttaan, mua kosittiin äsken :heart:
  11. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Jee, tänään 5+0. :) mietin tuossa, että varailen ens viikolla ajan neuvolaan niin viikotki alkaa varmistuun ja pääsee alkuun tässä hommassa taas :) Meillä ei isommat lapset vielä tiiä tästä hommasta, mitähän lie sanovat.. Sen tiiän että 4 nuorinta on ihan mielissään, mutta teinit saattaa vähä...
  12. M

    Suurperheellisiä odottajia?

    Täällä kans yks, uusioperhe, 8. lasta odotetaan, miehellä 4 entuudestaan ja mulla 3 omaa. Mulla on 1km ja 1tm takana, eli tää on kuudes varmistettu raskaus. Testin tein vasta viime ke ja nyt on viikkoja 5+0 :)
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moikka! Minäkin liityn joukkoonne! :heart: Tässä nyt toisen plussan jälkeen uskallan sitte kirjotella minäki. :D Nyt ois 4+6 ja LA laskureiden mukaan 10.8.2014, neuvolaan soittoa maanantaina. :) Meille siis tulossa nyt uusioperheeseen 8. lapsi ja eka yhteinen, mulle neljäs oma...

Yhteistyössä