Hakutulokset

  1. J

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Huomenta kaikille! Mä kävin ultrassa viime pe ja kovin liikkuvainen Möllykkä se siellä meni. Niskaturvotus oli alle 1 ja verikokeiden ja ultran yhteistulos tulee sitten tällä vkolla postissa, näin sanoivat. Ultrassa kävin NKL:lla, jossa siis ollut vesivahinko.. Mut laitettiin toimistoon...
  2. J

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Moikka, mäkin ajattelin taas päivitellä hiljaisuuden jälkeen. Eli vkoja on nyt 12+1 ja huomenna on ultra. Verikokeissa kävin jo pari vkoa sitten, eikä niistä ole mitään kuulunut, normaalia?? Nyt kun reissuilta on palattu ja tuo aika lähenee, niin kyllä jännityskin on kasvanut melkoiseksi...
  3. J

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Jes, kiitos Robina. Näin vähän itsekin ajattelin, mutta halusin tukea päätökselleni! :)
  4. J

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Nuttanalle voimia jaksaa! Meillä oli eilen ensimmäinen neuvola ja oli kyllä ihan täysin turha. Hyvä kun hempan ottivat. No tästä turhautuneena marssittiin kesken joululahjaostojen yksityiselle ja siellä oli tyyppi edelleen. Sydän löi 174 ja kovasti liikkui. Huomenna on verikokeet ja np- ultra...
  5. J

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Mulla on pahoinvointi helpottanu ja pahin väsymyskin on poissa (ainakin hetkellisesti). Nyt on mittarissa 9+1 ja maanantaina ensimmäinen neuvola. Toki kävin yksityisellä kun oli vkoja 7+ jotain ja tyyppi siellä oli ja sydänkin löi oikein mallikkaasti. Mutta auttakaa tietämätöntä, onko...
  6. J

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Moikka, ajattelin liittyä ryhmään.La 16.7 ja ensimmäistä odotamme. Mulla ikää 28, asutaan Helsingissä miehen ja koiran kanssa.

Yhteistyössä